Olmaz olur mu gel kurban olsun Mete yoluna. Hem şirkette bir bildirim yayınlıycam bu ne be hadsiz pislikler benim canınmın canını sıkıyor!
Yap aşkım, patron kocasıyım ben. Yok patron çocuğu, patron kardeşi, patron damadı, patron ve patron kocasıyım pehhh boru mu?
Hahaha haklısın güzelim benim. Herkes haddini bilecek ben dahil. Ben Doranın meftunuyum.
Dora'nın canı her şeyisin sevgilim iyikimsin. Sen ve meleklerim.
_______________________________________
Rüzgar: Annişim menim de kaydeşim diymi bebiş.
Derin: Menim diy mi? Amcişim kaydeşin dedi.
Dora çocuklarının tatlılığına daha fazla dayanamadı. İkisinide öpücüklerle boğup bir güzel gıdıkladı.
Rüzgar: Anni yetey çiş kaççak annim.
Kardeşiniz tabiki meleklerim. Tıpkı Rüya gibi Melih bebekte kardeşiniz.
Derin: Rüyam niye konuşmuyo menle? Men onu şok seviyorum.
Rüzgar: Deyin menı daha çok sev oluymu kaydeşim şok üzülürüm men.
Derin: Yüzgayım en bi şok seni seviyorum sakın üzülme sen.
Ne demek en çok Rüzgar sevmek prensesim gani Baba'yı çok seviyordun?
İki minik koşarak babalarına sarılmıştı. Yüzünü gözünü her yerini öpüyorlardı. Rüzgar kısa süre sonra inip Doranın kucağına çıkıp öpüp kokladı annesini.
Hain domdom... Yemedik anneni.
Rüzgar: Bıyaksam hep yiyosun yazık annişime baba. Boyunlayı hep moyayıyor. Şok iyi annem vay kızamıyor sana men kızıcam!
Dora kızarıp bozardı oğlundan duyduğu sözlerle. Konuyu hemen dağıtmak için.
Hadi baba da geldiğine göre bağ evimize herkes gitti bir biz kaldık.
Derin : Men hazıyım annişim, unuttuğum oyuncak oluysa Ahmet dedişim getiyiy mi?
Muahhh getirir bitanem. Sen merak etme. Yavrum benim araba ile gidelim senin arabayı aldırtırım ben.
Olur sevgilim öyle yapalım. Çocukların koltukları takılı mı?
Girmeden söyledim aşkım halletmişlerdir. Benim güzellikledime süprizim var orda bekliyor onları.
Rüzgar: Aslan babacım köpüş di mi köpüş aydın bize.
Evet aslan parçası, tüm sorumluluk sizde ona göre benim canlarım hadi dedeler mangalı yakmış bekliyorlar.
Derin: Yaşasın! Yüzgayım yavaşça ın üf oyma oluy mu?
Rüzgar: Hı hı tayam.
Yavrum çok özledim kusura bakma mal İlker erken kaçtı işler bana kaldı.
Yeni bebeği oldu sevgilim. Bırak tadını çıkartsın.
Benim ne zaman olur yeni bir bebeğim sevgilim. Bak çocuklar 4 yaşına giriyor hımm.
Şimdi bunları konuşmanın sırası mı aşkım?
Muahhh kaç bakalım Dora ağam kaç. Bende meleklerimi örgütlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgım BxB
ChickLitHikayemiz Paralel evrende geçiyor. Eşcinsel evliliğin yadırganmadığı, kabul gördüğü bir berdel hikayesi. Şiddet, yüksek entrika aldatma bekliyorsanız yanlış hikaye✌ Kötülük aslında yok hikayede ara ara kaoslar olucak tabi. Her karakterin ana karak...