Nare: Bak hoşafta var tatlı tatlı seversin güzel oğlum.
Canım hiç bişi istemiyor ki benim ama.
Canımın içi, elimle yedireyim ben iki lokma olsun ye bebeklerimiz için yavrum.
Tamam azcık ama kusmak istiyorum ben.
Yok gülüm azcık, söz.
Tabakları oyunla bitirtmişti bile Mete. İkili ilk kez baba ve anne olarak günü sonlandırdı.
______________________________________
Hastaneden çıktıklarında ikizlere hala isim konulamamıştı. Konak'ta salonda hep birlikte isim düşünüyorlardı.
İlker: Vallaha buldum bak bayılacaksınız. Kezbansu ve Abrülrezzaksu uyumlu işte.
İzzet baba ben bunu döverim ha. Mal herif gülüm hizmet dudaklarını aklınca şaka yapıyor.
İzzet: İlker azcık büyü ve oğlum. Kelebeğim üzülme babam çocuklarını düşün.
İlker: Şakaydı abicim kızma bana gülümse bu kocan beni öldürecek gibi bakıyor.
Nare: Dora uzan oğlum sen iki büklüm kaldın Dikişlerim acıycak.
Ayşe: Hadi annecim hatta odanıza çıkartalım orda uyu biraz.
Sıkıldım hasta değilim ben annelerim.
Ara öğün saatim gelmiş mutfağa gidiyim de ben onu yiyim.Yavrum sen beni niye hiç dinlemiyorsun? Sen iste ayağına gelicek herşey doktor dinlenip bol bol yemeni söyledi.
Nare: Emine kızım Dora ağanın listede ne yazıyırsa takip et şimdide getiriver.
Emine: Esma ablam hazır etti merak etme hanımım şimdi kahveleri verip getiricektim.
Ayşe: Hay yaşa kızım. Getirde yesin hemen.
Kusura bakma Emine ekstra iş çıkarttım başınıza.
Emine: O nasıl laf ağam zevkle şifa olsun.
Hamza: Benim aklımda bir isim vardır ama ne dersiniz bilmem.
Söyle baba kezbansu dan iyidir muhakkak.
İlker: Şaka yaptım inci TANEM.
Hamza: Erkek toruna Rüzgar, kız torunuma Derin.
Doranın gözleri parladı. Derin adına benzeyen bir isim istiyordu zaten. Rüzgar da kulağına çok güzel geldi.
Metem ben çok beğendim. Sen ne dersin aşkım?
Mete eğilip yanağından öptü şefkatle.
Sen beğendinse tamamdır güzelim. Yakışır benim çocuklarıma.
İzzet: Hayırlı olsun o vakit ezan okuyalım kulaklarına.
Yaren nene: İsimleri ile yaşasınlar. Analı babalı büyütsünler.
Mete ilk kızını verdi Hamza ağanın kucağına, sonrada oğlunu İzzet apanın kucağına bıraktı.
Ezanlar okundu, Dora yorgun olduğunu kabul etmesede zorla odaya yollandı. Şimdi Rüzgar ve Derinle odalarında dinleniyorlardı.
Yavrum bize güvenilir, senin elin kolun olucak biri gerek.
Niye aşkım ben bakamazmıyım çocuklarıma?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgım BxB
Chick-LitHikayemiz Paralel evrende geçiyor. Eşcinsel evliliğin yadırganmadığı, kabul gördüğü bir berdel hikayesi. Şiddet, yüksek entrika aldatma bekliyorsanız yanlış hikaye✌ Kötülük aslında yok hikayede ara ara kaoslar olucak tabi. Her karakterin ana karak...