SABAH
PrensMehmet: "Gözlerimi açtığımda göğsümde uyuyan ay yüzlü kadına baktım. Dün gece bu kadın gerçekten hem karım, hemde sonsuza dek yalnızca benim olmuşdu. Hala inanamıyorum
Dün gece ~SENİ SEVİYORUM~ demesi hala kulaklarımda. Allahım lütfen eyer bu olanlar bir rüyaysa o zaman beni sonsuz uykuya haps et ki hiç bitmesin bu rüya.
Ben buları düşünürken Fatma yavaş yavaş uyanmaya başladı."
Günaydın Fatmam.PrensesFatma: "Dün gece olanlar aklıma gelince utanıp yüzümü aşağı eydim. Nasıl bakıcam acaba yüzüne."
Günaydın.PrensMehmet: Fatmam bana bakarmısın. Fatma sen bendenmi utanıyorsun yoksa.
PrensesFatma: "yüzüne bakmadan.başımı evet anlamında salladım."
PrensMehmet: "elimle çenesinden tutup yüzüme bakmasını sağladım."
Fatmam burda utanılıcak birşey yokki. Karımdın. Dün gece ise tamamen benim oldun. Dün gece ~Seni seviyorum, sonsuza kadar senin olmak istiyorum~ dediyinde şaşırsamda aslında beni ne kadar mutlu etdiyini tahmin bile edemessin. Sevdiyim kadının beni sevdiyini söylemesi. Bunu uzun zamandır bekliyordum.
Eyer bu bir rüyaysa hiç uyanmayalım sonsuza dek uyuyalım.PrensesFatma: Hayır bu bir rüya diyil. Gerçek her şey gerçek sen, ben, biz, seni sevdiyimi söylemem, senin olmam, hepsi gerçek. Ve sonsuza dekde gerçek olarakda kalıcak. Ben sana söylediyim ve canını yaktığım için özür dilerim Mehmet. Aslında gerçekten senin canını yakmak istemedim. Hırsım, öfkem, beni öyle elegeçirmişdiki napdığımın farkında bile diyildim. Özür dilerim
"Bunları söylerken gözlerim dolmaya ve ağlamaya başladım"PrensMehmet: " baş parmağımla göz yaşlarını sildim.".
Bu olanları bence eniyisi unutmak çünki ben olanları dün gece beni sevdiyini söylediyinde çoktan unutdum. Sensinde unutmanı istiyorum. Çünki hatırlayıpda deniz gibi mas mavi gözlerinden yaş akmasın.
O gözler ağlamayı deyil, parlamayı hak eder.PrensesFatma: "ona gülen gözlerle baktım".Mehmetim.
PrensMehmet: söyle Fatmam.
PrensesFatma: ben senin gerçekten çok seviyorum. Ve her saniye dahada çok aşık oluyorum. Keşke daha önce seni sevmeyi deneseydim. Seni yaralmak yerine seni anlamaya çalışsaydım.belki canın bukadar çok yanmazdı.
PrensMehmet: geçti Fatmam geçti herşey artık daha güzel olucak. Sana söz veriyorum. Artık herşey daha güzel olacak.
PrensesFatma: İnşallah Mehmetim İnşallah.
3Ay sonra
PrensesFatma: "bu 3 ay içerisinde çok şey olmuşdu. Ben artık Mehmete tamamen alışmıştım. Tabi zaman içerisinde görev gereyi çoğu zamanı cenklerde, savaşlarda geçiyordu.
Yine savaşdaydı tam 1 haftadır Mehmedin sağ sağlim savaşdan gelmesini bekliyordum. Amma ne ondan nede babamlardan hala haber yoktu.
Bu süre zarsında Hem Alaaddin abim hemde Orhan abim sevdiyi kadınlarla evlenmişlerdi.
Yani Orhan abim Prenses Nilüfer
Alaaddin abimse Prenses Goncayla evlenmişlerdi.
Tabi evlendikden 1ay sonra hala olucağmı Orhan abiminse baba olucağnı örenmiştik. Herkes çok mutlu olmuşlardı. Tabi bunu işiten Mehmet bana baba olmak istediyni söylemişdi.
Bense onun sağ sağlim gelemsini bunu sonra konuşuruz dedim."
Odamda oturuyordum birden kapının açılmasıyla kapı tarafa baktığımda Mehmet gelmişdi."
Mehmet, Mehmedim hoş geldin. Eyisin dimi bak eyer yaran falan varsa hemen hekimi çağrıyim gelsin yaralarına baksın.PrensMehmet: sakin Fatmam ben eyiyim. Hekimede gerek yokda sen pek eyi görünmessin yüzün sararmış. Alnında soyuk. Asıl sen eyimisin onu de hele. Bak birşeyin var bana söylemiyorsan.
PrensesFatma: Hayır birşeyim yok eyiyim ben yemek yiyemiyorum sadece ondandır.
PrensMehmet: neden yiyemesin sen eyi deyilsin ben eniyisi hekim çağrıcam. Sen bekle
PrensesFatma: "Mehmet gidiyorken bende tam kalkıcakken birden gözüm karardı son duyduğum şey Mehmetin bağırışlarıydı.
Gözlerimi açdığımda yatakta uzanmış ve hekim beni kontrol ediyordu."
Noldu bana .Hekim: Bayılmışsınız prenses.Lakin üzelmeyin kötü birşey yok. Aksine sevinmelisiniz.
PrensesFatma: nasıl güzel haber yoksa...
Hekim:Müjdemi isterim prenses. Gebesiniz
PrensesFatma: "elim birden karnıma gitdi. Benim bebeyim oluyordu. Anne oluyorum. Benim karnımda şuan ikimizden bir parça vardı. Ve bu parça bizim evladımızdı. Benim ve Mehmedimin bebeyi. Bizim bebeyimiz"
Hekim odadan çıkdı.
PrensMehmet: heh Fatmamın nesi var.
Kötü birşeymi var.Hekim: kötü bir şey yok prensim. Geri kalan bilgileri prenses kendi söylese daha iyi olur.
PrensMehmet: " hemen odaya koşdum.
Odaya girdiyimde Fatma yatağa oturmuş bir şekilde eli karnındaydı."
Fatmam iyimisin hekim kötü bişey yok dedi. Bide geri kalanları ben anlatırım demişsin. Söyle Fatmam. Birşeyin yok dimi. Hem senin elin neden karnında.?PrensesFatma: Evet ben söyledim. Çünki bu haberi ben söylemek istedim.
"Mehmedin elini tutup karnıma koydum. Bana anlamsız gözlerle bakıyordu."
Mehmedim Ben gebeyim canım. Baba oluyorsun.
" Birden Mehmed şaşkın bir şekilde bana bakıp"PrensMehmet:Fatmam sen ne dersin. Gerçektenmi. Ben şimdi B-babamı oluyorum.Allahım sana şükürler olsun.
"Hemen ayaklanıp Fatmayı kucaklayıp döndürmeye başladım"
ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN. BABA OLUYORUM BABA. TÜM DÜNYA DUYSUN. DUYMAYAN KALMASIN PRENS MEHMET BABA OLUYOR.PrensesFatma: Mehmet indir beni başım dönüyor.bak bebeye bişiy olucak.
PrnsMehmet: tamam ben sevinçden napdımın farkında diyilim.
"Fatmayı indirip alnından öptüm"
Teşekkür ederim kadınım. Teşekkür ederim Fatmam. Bana bu güzel duyguyu yaşatdığın, beni dünyanın en mutlu adamı yapdığın için. Teşekkür ederim.PrensesFatma: asıl ben teşekkür ederim. Benden vaz geçmediyin bizi biz yapdığın için. Beni herşeye rağmen vazgeçmeyip sevdiyin için.
PrensMehmet: Seni seviyorum ve son nefesime kadar hep sevicem. Hatda daha fazla sevicem.
PrensesFatma: bende Seni Seviyorum ve son nefesime kadar sevicem.
_________________________________________
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZRE😊💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Aşkı
Historical Fictionya başka bir evrende tanışsalardı. Beylik diyilde. Bir krallıkda tanışsalardı. 2 farklı ülkenin 2farklı krallığı. bir birine aşık olan kralığın çocukları.Kavuşa biliceklermi yoksa kader onları başka planlarmı hazırlamış.