Ece burda bizimle yaşamak istermisin? Bebeğime ablalık arkadaşlık edersin ha?
Ece: Senin bebeğin mi olucak? Çok isterim ki ben çok sevdim seni abi.
Hazal: Ben ne kötülük için girdim hanenize, sizin bize ettiğinize bakın. Allah'ım sizden razı olsun.
Nare: Hemen odanızı hazırlatalım da dinlenin siz.
Mete Doraya bir kez daha aşık olmuştu. En çokta vicdanına....
_______________________________________
Tüm gün misafirlerle ilgilenen konak ahalisi sonunda ortalığın sakinleşmesi ile biraz olsun dinlenmeye fırsat bulmuştu.
En çokta Mete ve Dora yorulmuştu. Salonda oturup Emine'nin servis ettiği kahveleri içiyorlardı.
Emine Dora ağan nerede? Odaya mı çıktı haber vermedi.
Hamza: Yoruldu oğlum gebe hali ile elleşmeyin dinlensin.
Yok babam tabi dinlensin de haber vermedi merak ettim.
Emine hızlıca geri geldi biraz mahçup,
Emine: Ağam, Dora ağam avluda uyuya kalmış üstünü örttüm ama bakı versen üşür orada.
İlker: Valla öpmeden yollamak odaya enişte yetişen kapar kardeşimi!
Lan... Öpme lan uyanıcak! İlker lan! Bak hele kime diyorum!
İlker çoktan koşmuştu Doranın yanına yanağını okşayıp öpmüştü bile. Dora kımıldandı uykusunda.
Ya git be... Abiiii öpmesin kimse istemiyorum. Immmm Mete öpsün tek.....
Uyku sersemi konuşmuştu Dora.
Duydun zilin sesini hadi naş yavrum.
İlker: Hain domdom! Muah ohhh öptüm işte. Sen yeğenime dua et.
He he ederiz haydi uğurlar ola.
Mete nazikçe eşini kucaklayıp üst kata odalarına taşıdı. Dora okadar yorgundu ki üstünü giydirip yatağa yatırdığında bile uyanmadı.
Metede giyinip sevdiğinin yanına kıvrıldı. Boynunu öpüp iç çekti.
Ulan yine kavuşamadık, hay ben böyle işin.... Burda olmayacak zaten Han gibi oldu ev. Bişi düşün oğlum Mete!
.
.
.
Sabah Doranın yüzü asıktı. Masada Hazal ve Ece bu durumu biraz üstlerine alınmıştı.Nare: Oğluşum niye yüzün düştü canını sıkan bişi mi oldu?
Hah... Üzgünüm anne dalmışım. Yok Mete sabah uyandırmadan gitmiş. Gece uyuya kaldım diye mi küstü acaba?
Nare: Yok güzel oğlum. Sana hiç küser mi benim aşık oğlum? Bak Ece de Hazal da yanlış anladı senin halini.
Nare annesi dediğinde fark etmişti masada lokmaları boğazlarına dizilen anne kızı.
Çok özür dilerim. Hormonlardan şımardım ben. Hazal lütfen affedin hadi yiyelim.
Hazal: Estağfurullah ağam ne haddimize sen kusura bakma. Çok üstü üstüne geldi ondan.
Ece: Bebek ne zaman gelicek Dora abi?
7 ayı var abisinin balı. Çok var daha resmi var göstereyim mi?
Ece: olur lütfen bakalım.
Yemeğimizi yiyelim odamda gider bakarız.
.
.
.
Öğlenden sonra olmuş Mete bir kez bile aramamıştı eşini. Dora dayanamadı ve telefonu çevirdi. İlk çalışta açıldı telefon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgım BxB
Chick-LitHikayemiz Paralel evrende geçiyor. Eşcinsel evliliğin yadırganmadığı, kabul gördüğü bir berdel hikayesi. Şiddet, yüksek entrika aldatma bekliyorsanız yanlış hikaye✌ Kötülük aslında yok hikayede ara ara kaoslar olucak tabi. Her karakterin ana karak...