Karışık bir gün .

162 5 1
                                    

Asker: Kraliçem Prens Mehmet...

KraliçeSaadet: Nolmuş Mehmete. Söylsene nolmuş oğluma.

Asker: Biz Tuzağa düşürüldük. Bir çok askerimiz şehit oldu. Prens Mehmet beni haber yollamam için yolladı. Düşman tarafından baskına uramıştık.

KraliçeSaadet: Sen ne dersin. Ne beklersin hemen diyer askerlere, okçulara, gizli askerlere haber edin Her tarafı arayın ama bana oğlumu sağ salim bulup getirin.

Fatma şok bir halde askerin söylediyini idrak etmeye çalışıyordu.

PrensesFatma: Validem ya başına kötü şeyler geldise. Allahım sen onu koru Ya Rabbim.

KraliçeBala: Mehmet güçlüdür. Sende kötü şeyler düşünme. Hem bebeyin için hiç iyi deyil.

PrensesFatma: bebek mi?

KraliçeBala: biz sana söylemeyi unutduk. Sen gebesin kızım. Bir evladın daha olacak.

PrensesFatma: ben şimdi yine anne olucam.

KraliçeBala: evet kızım. Yine anne olucaksın. Bunun için kendini üzmemen gerekiyo. Kendini korumalısın.

PrensesFatma: Mehmet yanımda yokken. Düşmanın esiriyken, ne halde olduğunu bilmezken. Nasıl kendime iyi bakıb, kendimi düşüne bilirim ki. Keşke, keşke yanımda olsaydıda baba olucağnı öğrene bilseydi.

KraliçeSaadet: sen kötü düşünme kızım. Mehmeti bulucaz. Sağ salim gelicek ve baba olucağını senden örenicek.

PrensesFatma: inşallah Kraliçem.

KARACAHİSAR KALESİ

PrensMehmet:yüzüme dökülen soğuk suyla kendime geldim. Karşımdaki beni kaçıram adama baktığımda bu oydu. .... Vasilius.

Vasilius: Ne o Mehmet. Beni gördüyüne şaşırmış gibisin.

PrensMehmet: hayır şaşırmadım. Aksine senin olduğunu. Böyle şerefsiz bir planı senin yaptığını anlamak zor diyil.

Vasilius: Çok cesur davranıyorsun Mehmet. Unutmaki esirimsin. İstediyimi yapa bilirim.

PrensMehmet: bak gözlerime deyil senden Allahtan başka kimseden korkmuyorum ben. İstediyini yap. Elinden geleni ardına koyma.

Vasilius: cesaretin hoşuma gitdi. Bunun için sana bir teklifim varş

PrensMehmet: nedir?

Vasilius: Fatma. Fatmadan boşanırsan. Fatma benimle evlenirse o zaman seni bıraka bilirim.

PrensMehmet: o azını bir topla birdaha sakın karımın ağzını adına alma bu bir. İkinciside ben ondan asla boşanmam. Fatma benim karım, benim kadınım. O yalnız bana ait. Diyil sen kim olursa olsun, ne olursa olsun ben karımdan ayrılmam. Nede senin onunla evlenmene müsade ederim. Ölürüm daha iyi.

Vasilius: senin için en büyük darbeyi zaten senin gözünün önünde karınla pardon,...Fatmayla evlenerek gerçekleştiricem. Fatma benim karım olucak.

PrensMehmet: Boşuna hayeller kurma Vasilius. Ne Fatma, ne ben asla kabul etmiycez bunu. Naparsan yap.

Vasilius: sen elimdesin. Senin kurtulman için kendini feda edebilicek kadar seviyorsa benimle evlenir.

PrensMehmet: Evet senin elindeyim ama kurtulduğumda yemin ederim seni kendinelimle öldürücem.
 
Vasilius: asla böyle birşey yapamayacaksın.

PrensMehmet: Yemin ederim yapıcam. İbret alem olsun diyede kelleni tüm kraliyetlerde gezdirticem. Karıma göz diken, kızımı kaçıran her kim olursa olsun öldürürüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin