Δεν κατάφερα να κοιμηθώ όλη νύχτα. Τα λόγια του με πλήγωσαν ως προσωπικότητα αλλά, κυρίως, ως γυναίκα. Εγώ, ειδικά εγώ, δεν ήμουν λοιπόν κάποια που θα μπορούσε να τον συγκινήσει πραγματικά ώστε να ερωτευτεί. Δεν είναι οτι αυτός δεν μπορεί ή δεν θέλει να νιώσει. Eγώ δεν είμαι το είδος γυναίκας που θα μπορούσε να του εμπνεύσει κάτι τόσο δυνατό. Δύο χρόνια κορόιδευα τον εαυτό μου οτι ήμουν μέρος μιας γενικής κατάστασης. Τώρα είπε ανοιχτά: στο ενδεχόμενο μιας άλλης γυναίκας, ενός άλλου είδους- πιο όμορφης? πιο εντυπωσιακής? πιο ενδιαφέρουσας? πιο μοιραίας? - εκείνος...εκείνος θα ήταν ανοιχτός να ερωτευτεί!
Και αυτή η σκέψη με τρέλανε όλη νύχτα. Αυτή η αίσθηση ανεπάρκειας που μου χάρισε απλόχερα. Η τόσο προσβλητικά πρόδηλη υποτίμηση της αξίας μου. Και εγώ δεν του απάντησα. Μόνο ήθελα να μου αδειάσει τη γωνιά για να μη νιώθω άλλο έτσι. Πληγώθηκε ο εγωισμός και το συναίσθημα μου. Έψαξε στη φαρέτρα του και βρήκε τα πιο αιχμηρά βέλη για να με αφοπλίσει. Πόσο χαζή ήμουν που τόσο καιρό δεν είχα καταλάβει οτι ήμασταν σε πόλεμο!
Η Κέλλυ μου στέλνει από την παραλία οτι αυτός δεν έχει φανεί, άρα μάλλον θα πήγε για σερφινγκ. Γράφει πως είναι μαζί της κι ο Μάγκνους με τη Μίνα. Κι αποφασίζω να μην κατέβω για μπάνιο. Θα κλείσω τα παντζούρια και θα κοιμηθώ. Της λεω πως έχω ημικρανία και θα μείνω μέσα. Δεν θέλω να δω κανέναν.
---
Κατά τις 8 το βραδάκι μου χτυπούν την πόρτα η Μίνα και ο Μάγκνους. Ακούγοντας τη φωνή τους πιάνω τα ανακατεμένα μαλλιά μου μια αλογοουρά και ρίχνω ένα πουκάμισο πάνω από τα εσώρουχα που φοράω. Ανοίγω και τους βλέπω με παγωτά στο χέρι. Ο Μάγκνους κρατάει δυο κυπελάκια.
- Πώς είσαι? Με ρωτάει η Μίνα.
- Είμαι...καλύτερα. Κοιμήθηκα λίγο...
Εκείνος απλώνει το χέρι του και μου δίνει το ένα παγωτό χωρίς να πει κάτι. Νιώθω σαν να ντρέπεται, κοιτάζει μια εμένα και μια κάτω.
- Ο Μάγκνους επέμενε οτι είναι φάρμακο για τον πονοκέφαλο το παγωτό και θυμόταν οτι σου αρέσει η γεύση cheesecake του Waffle House!
- Καλά θυμόταν! Tack så mycket Magnus (: Ευχαριστώ πολυ)
Τους προσκαλώ μέσα. Η Μίνα μου εξηγεί οτι θα γυρίσουν να κάνουν κανένα ντους και να ετοιμαστούν σιγά σιγά για το βράδι. Μου λέει σε ποιο club θα βρεθούμε και συμφωνώ οτι θα πάω κι εγώ. Είναι το πιο trendy του νησιού, με αδερφάκι στην Ίμπιζα. Ο Μάγκνους επέμενε οτι θέλει να το επισκεφθεί, μου εξηγεί η φίλη μου.
Στο μπαλκονάκι μου και τρώγοντας το πιο τέλειο παγωτό του κόσμου αποφασίζω οτι δεν θα αφήσω να με καταβάλει η κακία του Αλέξανδρου. Δεν είμαι αυτό που εκείνος νομίζει για μένα. Και δεν θα γίνω.
Φοράω ένα κοντό αέρινο κόκκινο φόρεμα και αφήνω τα μαλλιά μου κάτω, κάνω το αγαπημένο μου καλοκαιρινό μακιγιάζ και τους βρίσκω στο κλαμπ.
----
O Μάγκνους φορά ένα τέλειο χαμηλοκάβαλο μπλε παντελόνι και λευκό μπλουζάκι με κουμπάκια ψηλά στο στήθος, έχει πάρει και ένα ροδαλό χρώμα από τον ήλιο...ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος, λάμπει κάτω από τα πολύχρωμα φώτα.
Η Κέλλυ είναι μαζί με τον Μιχάλη, που εχει ρεπό και την συνοδεύει απόψε, και ο Μάγκνους με τη Μίνα χορεύουν κι αυτοί στο κέντρο του μαγαζιού. Πηγαίνω κι εγώ μαζί τους. Λατρεύω πόσο αρέσει στον Μάγκνους να χορεύει και πόσο ωραίες κινήσεις έχει. Τον κάνει ακόμα πιο ακαταμάχητο στα μάτια μου το οτι είναι τόσο άνετος και αγαπάει τόσο την ηλεκτρονική μουσική.
Παλεύω με αυτά που γεννά μέσα μου η παρουσία του, τα παλεύω για να κρατήσω μόνο την ενέργεια που μου μεταδίδει. Τη διάθεση να αφεθώ στη μουσική και να περάσω καλα. Πίνω και χορεύω και δεν με πειράζει που είμαι μόνη και οι άλλοι είναι ζευγάρια, γιατί ξέρω καλα πως μου αξίζει να αγαπήσω και να αγαπηθώ με δύναμη, με πάθος και με ειλικρίνεια και οτι αυτο θα γίνει μια μέρα.
Και είμαι, για πρώτη φορά εδώ και μέρες, αληθινά καλα!
---
Πηγαίνω στην τουαλέτα και βγαίνοντας βλέπω τον Μάγκνους με κάτι στο χέρι- από τον καθρέφτη μπροστά στους νιπτήρες βλέπω το σακουλάκι που κρατάει. Τον πλησιάζω. Αυτή τη φορά θα μάθω τί είναι. Το χώνει στην τσέπη του με το που αντιλαμβάνεται την παρουσία μου.
- Τί είναι αυτό? Τί κρατας? Τον ρωτάω στα Σουηδικά γιατί δεν ξέρω ποιος άλλος μπορεί να μας ακούει.
- Δεν είναι τίποτα.
- Μαγκνους, θέλω να βγάλεις το χέρι σου και να μου δείξεις τι έχεις στην τσέπη σου.
Βγαζει έναν αναπήρα.
- Βγάλε το σακουλάκι Μάγκνους. Δεν θα το ξαναπώ.. του λέω σοβαρή. Και το βγάζει.
- Μην το κάνεις ολόκληρο θέμα...Σε παρακαλώ.
Το σακουλάκι έχει ένα μοβ ένα πράσινο κι ένα κίτρινο χάπι με σχέδια πάνω τους. Φέρνω τα χέρια μου στο στόμα μου σοκαρισμένη.
"Τι στο διάολο κάνεις?" τον ρωτάω και μου απαντάει προσπαθώντας να ακουστεί ήρεμος και λογικος
"Είναι MDMA. Πολύ συνηθισμένο ψυχοτρόπο για να περνάς καλά στα πάρτι... Στη Στοκχόλμη είναι παντού, στη δουλειά μου είναι πολύ κοινό...μην το κάνεις θέμα πλιζ"
YOU ARE READING
Love Made In Sweden
RomanceΟι διακοπές της παρέας στο κυκλαδίτικο νησί κυλούν ήρεμα μέχρι ο ερχομός του όμορφου Σουηδού να φέρει τα πάνω κάτω...