B. 5

4.3K 278 236
                                    

Yatağın üzerindeki kıyafetleri alıp avluya fırlattı. Delirmiş gibiydi Dora.

Hepiniz... Hepiniz benim cenezamin sebebisiniz! Anca bu gece ölümü götürürsün oraya!

Keşke lan keşke O gün irfan değil ben ölseydim lan ben! Ölürsem berdel olmaz oğlunuz ölür duydun mu beni Davut Ağa!

Dora olmazsa Soyuxn yok olur! Soyun sopun kurusun Dede! Beni diri diri gömdünüz! gün yüzü görmeyin!

Sonrası karanlıktı Dora için....

_____________________________________

Dorayı odasına taşıyıp doktor çağırmışlardı. Kısa sürede doktor gelmişti.

Muayene sonrası sinir krizi geçirdiğini bir piskiyayristle görüşmesinin faydalı olucağını söylemişti.

Sakinleştirici bir iğne yapıp ayrılmıştı. 
Uyuması için odada yalnız bırakarak çıkmışlardı.

Davut Ağa: Hayde hazırlanın mecbur gidilecek.

İlker: Dede delirme çocuk ne halde görmüyorsun! Canına mı kıysın bu kadar mı döndü gözün.

Davut Ağa: Bak bak hele diyene bak. Bu belayı başımıza sen açmadın da ben mi açtım?

İzzet: Bırak baba allahasen, bir avuçlarının açıp göbek atmadın dün! İşine geldi intikam torunundan tatlıdır?

Davut Ağa: Ne o izzet! Oğlunun canından kıymetli oldu bir anda He!

İzzet: Pes baba pes! Kurban olduğum açtı ellerini beddua etti bize ailesine. Yüzüm yerde sonuna kadar hak ettik ne çare.

İlker: Baba arasak durumu anlatsak. Dora çok kötüdür.

Ayşe: Ben arayayım he izzet?

İzzet: Bu vakitten sonra kan dökmek için bahane sayarlar. Gül sen başında dur oğlumun. Bişi olursa haber et.

Gül acı acı güldü.

Gül: Beklerim elbet ben mavişimi! Emanete de gözüm gibi bakarım ha korkmayasın baba!

Davut Ağa homurdanarak konağın kapısına yürüdü. Diğerleri de 10 dakika sonra arabalardaydı.

Kaya Konağı

Ellerinde hediyeler, çiçekler, çikolata kendilerine gösterilen büyük avludaki koltuklara yerleşmişlerdi.

Yaren nene: Hoş gelmişsiniz, damadı göremedik, nerdedir?

Davut Ağa: Rahatsızdır gelemedi.

Hamza: Geçmiş olsun nesi vardır?

İzzet söze babasından önce girdi. Daha fazla bu saçmalığa dayanamadı çünkü.

İzzet: Yaşadıkları yüzünden iki gündür atak geçiriyor. Dün Mete ağa hastaneye götürmüş, bugün doktor geldi eve.

Şimdi iyidir ağam?

İzzet: şükür uyuyor doktor bir kaç saate toplar dedi. Hamza ağa bu çocukların düğün isteme işini az ertelesek?

Hamza: Sözünüzden döneceksiniz, Yol yapıyorsun ha izzet?

İzzet: Haşa dönmek yok, çok yıprandı korkuyorum Hamza! Emanettir!canı ağzında az anlayış.

Hamza mahçup önüne baktı, başı ile onayladı İzzeti.

Yazgım BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin