Teşekkkür ederim 🌑🖤

196 8 1
                                    

AKŞAM
PrensesFatma: "Akşam olmuştu. Herkes kendi saraylarına gitmiştiler bile. Bizde Mehmetle izin isteyip kendi odamıza gitmiştik kızımız Mehmetun kucağında uyuya kalmıştı. Mehmet onu yavaşça beşiyine koydu. Ben üzerimi deyiştirip kendimi hemen yatağa atdım. Bu gün gerçekten çok yorucu geçmişti. Mehmetde üzerini deyişip yanıma geldi. Ben kafamı Mehmetin göğsüne koydum oda saçımı sevmeye başladı. O öyle yapınca ben hemen uyuyup kalmışım.".

PrensMehmet: "Bu gün gerçekten en Mutlu günüm olsada çok yorulmuştum. Amma bu benim için tatlı yorgunluktu. Fatmam uyuya kalınca. Bende gözlerimi yumdum ve uyudum."

Gece saat 3

PrensMehmet: "birden kızımın ağlama sesiyle uyandım. Fatmaya baktığımda uyuyordu. Bende uyandırmaya kıyamadım. Gidip kızımı kucağıma aldım ve kucağımda pış-pışlamaya başladım."
Kızım, prensesim neden uyandın hadi uyu babacım. Annen zaten yorgun uyandırmıyalım onu dimi benim güzelim. Oy ben sana kurban olurum senin o güzel gözlerine.
"10 dakika hem konuşup hem susturmaya çalışıyordum sonunda uyudu. Yavaşça beşiyine geri koydum. Be üzerini örtdüm. Bende gidip uyudum."

Saat gece 5

PrensMehmet: "yine beni uykumdan uyandıran minik kızımın ağlama sesiydi. Bu defa Fatmada uyanmışdı."
Uyu Fatmam sen ben uyutup gelirim.

PrsnsesFatma: Hayır sen kızımı bana getirirmisin belki acıkmıştır.

PrensMehmet: tamam.
"Gidip kızımı kucağıma aldım. Yanağını öptüm"oy benim prensesim ağlama lütfen. Hadi anneye gidelim belki acıkdığın için bukadar çok ağlıyorsundur.

PrensesFatma: ver bana.
"Mehmetden kızımı aldığımda. Hemen emzirmeye başladım ve birden ağlaması kesildi".
Sen acıkdığın içinmi bu kadar ağlıyodun be güzel kızım.
"Boynunu kokladım ve öptüm." Oh kokuna kurban.

PrensMehmet: Oy benim güzelim acıkdığı içinmi bukadar çok ağlar. Oy babasının herşeyi.

PrensesFatma:"kızım kucağımda uyuya kalmışdı. Bende kızımı Mehmete verip. Üzerimi düzeltdim. Mehmet kızımızı yavş bir şekilde beşiye koydu. Ve yanıma geldi".

PrensMehmet: hadi uyu saat daha sabahın 5i. Uyuyalım 4 saate zaten herkes uyanıcak. Onun için git uyu. Hadi git.

PrensesFatma: tamam ama sende gel uyu bu gece sende uykusuz kaldın.

PrensMehmet: önemli diyil o iyi olsun ben uykusuz kalmaya razıyım. Hadi git sen.

Sabah olmuş herkes yemek masasında Mehmetden başka.

KraliçeSaadet: kızım Mehmet nerde neden gelmedi sofraya.

PrensesFatma: validem gece Mavi ağladığında beni uyandırmamak için Maviye o baktı. En sonunda Mavi susmayınca ben uyandım acıkdığı için. Mavi yeniden uyuduğunda saat nerdeyse 6dı . Onun için uyandırmak istemedim. Uyusun uyanınca ben ona yiycek bir şeyler götürürüm.

KraliçeSaadet: Tamam kızım.
Ha Fatma teşekkür ederim kızım.

PrensesFatma: Validem ben naptım neden teşekkür ediyorsun.

KraliçeSaadet: oğlumu deyiştirdiyin için, ona bu hayatı verdiyin için.
Eskiden Mehmet duygusuz , soğuk, kalpsiz biriydi. Kimseye acımıyordu. Sevgi denilen duyguya asla inanmayan oğluma sevgiyi öretdiyin için. Ona yoldaş olduğun için. Sen az önce dedin ya Mavi için gece uyumamış. Onu işte sen deyiştirdin. Kızı deyiştirdi. Kimseye acımayan, duygusuz adamı onu baba yaparak bambaşka biri yaptın.
O aslında sana ilk sevdalandığında ilk defa onun gözlerinin parladığını gördüm. Senin onu istemediyini ona söylediyinde kendine zarar vermeye çalışmaya bile kalktı. Kendini bile düşünmez oldu. İşte o zaman anladım. Benim oğlum ilk defa sevdaya bu denli önem vereceyini ve tamamen başka biri olacağını.
Yeniden teşekkür ederim kızım.
Onun içindeki sert, soğuk adamı yok edip. Sıcak, şefkatli, merhametli birine çevirdiyin için.

PrensesFatma: "Annem öyle konuşunca yine ne kadar şanslı olduğumu anladım.iyiki bizden vaz geçmemiş. İyki beni bırakmamış. İyiki.iyikim olmuş. "
Validem ben birşey yapmadım. Onun içinde o vicdanlı ,merhametli, sıcak kanlı insanı zaten vardı. O sadece kendinden kaçıyordu. Onun içindeki çocuk sizin eseriniz sizin sayenizde o çocuk asla kendinden vaz geçmemiş. Eyer teşekkür edilecek biri varsa ben size teşekkür ederim. Böyle güzel kalpli bir evlat dünyaya getirdiyiniz için. Onu gerçekten çok güzel yetiştirmişsiniz.

KraliçeSaadet: Umarim senin evlatlarında sizin gibi olur. Merhametli şevkatli, güzel kalpli, aşka sevgiye inana ve tabi İnatçı.

PrensesFatma: "kraliçenin inatçı dediyi yerde gülümsedim".
İnşallah validem inşallah.

Tam o sırada Mavinin ağlama sesi geldi.

KraliçeSaadet: git kızım yoksa bu küçük hanım susmuycak.

PrensesFatma: Peki validem. Müsadenizle.

Fatma odaya gidene kadar Mavinin sesi kesilmişti. Fatma odaya girdiyinde. Mehmet kucağında Maviyle konuşuyordu.

PrensMehmet: güzel kızım neden ağlıyorsun. Bak baba burda anne zaten yorgun ha benim prensesim. Sana bir şey söyliyimmi sen gerçekten çok şanslı bir kızsın. Çünki annen gibi biri var hayatında. Onun gibi merhametli, güzel,güçlü, ve tabi inatçı. Senin annen o kadar inatçı ki amma tabi senin babanda inatçı napıp edip kendini annene aşık etdi. Amma ben seni kimselere vermem sen sadece benimle yaşıycaksın. Sakın ben evlenicem diye benim yanıma gelme çünki ben seni kimselere vermem. Güzel kızım benim. E tabi bende dünyanın en şanslı adamıyım. Senin gibi güzel bir prensese sahibim. İyki geldin hayatımıza. Seni çok sevdiyimi ve ömrümün sonuna kadar seviceymi unutma. Senin baban senin en yakın olucak, benden korkmak yerine tüm sırlarını bana anlata bilirsin. Seninle baba kız yerine en yakın iki arkadaş olucaz canım. Ha bide annen var onu unutmayalım. Eyer annen bana evet demeseydi, bu gün belki böyle olmuycaktık ona ne kadar teşekkür etsem az. İyki onu tanımışım iyki Allah onu karşıma çıkarmış. İyiki varsınız.
"Kızımı beşiye koyduğumda dolu gözlerle bize bakan Fatmayı fark etdim. Hemen yanına gitdim."
Fatmam neden ağlıyorsun birşeymi oldu. Ha hadi söyle.
" Fatma birşey demeden bana sarıldı ve ağlamaya başladı".

PrensesFatma: Teşekkür ederim Mehmet.

PrensMehmet: teşekkürmü ne teşekkürü.

PrensesFatma: Hayatıma girdiyin için benim olduğun için. Kızımın babası sen olduğun için. İlkim ve sonum olduğun için.Bizden asla vaz geçmediyin hep sevdiyin için.

PrensMehmet: asıl ben teşekkür ederim. Sonsuza kadar sadece benim olduğun için. Benim evlatlarımın anası olup , olucağın için. Allah seni karşıma çıkardığı için ne kadar şükür etsem az. Ve benden başkasının olmadığın ve asla olmuycan için. İlkim ve sonum olduğun için Teşekkür ederim Fatmam.
"Fatmanın göz yaşlarını sildim".
Sakın bir daha gözlerinden yaş akmasın. Ben bakmaya kıyamadığı o gözlerden akan her bir göz yaşı benim canımı nasıl yakdığını anlayamassın.
Onun için benim için bile olsa asla ağlama.

PrensesFatma: "bir şey demedim sadece başımı evet anlamda salladım. Ve o an Mehmetin dudağını öptüm. Mehmet ilk önce şaşırsada sonra oda karşılık verdi."

PrensMehmet: "Fatmanın bir anda beni öpmesine şaşırsamda bende karşılık verdim. Ve sonra geri çekilen taraf oydu. Amma hala gözleri kapalıydı".

PrensesFatma: hadi aşağı gidelim. Kral ve karliçeye ayıp olmasın.

PrensMehmet:Tamam ama akşama devamını isterim haberin olsun.

PrensesFatma: tamam. Hadi.

Aşağı indik kahvaltı yaptılar Mehemt ve kral konuşmak için konuşma odasına gitdiler. Saadet hatun kendi odasına gitdi. Fatmada kendi odasına gitdi. Mavi uyuyordu. Bunu fırsat bilip Fatmada uyudu.

_________________________________________
YENİ BÖLÜMDƏ GÖRÜŞMEK ÜZRE 💙😊

Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin