B. 22

2.2K 175 142
                                    

Tamam bak küsücektim yoksa. Çok yorulmuş benim sevgilim. Şurda az dinlenelim azıcık daha alış veriş yapıcam söz.

Kurban olsun kocam yoluna. Tamam dondurma yiyelim şurda sonra yine gezeriz.

Muahh çok çok seviyorum seni.

Arsız bebeğim, bende çok seviyorum.

______________________________________

Balayı sonrası Mete önemli bir ortaklığa imza atmak üzereydi. Bunun için çok çalışıyor eşini azda olsa ihmal ediyordu.

Yavrum bak az daha idare et bu zavallı adamı. Söz sonra sen ne istersen köpek gibi yapıcam.

Niye öyle diyorsun ki Mete! Çok özledim dedim sadece anlayışsız değilim ki ben. İşin bu bilerek beni ihmal etmezsin sen.

Mete öpücüklere boğup son kez sert öpüp geri çekildi.

Kurban olurum yoluna senin. Bende çok özledim bitanem. İki güne imzalar atılır. Rahatlarım inşallah sanada doyarım.

Sen bana duyamazsın yalan atma hem.

Hahaha yok valla doymam. Mış gibi yaparım bende.

Birlikte kahvaltıya inmişlerdi. Hamza bey işle ilgili bişiler sormuş hızlıca yiyip ayaklanmışlardı.

Güzelim sen bugün evde misin?

Yok Nare annemle annemlere gıdıcez bugün. Anne gidicez dimi vazgeçmedin?

Nare: Gideriz oğlum, kahveyi orda içelim hatta sen hazırsan çantamı alıp geliyim.

Hazırım, benim araba ile gidelim.

Yavrum şöför götürsün, yorulma.

Aşkım 5 dakikalık mesafe merak etme. Hadi size kolay gelsin hayırlı işleriniz olsun.

Öpmiycen mi kocanı?

Hamza: Öp oğlum öp susmaz bu yol boyu hayde kapıdayım ben.

Utandın mı yavrum sen ya! Utanma gece daha sevicem seni.

He seversin! Uyuya kalmazsan kocacım. Ayrıca ayıp babamın önünde!

Öpüp kapıyı üstüne kapatmıştı. Nare anneside gelince koluna girmiş Ahmet aniden anahtarları istemişti.

Ahmet: Küçük ağam bu günlük bana müsade etsen. Bak ortalık harman yeri sıkıntı olmadan gidelim gelelim.

Bilmediğim bişi mi var abi? Metemde kullanma dedi.

Ahmet: Yok be ufaklık. Tedbir hayat kurtarır! Tamam mıyız ben kullanıyorum.

İyi vardır bir bildiğiniz, sen kullan.
.
.
.
Menekşe: Dora neden durgunsun ablam? Mete ile herşey yolunda mı?

Heh... Dalmışım ablacım. Ne dedin di?

Menekşe: İyi misin dedim.

Yorgunum bu aralar havalar çok sıcak ondan heralde. Hayırlısı ile Şu ortaklığı halketsinler rahatlıycam.

Nare: Babanla ağabeyinin yüzünü göremiyoruz işten sebep. Damadımın boynu bükük.

Ya deme öyle anne, az kaldı sonra rahat rahat gezicez.

Ayşe: Kahveleri Yemen'den mi getiriyorsunuz? Hayriye!

Hayriye: Yok hanım ağam Doramın sevdiği tatlıdan da koyalım diye az geçiştirdim kusura kalmayasın.

Yazgım BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin