1YIL SONRA
PrensesFatma: bu gün sarayda ki herkes akşamki parti için hazırlık yapılıyordu.Bu gün Mavimin 1 yaşı oluyordu. Prensesimiz büyüyordu.
Hemde çok hızlı büyüyordu.
Hemen odaya çıkıp beşikteki kızıma baktım uyanmış kendi kendine oynuyordu. Kendi kendine sesler çıkarıyordu. Hemen kucağıma alıp yatağa uzandırdım. Dolabından Pembe elbisesini aldım ve giyindirmeye başladım. Tam o sırada Mehmet içeri girdi. Mavi babasını görüp yataktan doğrulup Mehmete taraf bakıdı gülümsemeye başladı."PrensesMavi: ba de. Ba de.
''Gülücük sesleri,,PrensMehmet: Evet prensesim baba geldi. Benim kızım çok güzel olmuş. Babasının papatyası.
PrensesFatma: evet benim kızım çok güzel oldu. O zaten güzel olucak çünki ben doğurdum. Annesi kadar güzel olması normal.
PrensesMehmet: Mavi benimde kızım Fatmam. Unutma birlikte yaptık. Ve ayrıca senin kadar güzel olması benim işime gelir. Bir güzel karıma ikincide güzeller güzeli kızıma aşığım. Ve ömrümün sonuna kadarda da aşık olucam. Ama eyer başka kızlar hayatıma girmesse. Girseler onlarada aşık olmak zorundayım.
PrensesFatma: Nasıl yani başka kızmı var senin hayatında Mehmet bey.!?
PrensMehmet: henüz yok ama Allahın izniyle olucak.
PrensesFatma: Nasıl yani olucak. Benimle dalgamı geçersin sen. Hele öyle olsun o zaman kızımı alıp babamın sarayına giderim.
PrensMehmet: Asla müsade etmem. Benim karımsın benim karım benim yanımdan ayrılamaz. Hele kızımı alıp hiç biyere gidemessin. Ve dalga falan geçmem. Olacakları derim.
PrensesFatma: kim bu kızlar söyle söyle tanıyim. Tanıyim ki tebrik ediyim. Sırf onlar için benimle kavga ediyorsun. Yoksa sen beni Aldatıyormusun. Ha söyle.
PrensMehmet: insan hiç kendi kızları hakkında böyle düşünürmü. Sen nasıl benim seni Aldatdığımı düşünürsün. Ben senin için sana kavuşmak için neler yaptım. Sırf senin için. Sense benim seni aldatdığımı düşünürsün.
PrensesFatma: kendi kızlarımmı. Sen bizim kızlarımızımı söylüyordun sabahtan beri. Mehmet ben...ben...özür-özür dilerim. Sen bi an öyle söyliyince bir anda yükseldim özür dilerim.
PrensMehmet: Evet kendi kızlarımız. Amma sen bir sözü nerelere taşıdın. Seni aldatdığıcağımı nasıl söylersin. Ben senin için ölmeye bile hazırken sen böyle düşünüyorsun.
PrensesFatma: ben...ben seni kırmak istemededim. Sadece sen başka kızlar falan dediyinde biraz sinirlendim. Çünki senin adın başkasının adıyla bile yan yana olunca sinirleniyorum. Sen öyle diyince ben biraz fazla tepki göstermiş ola bilirim. Özür dilerim.
PrensMehmet: Evet kıskanman hoşuma gitdi lakin beni böyle birşey asla yapmam. Yapamam. Seni deli gibi severken nasıl senin üzerine başka birisini getireyim.
PrensesFatma: evet biliyorum. Ama birde kendini benim yerime koy. Ben sana öyle şeyler deseydim sen ne his ederdin.
PrensMehmet: seni diyil bu dünyada diyer dünyada bile başkasına yar etmem sen bu dünyadada diyer dünyadada yalnız bana aitsin. Benimsin, benim karım, benim kadınımsın. Benim Fatmamsın.
PrensesFatma: biliyorum. Çünki sende benimsin. Benim kocamsın,erimsin, hayat arkadaşımsın. Benim Mehmedimsin.
PrensMehmet: "dediyi şeyler hoşuma gitmişdi. Daha sonra dayanamayıp dudağına yapıştım. Öpmeye başladım. Fatmada karşılık veriyordu."
PrensesFatma: "birden öpmeye başladı bende karşılık vermeye başladım. Öpüşlerimiz dahada derinleşmeye başladı."
(Neyse işte olanlar olur😁😁)Sabah
PrensMehmetden:
İlk ben uyandım.göğsümde uyuyan güzel karıma baktım. Bu kadın gerçekten benim şükür sebebimdi. İyikimdi hayatdaki en büyük şansımdı. İyiki o baloya gitmişim. İyiki onunla dans etmişim. İyiki bana bir şans verdi. Yok vermeseydi işte o zaman herşey kötü olabilirdi. Onun adını başkasıyla anılmasına bile tahammülüm yok. Birde benimle diyil bir başkasıyla evlendirilseydi işte o zaman dünyada hiç birşey, hiç bir şato, hiç bir krallık sağ kalmazdı hepsi benim öfkemle tanışırdı.
İyikide başkasının diyil benim karım olmuş. İyiki.
"Dedim ve başına öpüp kokladım".
Birden Fatmada uyanmaya başladı.Günaydın güzel karım.
PrensesFatma: günaydın yakışıklım.
PrensMehmet: "birden dudağından öptüm."
İşte günüm şimdi aydı.PrensesFatma: hadi o zaman kalkalım.
PrensMehmet: peki kalkalım. Güzelim.
Fatma banyoya gitdiyinde bende kızımın yanına gitdim. Mavim uyanmış kendi kendine oyun oynuyordu. Kendi kendine garip garip sesler çıkarıyordu.Kızım, prensesim.
PrensesMavi: ba kuca. Ba kuca
Ellerini havaya kaldırdı.PrensMehmet: kucakmı. Tamam gel bakalım. Oy benim Maviş kızım. Sen çok mu güzelsin.
Bunu söylediyimde yada ona her iltifat edip güzel söz söylediyimde gülmesi. Kendince sesler çıkarması hoşuma gidiyordu.
Onu her koklayıp öptüyümde o güzel bebek kokusu benim ona daha fazla bağlıyordu.
Uy benim papatya kokulu kızım. Sen şimdiden böyle güzelsen ben senle büyünce nasıl baş edicem. Sen sakın kimseyi sevme sen hep benim yanımda kalıcaksın seni kimselere vermem.
Şimdi babaya söyle balalım başka erkek sevicekmisin.PrensesMavi:
*Başını hayır anlamında salladı*
Ba
*Mehmetin yüzüne dudağını bastırdı. Kendince babasını öptü*PrensMehmet: uy ben senj yerim. Sen babayımı öptün. Tamam anlaştığımıza göre o zaman sorun yok.
PrensesFatma: "banyodan çıktığımda Mehmetin Maviye söyledikelerini duydum. Biraz kızsamda. Neticede kızına aşık bir baba. Kızını kimseyle paylaşmak istemiyor. Tam o sırada Mavinin Mehmeti öpmesini gördüyümde duygulandım. Kızımda babasına aşık bir kızdı. Bu manzarayı gördüyümde duygulansamda şükür etdim. İyiki Mehmet gibi bir kocam olduğu için.
Mehmetin beni çağırmasıyla irkilip cevap verdim"PrensMehmet: Fatmam. Fatmam. İyimisin yine güzel gözlerini doldurmuşsun.
PrensesFatma: ha yo iyiyim sizi baba kız böyle görünce duygulandım bir anda. İyiki diyorum. İyiki senin gibi bir kocam var. Hem karısına hem kızına aşık biri. Tabi kızını kimseyle paylaşmak istemeyen biri.
PrensMehmet: evet öyle. Hem sana hem kızımı deliler gibi aşığım. Evet kızımı hiç bir erkeye yar etmem. O yalnız babasıyla kalıcak. Diyer kızlarımda benimle kalıcak. Olum zaten kalıcak
PrensesFatma: pardon kızımız aşık olunca zorla evdemi tutucaksın. Ve ayrıca kaç çocuk istiyorsun ki böyle kızlarımız oğlumuz der durursun Mehmet bey
PrensMehmet: evet benle yaşıyıp yaşlanıcak. Ben aslında 8 çocuk istiyorum.
4kız 4erkek.
PrensesFatma: Allah allah o işler senin istediyin gibi olmuyor malesef mehmet bey insanım ben insan. O kadar çocuk doğuramam ben. 3tane yeter.
Mavi var zaten 2side olur.PrensMehmet: bakıcaz Allah kimin duğasını duyucak. Senin mi benim mi.
PrensesFatma: bakıcaz.
_________________________________________
Yeni bölümlerde görüşmek üzre💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Aşkı
Historical Fictionya başka bir evrende tanışsalardı. Beylik diyilde. Bir krallıkda tanışsalardı. 2 farklı ülkenin 2farklı krallığı. bir birine aşık olan kralığın çocukları.Kavuşa biliceklermi yoksa kader onları başka planlarmı hazırlamış.