Sonsuz sevgi❤️ Sınırsız inanç♾️

155 7 0
                                    

Mehmet ve Fatma  Vasiliusun yanına  zindana giderler. İçeri girdiklerinde Vasilius hala baygındı. Mehmet bir kap su alıp Vasiliusun üzerine döktü. Ve o an  Vasilius kendine geldi .

PrensMehmet: sonunda uyandın Vasilius iti.

Vasilius: evet ve iyikide uyandırdın. Sende hoş geldin Fatmam. Gelişinle gölnümü şenlendirdin.

Vasiliusun söylediyi Mehmetin sabrının son damlası oldu. Mehmet gözü dönmüşcesine Vasiliusu yumruklamaya başladı.

PrensMehmet: Sen hangi cüretle benim karıma benim kadınıma Fatmam dersin. O bir tek benim Fatmam anladınmı. Yok eyer anlamadıysan o zaman ben sana anlatırım.

Vasilius: Yalanmı onu ilk ben gördüm. Osman  ittifakı bozmasaydı Fatmamla evlenicekdim. Ve sonsuza kadar benim olucakdı senin diyil.

PrensMehmet: Bak hala Fatmam diyo. Bana bak Vasilius. Kelleni almak vardı amma dua et benim kendime sözüm var. Seni inim inim inletmeden bana kendi ölümüne kendin yalvarmadan sana ölüm yok. Ha bide ilk sen görmüş ola bilirsin. Amma görmekle olmuyo o işler. Sen gördün lakin benim oldu. Ve sonsuza diyil sonsuzluğa kadar benim Fatmam olarak kalıcak.

Vasilius: Belki Senin olarak kalmıycak. Belki benim olmuştur bile.

PrensMehmet: ne saçmalıyorsun sen.

Vasilius: olanları. Fatmaya sor. Sen savaşa gitdiyinde onu kaçırdığımı. Eyer Osman ve Bala sultan onu kurtarmasaydı benimle kalmaya mecbur olduğunu.

PrensMehmet: Kes sesini. Böyle birşey olması mümkün diyil.
Fatma sen söyle böyle birşey oldumu olmadımı.

PrensesFatma: Mehmet beni kaçırdığı ve babamla annemin kurtardığıda doğru. Lakin onunla asla öyle birşey yaşamadım. Yemin ederim öyle birşey olmadı. Asla bana dokunmadı. Ben hala saf ve temizim sana aidim.
Fatma ağlamaya başladı

PrensMehmet:
hemen Fatmaya sarıldım.
Tamam ağlama ben sana inanıyorum. Sadece olanı senin ağzından duymak istiyordum. Çünki senin hala yalnızca bana ait olduğunu benim kadınım olduğunu ,öyle birşeyi yapmadığını bilmek istiyorum. Sana elbetde inanıyorum. O iti söylediyi yalana inanıp suçluycamı senden vaz geçiceymi düşünüyor olabilir. Amma bilmediyi birşey varki ben sana kendimden fazla güveniyorum. Asla bir yalana inanıp senden vaz geçmem. Seni dinlemeden asla seni yargılamam. Çünki benim sevdiyim kadın, aşık olduğum,sonsuza kadar benimle bir ömürü paylaşıcak olan kadın asla bana ihanet edicek biri diyil. Etmezde.
Ve sen Vasilius benim karımın gözünden akıtdığın her bir damlanın hesabını vericeksin. Benim kızımın kaçırmanın bedelini ödiyceksin. Ölmek için yalvarana kadar asla seni rahat bırakmıycam. Sana yemin olsun ki kelleni sarayın girişine ibret olsun diye asıcam.

Vasilius: Vay demek bu kadar çok güveniyorsun karına. Tamam öyle olsun. Amma bir gün bu dediyimi gerçek olucak onu senden alıcam. Bakalım o zamanda güvenin, inancın kalıyormu.

PrensMehmet: burdan çıkamıycan için böyle birşey asla olmuycak. Çünki sen çoktan cehennemi boyluycaksın. Ha sen ha başkası karıma göz dikenin kellesini hiç acımadan alırım. Fark etmez ister dost olsun ister düşman. Benim olan benimdir. Ve hep menim ilarak kalıcak.

Mehmet ve Fatma zindandan çıkıp odalarına gitdiler. Mehmet beşikte uyuyan kızının yanına fitdi. Fatmada yatakta oturup ağlamaya başladı.

PrensMehmet: Fatmam neden ağlıyorsun.

PrensesFatma: Mehmet eyer aklında bir kuşku kaldıysa o zaman ebe çağıralım o gerçeyi söyler.  Ams sana yemin ederim öyle birşey olmadı. Annem ve babam son anda geldiler. Eyer gelmeselerdi o zaman olucaktı. Eyer olsaydı o zaman canıma kıyardım.

PrensMehmet: Fatmam sus sus konuşma böyle eyer sen canına kıysaydın ben napardım. Yaşarmıydım sanarsın bende canıma kıyatdım.
Ayrıca sana karşı hiç bir kuşkum yok ebe falan gelmiycek. Senin hala benim olduğuna temiz olduğunu biliyorum. Sana güveniyorum. Ordada söylediyim gibi sana kendimden fazla güveniyorum.

PrensesFatma: ben acaba napdımda ne sevap işledimde Allah senin gibi birini benim karşıma çıkardı. Başka biri olsaydı çoktan dünyanı bir birine katardı. Hatda belki o kadını öldürürdü. Namusuna leke sürdüyü için ama sen öyle diyilsin. Ben gerçekten çok şanslı bir kadınım. Senin gibi bana gözü kapalı inanan bir kocam olduğu için.

PrensMehmet: asıl ben Asıl naptımda senin gibi birini hak etdim. Ben sen 1saniye çok yaşa diye kendimi bile feda edebilicek kadar çok severken seni öldürmeyi nasıl düşünürüm. Asla kendimi öldürürüm daha iyi.

PrensesFatma: Seni seviyorum.

PrensMehmet:asıl ben seni

Birden Mavinin sesi gelince Memet gülümseyip ona döndü ve kucağına aldı.

PrensMehmet: hemen huysuzlanma Senide seviyorum. Hayatımın en anlamlı hediyesi. Sende annende benim en kıymetlimsiniz. Herşeyimsiniz.

PrensesFatma: bizde seni seviyoruz babası. Sende bizim en kıymetlimizsin.

_________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre.😊💙

Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin