Konstantinopolise gelen yeni üye

198 11 0
                                    

1AY SONRA.

PrensesFatma: "Bu bir ay içinde. Mehmet iyleşmişdi. Artık daha iyiydi. Bebeyim artık 5 aylıktı ve tam his ede biliyorum. Anladığım kadarıyla bebeyim benim gibi babasına aşık biri olucak çünki babasının sesini, dokunuşunu his etdiyinde yerinde durmuyo. Ben seslenip dokunduğumda hiç kımıldamıyor. Bunu Mehmet her defasında sanki bana inat yapıp kızdırmaya çalışıyor. Bu biraz beni kızdırsada aslında çok hoşuma  gidiyordu. Çünki babasıda bebeyine aşık bir adamdı. Bense ikisine birden aşıkdım.
Abimde bebeyi için çok heyecanlıydı. Ve ben hala Mehmetse dayı olucağı için çok heycanlıydık. Yengem tam 8 ayını yeni bitirmış 9 cu ayındaydı doğuma nerdeyse sayılı günler kaldı diye bilirim. "
Mehmedim bugün Kostantinopolise gidelimmi hem abimle yengemi görmüş oluruz. Hemde bizede deyişiklik olur.

PrensMehmet:olur Fatmam gidelim. Bakalım benim küçük prensesimde istiyormu.
" elimi karnına koydum".
Babacım sencede gidelimmi. Hem anneyide kırmıyalım.
" elimde hiss etdiyim haraketle onunda bana razılık verdiyini, onunda gitmek istediyini anladım."
Oy babasının prensesi.

PrensesFatma: prensesmi?.
Nerden biliyorsun belki oğlumuz olucak. Kız olucağından nasıl bu kadar eminsin.

PrensMehmet: bilmiyorum amma içimden bir ses hep kız olucağnı kız babası olucağmı söylüyor.
Hem görmüyormusun sesimi duyduğunda haraketleniyor. Yani bana aşkık bir kızım olucak.
Sana benzeyen. Mavi gözlü, beyaz tenli, güzel kokulu bir melek. Düşüncesi bile beni benden alıyo. Umarım sana benzer kızım olur.

PrensesFatma: İnşallah. Amma bence sana benzeyen bir oğlumuz olusun. Senin gibi esmer tenli, siyaz saçlı, kurt bakışlı , bal renginde gözleri herşeyi bana seni hatırlatan bir oğlumuz olsun.

PrensMehmet: her ne olusa olsun kızda olsa oğlanda olsa kabulüm.senden gelen herşey bana kabül.

PrensesFatma:sağlıklı saağti yerinde olsun da kızda olsa oğlanda olsa benim içinde farketmez Mehmetim.

KONSTONTİNOPOLİS SARAYI

KraliçeBala: Güzel kızım hoş geldin.

PrensesFatma: hoş bulduk Validem.
Babam."hemen babama sarıldım"

KralOsman:Kızım hoş geldin.Sende hoş geldin Mehmet.

PrensMehmet:hoş bulduk  kralım.

PrensesNilüfer ve Prenses Gonca: abim, yenge hoş geldiniz.

PrensMehmet: hoş gördük bacım.
PrensesFatma: hoş gördük yengelerim.

PrensAlaaddin ve Prens Orhan: Bacım hoş gelmişsin. Sende hoş gelmişsin Mehmet bey.

PrensMehmet: hoş gördük Alaaddin bey ve Orhan bey.

PrensOrhan: bacım  Mehmet bey eyi bakarmı sana yada yeğnime. Üzmüyor dimi sizi.

PrensesFatma: Çok eyi bakar abim. Banada bebeyimizede çok eyi bakarda asıl sen yengeme ve yeğnime eyi bakarmısın onu de hele. Ay doğumada çok az vakit kaldı. Ben çok heyecanlıyım. Acaba kime benzeyecek.

PrensesNilüfer: hemde çok eyi bakar yenge. Evet haklısın sayılı günler kaldı yavruma kavuşmama. Bilmiyorum sağlıklı geldsinde kime benzerse benzesin.

PrensesFatma: eee Alaaddin abim sen ne zaman baba oluyorsun.

PrensAlaaddin: inşallah en kısa zamanda bacım.
"Bunu söylediyinde Goncam utanıp bana öfkeli gözlerle baktı".
E bacım sen beni boş verde  siz niçin gelmişdiniz.

PrensesFatma:O nasıl söz abi babamın sarayınadamı gelemiycem.

PrensAlaaddin: hayır tabiki geliceksin burasıda senin istrdiyin vakit gele bilirsin. Sadece hani gebesin pek kendini yormaman gerek onun için dedim.

PrensesFatma: bilirim lakin sarayda sıkıldım hem sizleri özledim Mehmetden rica etdim oda sağolsun getirdi.

AKŞAM

Sarayda Kral Osman ,Prens Alaaddin, Prens Mehmet ve Prens Orhan  yeni fetihler için konuşuyorlardı.
Kraliçe Bala ,Prenses Gonca ,Prenses Fatma, ve Prenses Nilüferse  Bahçede oturmuş konuşuyorlardı. Birden Nilüferin sancısı başladı. Bala hemen haberçiye Hekime haber etmesini söyledi.Askerlerden birinede Kral ve prenslere haber vermesini söyledi. Bunu duyan Orhan koşarak bakçeye gitdi. Nilüferi yerde kıvranirken gördüyünde sanki kalbinde bir sızı his etdi. Hemen karısını kucaklayıp kendi odalarına götürdü. Hekim geldi.

Hekim: Kraliçem doğum başlamış.
Lütfen kralım siz ve prenslerimiz dışarı çıkasınız. Kraliçem bana sıcak su ve temiz bez gerek.

KraliçeBala: "saraydaki çalışanlara hemen hekimin istediklerini getirmesini söyledi. Yardımcılarda hiç vakit kaybetmeden Lazım olnları getirdiler."

Prens Orhan  yeninde duramıyordu bir oyana bir bu yana tur atıyordu. Bir yanı seviniyo diyer yanı Nilüferin bağırış seslerini duydukça ömründen ömür gidiyordu sanki. Sevinip sevinmemek arasındaydı adeta.  Alaaddin ve Mehmet sakinleşdirmeye çalışsalarda başarılı olamamışdı. Mehmet hem orhanın hem içride acı çeken bacısının hallerine bakkıp kendi kendine *acaba nede böylemi olucam. Belki daha kötü olucam. Hangi adam sevdiyi kadın acı çekerken sakin kala bilirki.*
2saatdir olmuşdu neredeyse Ama doğum hala devam ediyordu. Nilüferin hiç hali kalmamışdı kız bayıldı bayılıcakdı. Lakin evladı için hala direniyordu. Orhanında ondan aşağı kalır yanı yokdu. Sevdiyi içerde evlatları için direnirken Orhanda dışarıda sanki ölüm kalım savaşı veriyordu.

PrensOrhan: Neden bu kadar uzun sürdü. Ben artık dayanamıyorum. O orda acı çekiyor ben elim kolum bağlı burada bekliyorum.

PrensAlaaddin: Dayanıcaksın abi evladın için yengem için dayanıcaksın. Hem başka şansın yok içeri girip napıcaksın Allah aşkına.

PrensMehmet: Alaaddin doğru der Orhan. Bacımda yeğnimede biraz sonra kavuşucaz. Lakin sakin olasın. Evet hiç kimse sevdiyi acı çekerken sakin kalamaz sana hak veriyorum. Amma başka şansımız yok. Elimizden birşey gelmez.

Birden tüm şatoyu bebek ağlama sesi doldurdu. Bunu duyan Orhan ve diyer hetkes rahat bir nefes almışlardı.

PrensOrhan: doğdu bebem doğdu. Baba oldum. Allahım şükürler olsun.

Hekim dışarı çıkdı. Ardındanda Bala elinde beze sarılı bebekle çıkdı.

KraliçeBala: Tebrik ederim oğlum. Nur topu gibi çok yakışıklı bir oğlun oldu.

PrensOrhan: sağolasın Validem.
Sende aramıza hoş geldin benim inatçı oğlum. Validem Nilüfer nasıl.

KraliçeBala: Oda eyi oğlum sadece yorulduğu için biraz uyur.

PrensOrhan: Taman Validem.

PrensAlaaddin: abi tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün.

PrensOrhan: Sağol gardaşım.

PrensesFatma: Oy sen ne yakışıklısın nasıl tatlısın böyle. Halasının yakışıklısı.

PrensOrhan: sende sağ sağlim bebeni kucağna alasın İnşallah bacım.

PrensesFatma: İnşallah abim.İnşallah.

PRENS ORHAN VE PRENSES NİLÜFERİN BEBEYİNİN DOĞMASINA HEM KRALİYETE YENİ PRENS GELDİYİNDEN HEM KRAL YAKUP HEMDE KERAL OSMAN ÇOK BÜYÜK BİR ŞEKİLDE DAVET HAZIRLAMIŞDI.
Davetden sonra Kral Yakup veKraliçe Saadet kendi ülkesine geri döndüler. Prenses Fatma ve Prens Mehmet se biraz daha Konstantinopoliste kalıcaklarını söylediler.

_________________________________________
YENİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZRE 😊💙


Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin