kızımızı getiriceyni biliyordum.

158 9 0
                                    

ORMAN
Mehmet diyer okçularla beraber haberciyi gizli gizli takip ediyordu. Alaaddin  ve Orhan diyer askerlerle birlikte Mehmetin yanan ok gönderip  haber etmesini bekliyolardı. Mehmet habercinin gerçekden de  efendisinin yanına gidiceyni  ve onunla konuşucağnı biliyordu. Bu yüzden onların konuşmasını dinlemek için gizlice içeri sızıp konuşmaları dinledi. Baktığında gördüyü sıfatla şaşırmışdı.

PrensMehmet:Vasilius. Demek sen kaçırdım benim kızımı.

Haberci: Efendeim emr etdiyiniz gibi gidip söylediklerinizi tek tek söyledim. Tehtit etdi. O köpeyi bulup kendi ellerimle ölürücem. Dedi.

Vasilius: demek beni tehtit etdi. Öylemi. Amma bu benim umrumda deyil. Prenses Fatmanın benim yanıma gelip sonsuza kadar benimle yaşaması için elimden geleni yapıcam.o prenses benim olmak zorunda. Mehmet onu hak etmiyo öyle bir güzellik yalnız benim olmalı. Şimdi kızına birşey yapmıycaz. Onu Fatmayı buraya getirmek için bir  koz olarak kullanıcaz. Şimdi Mariaya söyle bebeyin yanına gidip onunla ilgilensin. O bebek benim için çok önemli.

PrensMehmet:""Duyduklarımla sinirden  onu dövmemek için zor duruyordum. Eyer hırsıma yenik düşersem kızıma zarar gele bilir. Bunun için sakin kalmam gerek. Vasilius. Kızımı burdan kurtardıktan sonra seninle yeniden yüzleşicem. Maria denen kadını gizli takip edip kızının yerini örendim.
Sesizce".
Mavim. Güzelim burdayım canım. Seni kurtarıp annene götürücem. Sadece sabr et.
Okçular. Yanan oku diyerlerine haber etmek için atın. Gelsinler bunların biri burdan  sağ çıkmamalı. Hayde

Okçu: baş üstüne prensim.
Okçu yanan oku atdığında tam Alaaddin ve Orhanın beklediyi yerden biraz kenara denk geldi. Orhan ve Alaaddin hemen kaleye doğru yola çıktılar. Kaleye çatdıklarında askerler onlarım üzerine gelip dövüşmek için kılıçlarla saldırıyordular. Lakin Alaaddin ve Orhanın askerlerinin sayı kaledekilerden fazla olduğu için kaledeki tüm askerleri öldürdüler. İçeri girdiklerinde hepsini öldüre öldüre. Vasiliusun odasına baskın verdiler. Sesleri duyan Maria Maviyi alıp kaçmak istediyinde Mehmet saklandığı yerden çıkıp. Marianın önüne geçdi Maria Mehmeti gördüyünde neye uğradığını şaşırdı. Mehmet Maviyi ona vermesini söyledi. Maria red edince. Karşısındaki sinirden gözü dönmüş adamın onu öldürmesinden korkduğu için Maviyi Mehmete verdi.
Mehmet kızını kuçaklayıp hasret kaldığı kokusunu içine çekti.
Bunu gören ve fırsatdan istifade kaçmak istediyinde okçulardan biri 3lü okla Mariaya 2kez ok atdığında Maria yere düşüp öldü. Mehmet okçularla beraber Vasiliusun odasına geldiyinde Orhan Alaaddin ve diyer askerlerinin onun etrafını tamamen kapatdığını görünce Oraya gitdi. Orhan ve Alaaddin Mehmetin kucağındaki Maviyi görünce.  Gözleri dolmaya başladı. Mehmet kızını Alaaddinin kucağına verip Vasiliusun yanına gitdi. Onun yüzünü görünce Vasiliusun Fatma hakkında söyledikleri aklına gelince bu defa sinirden gözü dönmüş hiç kimseyi duymuyordu bile. Direk Vasiliusun yanına gidip onu dövmeye başladı.

PrensMehmet: Demek kızımı kaçırırsın ha, onu benden alarsın ha, Fatmama göz koyarsın ha, onun senin yanına gelip seninle yaşamasını istersin ha,
(Her söylediyi sözden sonra onu daha sert yumrukluyordu.)
İnim inim inlemeden, bırakmıycam seni, inim inim inlemeden kurtulamıycaksın benden. Ölmek için kendin yalvarıcaksın.

Orhan ve Alaaddin Vasiliusun Fatma hakkında söylediklerini duyunca onlarda sinirden deli olmuş bir vaziyetde Vasiliusin üzerine yürüdüler. Alaaddin Maviyi tekrar Mehmete verdi. Bu defa  Alaaddin ve Orhan Vasiliusu. Yumrukluyordu.

PrensOrhan: Demek sen bizim yeğnimizi kaçırırsın ha,

PrensAlaaddin: Demek kardeşimize göz koyarsın ha,

Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin