Hayatımızı deyiştiren prenses💜

225 10 2
                                    

2AY SONRA.

PrensesFatma:" hem partinin hemde mutluhaberin üzerinden 2ay geçmişdi. Biz artık Germiyan sarayına geri dönmüştük şu an kendi odamızda aynanın önünüde 8aylık olan şişkin karnımı kucaklayıp konuşuyordum "
Acaba kime benziyorsun banamı, babanamı. Bence babana benziyceksin. Onun gibi yakışıklı esmer tenli, kara kaşlı bal rengi gözlerin olucak. Amma en önemlisi onun gibi cesur,merhametli ,akıllı, korkusuz,savaşçı, biri olucaksın. Ha bide sakın onun gibi sinirlendiyinde hırsına yenik düşmeyesin. Baban sinirlendiyinde gözü hiç birşey görmez sen sakın onun gibi olma. Yoksa seninle baş edemem.
"Birden karnıma sancı gird".
Aaahhhhh...Bebeyim bebeyim.....aaahhh...

PrensMehmet: "Birden Fatmanın bağırmasıyla hemen odaya doğru koştum."
Fatma,Fatmam noldu.

PrensesFatma: Mehmet hekimi çağır bebeyimiz geliyor. Lütfen cabuk ol canım acıyor....aaahhh...çabuk....aaahhh.

PrensMehmet: tamam.
"Fatmayı yatağa yatırıp hemen habercilere gidip hekimi çağırmalarını emr etdim."

KraliçeSaadet: oğlum nolur. Fatmay birşeymi oldu neden. Bağırır.

PrensMehmet: bebeyim geliyor validem. Doğum başlamış

KraliçeSaadet: amma naıl olur. Daha 1ay var doğuma.

PrensMehmet: bilmiyorum Validem. Bildiyim tek şey var oda Fatmamın ve bebeyim nolursa olsun iyi olmak zorundalar. Ben onlarsız yaşayamam.

KraliçeSaadet: merak etme oğlum Allahın izniyle Fatma kızımda torunumda iyi olucak.

PrensMehmet:İnşallah Validem.

Hekim geldi ve hemen Mehmet onu Fatmanın yanına götürdü. Hekim Mehmete çıkmasını söyledi. Mehmet her ne kadar çıkmak istemese bile mecburen çıktı. İçerde Fatmanın bağırışları Mehmeti deli etmeye yetiyordu. Mehmet dışarda adeta dört dönüyordu.

PrensMehmet: Allahım bu nasıl bir şey. Bebeyim geliyo diye seviniyorken şimdi sevdiyim kadın içerde bebeyimiz için adeta can çekişiyor. Allahım sen onları bana bağışla. İkiside sağ salim çıksınlar.

KraliçeSaadet: olum bir dur. Otur hele. İkiside iyi olucaklar.Merak etme.

PrensMehmet: Validem nasıl sakin olayım Fatmam içerde can çekişir sen bana sakin ol dersin.

KraliçeSaadet: Olum Fatmanın neler çektiyini ben bilirim. Amma hepsi biticek bebeyinizi kucağınıza alıcağınızıda bilirim. Ve sen bebeyini kucağına aldığında bütün endişenin biticeyinide bilirim.

PrensMehmet: İnşallah validem. Sağsalim çıksınlarda başka hiç bir şey istemem.

KraliçeSaadet: Ben gidip haberciye Konstantinopolise gidip haber etmesini söyleyeyim.

PrensMehmet: tamam Validem.

KraliçeSaadet  gidip haberciye konstantine gidip haber etmesini emr etdi.Lakin Fatma hala içerideydi ne hekim çıkmışdı nede hekimin yanında olan yardımcı ebelerden biri. Mehmet iyice kendini kaybetmeye başlamışdı.
Tam o sırada Kraliçe  Bala önden diyerleri arkasınca saraya geldiler.

KraliçeBala: Mehmet Fatma nasıl bebek nasıl. 1ay vardı doğuma neden erken gelir.

PrensMehmet: bilmiyorum kraliçem ne hekim birşey söyledi nede yardımcı ebe . Hala beklerim.

PrensAlaaddin: Benim bacımda yeğinimde güçlüdür merak etmeyin siz.

PrensOrhan: Mehmet önce bir sakin ol. Sadece doğum. Olup biticek. Hem Ben Muradın doğumunda senin halindeykem sen deyilmiydin sakin ol deyip. Sonra ~Sevdiyi acı çekersen kim sakin kala bilirki~diyen. Evet umursama demiyorum. Sadece sakin ol.

Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin