Düyün günü.🤴👸

349 14 0
                                    

Konstantinopoliste ve Germiyan sarayında hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyordu. Her 2 krallık mutlu olsalarda. Fatma sultanın kendisini nelerin beklediyni hala kestiremiyordu. Herkes mutlu lakin evlenicek olan kendisi  lakin kendisi hiç mutlu diyildi. Zorla evlenen kendisinden büyük biriyle evlendirilen  biri nasıl mutlu olabilirdiki.
Acaba bir gün oda alışıcakmı, Mehmeti seve bilicekmi yoksa ondan hep uzakmı durucak, işte bunu kendisi bile bilmiyordu.

KraliçeBala: kızım ne düşünürsün. Gidip hazırlansana.

PrensesFatma: hiç hiç birşey düşünmem. Tamam ben gidip hazırlanıyım.

KraliçeBala: tamam kızım sen git.

GERMİYAN SARAYI
Mehmet Fatmanın aksine çok mutlu ve heyecanlıydı. Sonunda sevdiyi kadın onun eşi olucakdı. Ama hal aklını kurcalayan deli sorular da vardı.
Ya Fatma onu hiç bir zaman istemezse, ya onu sevmezse, ya ayrılmak isterse.
Hayır hayır bunu diyil yaşamak düşünmek dahi istemiyordu. Çünki bu gün onun için çok önemli bir gündü.

KraliçeSaadet: oğlum nereye daldın.

PrensMehmet: Şey aslında kafamı kurcalayan bazı sorular var Validem onu düşünürdüm.

KraliçeSaadet: ne gibi sorular evlat.

PrensMehmet: ya Fatma hiç bir zaman beni sevib kabul etmezse, ya beni terk edeip kendi krallığına geri dönerse.

KraliçeSaadet: Seni sevip sevmiyceyni sana tam dakik söyleyemem amma sen ona zarar vermessen, onu incitmessen  seni neden brakıp gitsin.
Bak evlat içimden bir ses onunda zamnala seni seviceyni söylüyo.

PrensMehmet: umarım Validem. Umarım dediyiniz gibi olur.

DÜYÜN ZAMANI

Fatma sultan ve prens Mehmet artık evlenmişti. Ve herkes şimdi çalınan şarkıyla dans ediyordu.
Prenses Gonca ve Prens Alaaddin
PrensesNilüfer ve Prens Orhan  bile.
Prens Mehmet  karısının yanına gelip
Sultanım benimle dans edermisiniz

PrensesFatma:Tabi. Amma bilirsin ben pek beceremem.

PrensMehmet: bilirim. O yüzden kendini bana bırak.

PrensesFatma:Tabi büyük bir zevkle.

Yine dans boyunca Mehmet gözlerini karısından alamadı. Amma Fatma dans boyunca Gözlerini Mehmetden kaçıyordu. Onunla göz göze gelmek istemiyordu. Bu haraket Mehmetin canını yaksada ses etmedi ve karısına bakmaya devam etdi.
Neyse dans yemek konuşma derken düyün artık bitmişdi.Ve herkes kendi sarayına gitbeye başlamışdı.

PrensAlaaddin: baçım sana emanet Mehmet. Ona eyi bakasın. Onun gözünde bir damala yaş aktığını duyarsam seni yaşatmam bilmiş ol.

PrensMehmet: Asla öyle birşey olmuycak hiç merak etmeyesin.

PrensOrhan: Ona karşı en ufak bir yanlışında beni karşında bulursun haberin ola

PrensMehmet: Ona hiç bir zaman zarar vermek aklımdan bile geçmezken onu nasıl yanlış yaparım.
Rahat olasımız. Sizin bacınız benim karım. Sizden önce ben kendimi cezalandırırım.
——————————————————
GERMİYAN SARAYI

PrensesFatma: "Herkes kendi odalarına çekildiler.
Mehmetde adetmiş diye beni kucağında odaya doğru kucağında taşıdı.
Peki ben onunla aynı odada nasıl uyuycam. Herşeyi boş verip giyinme odasıne gitdim üzerimi deyiştirdim. Ve Rahat bir gecelik giydim gerçekten düyünde fazlasıyla yorulmuşdum. Odadan çıktım ve Yatağın sol tarafına geçip uzandım. Benden Sonra Mehmet odaya gidip üzeeini deyiştirdi ve çıktı.
Yanıma uzanıp"

Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin