Oğluna! Kocacım, sevgilime ne oldu?
Yok onlar sana kızdım, küstüm gidelim mi çok acıktım.
Bebeğim belki babasının kokusunu özler, öpmeden mi gidiceksin?
Nare: Hadi biz çıkalım bebeği babasıma doysun, hayde...
İyi öpsün tabi, özlerim ay özler benim bebeğim seni.
Bebeğim seni çok seviyorum. İki güne görüşürüz aşkım.
Görüşü de öp hani bebeğini öpücektin yedin yedin beni.
Missss bal bal....
_______________________________________
Dora ve geri kalan herkesi eve yollamış bir bahane ile İlkeri yanında tutmuştu.
Herkes gidip ortalık sakinleşince, Kare annesini yandaki odaya yollayıp İlkere döndü.
Ee kayınço öt bakalım neler oldu?
İlker: Sende beni bir sevemedin ha, ne ayıp.
İlker zaten zor tuttum kendimi. Şimdi anlat O Ünal itine ne oldu? Doram neler yaptı niye durdurmadınız?
İlker: Öncelikle o itin kafasına bizzat ben sıktım. Sıkmasam Doram yapıcak bir ömür boyu bu acıyı taşıycaktı.
Ellerine sağlık iki türlü de borçluyum sana.
İlker: Borç yok ama kızmadan dinle şimdi senin bu kocan.....
Uzun uzun olanı biteni anlatmıştı Mete'ye. Mete köpürerek dinlemişti dinlemesine.
Ya onca adam çatışmadan çıkmışız, çocuk hastaneden çıkıp konak basıyor! Üstelik hamile deliricem ya.
İlker: Mete bi serin gel! Ahmet abi yanındaydı. Anlattım seni ziyarete indi kimseyi istemedi yanında.
İlker: Tam Senin eşindi harbi bak. Aşiret ağalarını dize getirdi. Gık diyemedi kimse bak Kimse Derken Hilmi ağaya bile ayar verdi.
Hadi be, anlatmadın o kısmı. De hele kimin kocası be!
İlker: Sen sus oğlum dedi bizimkine, oda dediki sen onu damadına dersin anca senin karşında iki aşiretinde ağası duruyor filan bir racon kesti pehhh.
Doram benim ya, onca sıkıntıya tek başına helal olsun benim eşim olduğu için değil ha orada olsam yine saygı duyardım.
İlker: Valla duydurdu da. Hilmi ağa çıkarken Allah'a emanet Dora ağam diyordu ha.
İkisi birlikte gülüşüyorlardı. Mete'nin telefonu çalınca arabanda Dora olunca sessizce çıktı abisi odadan.
Gülüm, hayırdır birşey mi oldu?
Yoo kocamı özledim, aradım. Heralde yanlış yaptım. Gülüşerek açtığına göre hemşirelere pek bir güzel! İlgileniyor ha ağam!
Güzel ve ağama yapılan vurguya gülümsedi Mete.
Yavrum ölürüm sana ben ne hemşiresi. İlker yaptıklarını anlattı ona gülüyorduk.
He... ben de yedim. Kızıyordun bugün, sen hiç gülücek gibi değildin. Ben seni kaybettim diye delirdim. Sen ilk günden bıktın mı he doğru söyle!?
Doram sevdiğim, nazlı güzelim benim. Benim için aşiretleri karşına alıp diz çöktürmüşsün onu anlattı gurur duyuyorum senin elin olmaktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgım BxB
أدب نسائيHikayemiz Paralel evrende geçiyor. Eşcinsel evliliğin yadırganmadığı, kabul gördüğü bir berdel hikayesi. Şiddet, yüksek entrika aldatma bekliyorsanız yanlış hikaye✌ Kötülük aslında yok hikayede ara ara kaoslar olucak tabi. Her karakterin ana karak...