KraliçeBala:Fatmam. Gele bilirmiyim
PrensesFatam: o nasıl söz Validem tabi gele bilirsin.
KraliçeBala:kızım sana birşey söylicem.Lakin ne cevap vericeyni ,nasık karşılıycanı bilmiyorum.
PrensesFatma: validem kötü birşseymi oldu.
KraliçeBala:yok kızım kötü birşey deyil.
Hani Kral Yakup beyin olu varya Prens Mehmet. İşte o seni ilk görüşde aşık olmuş seninle tanışmak ister.eyer sende istersen.onunla tanışasın belki sende seversin.PrensesFatma: validem sen ne dersin.
Prens Mehmet abim yaşında bemden büyükdür. Ben onunla nasıl tanışırım.Benden bunu nasıl istersin.
Ben onunla tanışmak falan istemem.KraliçeBala:kızım hele tanışaydın.
Hem yaşa gelirsek babanda benden 5 yaş büyük. Oda benim abim yaşımdaydı.amma tanıştık sevdik bir birimizi.ve mutlu mesut yaşarız. Belki sende böyle olur ha Fatmam. Lütfen düşünesin.PrensesFatma: tamam Validem düşünücem.
KraliçeBala:Tamam kızım ben gidiyim. Allah rahatlık versin.
PrensesFatama: sağol validem.
"Allahım ben napmalıyım. Ben onu sevmemki. Hem abim yaşında birini nasıl seveyim. Nasıl o gözle bakarım.
Sen bana yardım et Allahım.Napmalıyım.
Amma hayır dersem validem Kraliçe Saadet hatuna karşı mahçup olur.
Sanırım Mecbur tanıycam. Asla Validemin mahçup olmasını istemem."Sabah oldu.
MASA
KraliçeBala: kızım düşündünmü cavabın nedir.
KralOsman: Balam Fatma neyi düşünecekmiş. Ne cevabıdır bu.
KraliçeBala: prens Mehmet Fatmaya sevdalanmış. Saadet sultanda benden Fatmayla konuşmamı Mehmetle tanışmasını rica emememi istedi. Bende derim ki Bir tanışsınlar. Belki severeler bir birlerini.
KralOsman: ola bilir. Amma Fatma istemiyorsa onu zorlamayasın Balam. Ben kızımın sevmediyi biriyle evlenmesini geçdim konuşmasını dahi istemem. Onun için Fatmam sakın kendini mecbur his etmeyesin. Tanış istemesen bir daha görüşmessin.
PrensesFatma: Baba arkamda olduğun beni korduğun için minnettarım. Amma madem Validem söz vermiş o zaman tanışmaktan birşey olmaz.
KralOsman:Sen bilirsin kızım. Sen nasıl istersen. Senin yanında olduğumu asla unutma kızım. Asla kendini yanlız hiss etme.
PrensesFatma: unutmam Kralım.
Kahvaltıdan sonra
KraliçeBala: asker tez Kraliçe Saadete haber edesin Fatma sultan teklifini kabul etdiyini görüşmek istediyini söyleyesin.
Asker: Baş üste Kraliçem.
PrenOrhan: bacım sen gerçekten Prens Mehmetle tanışmak istediyine eminmisin pek istekli görünmessin?
PrensesFatma: ben istemem lakin Validem çok ısrar etdi bende mecbur kabul etdim. Sırf Validem mahçup olmasın diye.
PrensAlaaddin: oy benim düşünceli bacım. Bak eyer istemessen bize söyle biz Kralımıza söyleriz hiç merak etme.
PrensesFatma: tamam abi söylerim.
Eee siz Prens Mehmet beyi dersinizde kendinizi demessiniz. Sizin ondan aşağı kalır yanınız yok.PrensAlaaddin PrensOrhan:Nasıl yani bacım
PrensesFatma: yani derim ki sizde Prenses Gonca ve Prenses Nilüfere aşık oldunuz.
PrensAlaaddin: hayır ne münasebet. Men aşık falan olmadım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Aşkı
Historical Fictionya başka bir evrende tanışsalardı. Beylik diyilde. Bir krallıkda tanışsalardı. 2 farklı ülkenin 2farklı krallığı. bir birine aşık olan kralığın çocukları.Kavuşa biliceklermi yoksa kader onları başka planlarmı hazırlamış.