Sevgi Sözleri❤️

201 10 1
                                    

AKŞAM

Akşam olduğunda Mehmet işlerini bitirip kendi odasına gitdi. İçeri girdiyinde yatakta uyuyan Fatmayı ve Sağ tarafında melek gibi uyuyan kızını görünce gülümsedi. Ve birkez daha şükür etdi. Mehmet gidip Fatmanın diyer tarafına oturdu. Ve Fatmanın saçlarını koklayıp öptü. Fatma o an gözlerini açmaya başladı.

PrensesFatma: Mehmet  sen ne zaman geldin.

PrensMehmet: Şimdi geldim. Birazdan yemeye inmemiz gerek. İstersen kalk elini yüzünü yıka yemekten sonra gelip tekrar uyuruz

PrensesFatma: Tamam.

Fatma elini yüzünü yıkayıp geldi. İşeri geldiyinde Mavi uyanmış Mehmetin kucağındaydı. Mavi halinden gayet memnundu. Hatda o kadar memnundu ki gülücük sesleri çıkarıp babasına gülümsüyordu. Bunu gören Mehmet kızının yanağını öpüptü. Bu manzarayı Fatma gözleri dolu şekilde izliyordu.

PrensesFatma: " bir zamanlar nefret etdiyim insan. O kaba, soğuk, asla bizden olmaz dediyim insan şimdi dünyanın en iyi babası oldu. Kim derdiki abim yaşında olduğu için asla olmaz dediyim adama aşık olup, evlenip aile olucağımızı, ben bile inanmazdım ama oldu. Hemde çok güzel oldu. Ondan başka kızımıza aşık bir baba oldu. Tabi kızımda babasına aşıktı. Bana surat asan kızım. Babasına gülüyordu. Babası onunla konuşunca sanki anlıyormuş gibi onu dinliyo kendi dilinde sesler çıkarıyordu. Tabi Mehmetde birşey anlıyormuş gibi ona evet, haklısın, aynen diye cevaplar veriyordu.
İyiki diyorum iyiki onu seviyorum. İyki Allah onu karşıma çlkarmış. İyiki.".

PrensMehmet: "Fatma kapının yanında durmuş gözleri dolu ve düşünceli şekilde bize bakıyordu. Çağırdım ama duymuyordu. En sonunda duyup gözlerini silip yanımıza geldi".
Fatmam noldu neden yine doldurdun ceylen gözlerini. Ne düşünüyordunda ağlamaya başladın.

PrensesFatma: Ne kadar şanslı olduğumu düşünüyordum. Senin gibi güzel bir eşe. Hem kızına hem karısına aşık bir adama sahip olduğum için. İyiki varsınız.

PrensMehmet: Asıl şanslı olan benim. Senin gibi kalbinin güzelliyi masumluğu, saflığı yüzene yansımış bir  eşe , dünya güzeli kıza sahip olduğum için asıl iyiki siz varsınız.

PrensesFatma:....Seni seviyorum ve ömrümün sonuna kadar sevicem.

PrensMehmet: Bende size çok çok aşığım.ve son nefesime kadar hep daha çok sevicem.

SABAH

PrensMehmet: "Sabah kızımın harika sesine uyandım yanıma baktığımda Mvim kendi dilinde kendi kendine bir şeyler söyleyip oynuordu. Amma Fatma yoktu. Her halde banyodadır diye düşündüm.Maviye dönüp parmağımla yüzünü sevmeye başladım bana bakınca gülümsemeye başladı."
Prensesim, güzel kızım ay yüzlüm. Babasının herşeyi.
"Bunları dediyimde Mavi daha çok gülümsemeye başladı."
Hoşunamı gitdi hanfendi. Sen yeterki hep gül ben sana hep iltifat ederim.
"Tam o sırada Fatma banyodan çıkıp yanımıza geldi"

PrensesFatma: yine ne konuşuyorsunuz baba kız.

PrensMehemet: hiç ben kızıma iltifat ediyorum oda gülümsüyor babasıda o gülümsemeye daha çok aşık oluyor.
Fatma kıskanma ama Sanırım bana kızımız senden daha fazla aşık.

PrensesFatma: Onu nerden çıkardın benim seni sevmediymimi düşünüyorsun  yani öylemi Mehmet bey.?

PrensMehmet: tabiki hayır. Beni ne kadar sevdiyini biliyorum. Amma sanki kızımız daha fazla seviyor. buda benim çok hoşuma gidiyor. Nede olsa aşık olduğum 2 kadın tarafından fazlasıyla seviliyorum.

PrensesFatma: biliyorum canım. Biz seni hep çok sevicez.

PrensMehmet: Bende sizi hep daha çok sevicem.

40GÜN SONRA

PrensesFatma: "Bu gün Kızımın 40ı çıkıyordu. Bunun için Mehmet bir davet vermek istedi Kral Yakupda kabul etdi. Bu gün 40cı gün için parti vardı. Maviyi hemen hazırlıyıp Mehçete verdim. Daha sonra kendim hazırlandı. Aşağı indiyimizde herşey hazırdı. Misafirler yavaş yavaş gelmeye başladı."

2saat sonra.

PrensesFatma: " 2saatdir parti hala devam ediyordu. Ben lavaboya gitmet için Maviyi Ayçaya verdim ( Mavinin bakıcısı).Geri geldiyimde ne ayça nede Mavi ortalıkta yoktu hemen koşarak Mehmetin yanına gitdim".
Mehmet Mavi ve Ayçayı gördünmü.

PrensMehmet:Hayır Mavi sende diyilmiydi.

PrensesFatma: evet ama sonra ben lavaboya gitmek için Maviyi Ayçaya verdim geldiyimde 2side yoktu. Mehmet Lütfen kızımı bulup bana getir lütfen. "Bunları söylerken ağlamaya  başladım".

PresMehmet: Merah etme Fatmam kızımızı bulup getiricem söz veriyorum. Ama şimdi sakinler sil göz yaşlarını.

İşte tam o sırada Bir asker gelip herkesin içinde Mehmete eyer bize istediymizi vermezsen kızını öldürürüz dedi. Mehmet askerin dediyle öfkelenip bağırmaya başladı.

PrensMehmet: EYER KIZIMIN SAÇININ TELİNE DAHİ ZARAR GELSİN SENİDE O SAHİBİNİDE KENDİM KELENİZİ ALIP İBRET OLSUN DİYE MEYDANA SARIM. YEMİNİM OLSUN YAPARIM. ŞİMDİ SÖYLE NE İSTİYORSUN.

Asker: bize bizden aldığınız karacahisar kalesini geri vericeksiniz yoksa kızını asla görümessin.

PrensMehmet: ASLA O KALEYİ SİZİN GİBİ KÖPEKLERE VERMEM.

Fatma bu olanları ağlıyarak dinliyordu. Kızı düşmanın elinde tehlikede amma hiç kimse birşey yapamıyordu. Amma inanıyordu nolursa olsun Mehmet kızlarını alıp ona geri getireceynide biliyordu.

Asker: iyi düşün prens Mehmet . Yarın yine gelicem.

_________________________________________
Acaba Mehmet ne cevap vericek?.
Yeni bölümlerde görüşmek üzre💙😊

Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin