GECEYARISI
PremsMehmet: "partiden sonra Fatma ağlamaktan gözleri kızarmışdı. Bende ona kızımızı getireceyme söz verdim evet ama onuda nlıyorum. O bir anne ve evladı için endoşelenmesi gayet doğal birşey. Saat 11den şimdiye kadar gözüme gram uyku girmiyordu. Napmalıydım bilmiyorum amma tek şey biliyorum oda kızımı o şerefsizin elinden alıcaktım."
PrensesFatma: Mehmet lütfen bana kızımı getir. O şimdi acıkmıştır,uyuyamıyodur. Yanlız diye korkuyodur. O biziz yapamaz Mehmet. Lütfen bul kızmı yalvarırım.
PrensMehmet: Fatmam. Bak böyle yapma. Sana söz veriyorum kızımızı sana kendi ellerimle geri getiricem.Amma sen böyle yaparak kendini harap ediyorsun. Hadi kendine gel.
PrensesFatma: Tamam sana güveniyorum. Amma lütfen çabuk bul kızımız orda yalnız başına çok korkar.
PrensMehmet: En kısa zamanda bulup getiricem
"Fatma uyumaya çalıştı amma gözü kapalıyken bile hala içten içe ağladığnı ve bunu içine atması canımı yakıyordu. Bende Mehmdetsem karımın her bir göz yaşının bedelini kızımı kacırmaya cesaret etmenin bedelini ellerimde can çekişeçekişe verecekler. Hemen bir plan hazırlamaya başladım. "
Sana söz veriyorum Mavim seni bulucam, Baban seni asla onlara bırakmıycak. Sana söz veriyorum kızım.Sabah
PrensMehmet:
Hemen askerleri yanına gidip tüm planı nasıl ne edeceymizi anlatdım. Ve planı yapmaya başladık.
Asker geldiyinde. Okçular gizli şekilde onu takip edicez. Gizli yerlerine vardığı zaman bizi bekleyen diyer askerlere zamanı geldiyinde ateşli ok atıp çağırıcaz. Onlar gelene kadarda ben kızımı bulup. Çıkıcam. Sonra kızımı kaçıran soysuz köpeyide, ona yardım eden diyer köpekleride saray zindanına getirip kapatıcaz ondan sonrası zaten bende. Onları ölmekten bile beter edicem. Ölmeyi bile kendileri istiycekler.Askerler: Baş üstüne prens hazretleri.
Haberci: Prensim. Prenses Fatma
PrensMehmet: Ne Fatmamı nolmuş Fatmaya.
Haberci: efendim bayılmış askerlerden biri hekimi çağırmaya gitdi. Bende size haber vermeye grldim
PrensMehmet: "Koşarak saraya geldim. Odamıza doğru gitdim. İçeri girdiyimde Fatma baygın halde uyuyordu."
Fatma, Fatmam noldu sana. Kendine gel Fatma.Hekim: prensim lütfen siz çıkın ben muane
Muayine edip size haber edicem.PrensMehmet: Ta-Tamam.
"Dışarı çıkdım. Duvarı yumruklamaya başladım. Sen karımı ve kızımı koru"
Ben Nasıl Bir adamım ne kızımı koruya bildim ne karımın bu acıyı yaşamasını engelleye bildim. Amma bunu o köpeklere ödeticem. Onları inim inim inletmeden öldürmüycem. Yeminim olsum bu yaşadığımın bin katını onlara yaşatıcam.
O sırada hekim odadan çıktı
Fatmam nasıl neden bayılmışHekim: prensim prenses yorgun ve halsizlikten bayılmış.
PrensMehmet: peki. Şimdi nasıl
Hekim: çok şükür şimdi iyi lakin kendini yormaması gerekli.
PrensMehmet: çok şükür. Tamam o iş kolay.
Hekim gitdi. Mehmet içeri geldiyinde Fatma onu görünce hemen gözündeki yaşları sildi. Ve gülümsedi.
PrensMehmet: Fatmam böyle etme sen ağladıkca benimde canım yanar. Benimde kalbim ağrıyor bende acı çekiyorum.
PrensesFatma: Bilirim bilirim lakin kızım onların elindeyken ondan başka birşey düşünemem. Özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Aşkı
Historical Fictionya başka bir evrende tanışsalardı. Beylik diyilde. Bir krallıkda tanışsalardı. 2 farklı ülkenin 2farklı krallığı. bir birine aşık olan kralığın çocukları.Kavuşa biliceklermi yoksa kader onları başka planlarmı hazırlamış.