Bebeyin ilk tekmesi.❤️

260 11 4
                                    

Prenses Fatmanın gebelik haberi herkesi çok sevindirmişdi tabi bu olaya en çok Mehmet sevinmişdi. Sevdiyi kadından bebeyi olucağı için adeta kanatlanıp uçucakmışcasına çok seviniyordu.Yakup bey ise torunu olucağını örendiyi andan kurbanlar kesip fakirlere dağıtmış ihtiyacı olanlara yemek, giysi, altın  veriyordu. Bu haberi Kostantinopolis Krallığıda duymuş ve çok sevinmişti. Lakin kraliçe Bala çok endişeliydi. Bunun içinde dayanamayıp. At arabasına binip hemen Germiyan krallığına kızının yanına gitmişdi.

GERMİYAN SARAYI

KraliçeSaadet:Bala sultan hoşgelmişsin.

KraliçeBala:hoş gördük Saadet sultan.

PrensesFatma:Validem hoş geldin.

KraliçeBala:Hoş buldum güzel kızım.

PrensesFatma:Validem İsterseniz Ben sizinle ilgileneyim.

KraliçeBala:Yokn kızım sen hiç kendini yormayasın. Ben seninle bir şey konuşmak için geldim.

PrensesFatma: Tabi Validem. O zaman benim odama geçelim..

KraliçeBala: olur kızım.

Fatmanın  ve Mehmedin odası

PrensesFatma: buyrun valide.

KraliçeBala:Sağol kızım.

Aslında ben sana birşey soracaktım.

PrensesFatma:Tabi Validem.

KraliçeBala: kızın gebelik haberin herkesi mutlu etdi tebrik ederim. Lakin benim aklımı kurcalayan şey sen Mehmeti sevmiyordun. Aksine ondan hiç bir zaman biz olmaz diyordun. Noldu bu bebek nasıl oldu yoksa Mehmet sana zorlamı sahip oldu.

PrensesFatma: Validem sen  ne dersin. Ne zorla sahip olması. Evet ben onj sevmiyordum. Lakin bu zaman içinde ona sevdalandım. Ona sevdiymi söyledim. Hatda bilmiyorsun ama o benim deyil, ben onun canını fazla yaktım. Bana ben istemediyim sürede bana dokunmuycana dair bana söz verdi ve sözünde durduda. Ben kendi isteyimle onun oldum.

KraliçeBala: kızım ben bilmiyodum lakin senin ona ölan öfken, nefretini biliyordum. Sonradan gelen gebelik haberi sevinsemde aklımı bu sorular kurcalamaya başladı. Üzgünüm kızım.
Allah mutluluğnuzu daim kılsın. Hep mutlu olun  İnşallah yavrum.
"Bala ve Fatma birbirine sarıldılar. Tam o sıeada Mehmet içeri girdi."

PrensMehmet: Bala sultan ben burda olduğunuzu bilmiyordum. Sanırım yanlış zamanda geldim. Ben çıkıyim siz konuşmaya devam edin.
Tam çıkıcakken

KraliçeBala: Mehmet oğlum dur. Biz saten konuşmamızı bitirmiştik. Gitmene gerek yok. Bu arada tebrik ederim oğlum. Analı babalı büyüsü oğlum.

PrensMehmet: sağolun Kraliçem.

PrensesFatma:İnşallah Validem.sağolasın.

Bala gitdi ve Fatmayla Mehmet odada kaldılar.

PrensMehmet:Fatmam. Babam bebeyimiz için akşam davet vericeyni söyledi. Bende haber edeyim dedim.

PrensesFatma: teşekkür ederim. Ben o zaman hazırlanmaya başlıyim.

PrensMehmet:amma önce biz biraz zamanmı geçirsek.çok özledim seni.

PrensesFarma:Olmaz Mehmedim. Hazırlanmam gerek. Belki aşkam.

PrensMehmet: tamam ama akşama sözümü aldım.

5 GÜN SONRA

PrensesFatma: "balo çok güzel geçmişdi. Balodan 3 gün sonra savaş için Mehmet başda olmak üzre bir sürü askeriyle savaşa gitmişdi. Benimse içimde neden bilmediyim kötü bir his vardı. Sanki Mehmedin başına birşey gelmiş gibi hiss ediyorum. Allahım sen onu koru. Onu bize bağışla Allahım."

Kraliçem Mehmetle ilgili bir haber yokmu hala.

KraliçeSaadet: hayır güzel kızım.Hala bir haber yok. Ama endişelenme Mehmet güçlüdür Allahın izniyle sağ salim geri dönücekdir.

PrensesFatma:İnşallah Kraliçem.

3AY SONRA

PrensesFatma: "3 ay kos koca Mehmetsiz geçen 3ay. Savaşa gitdiyinden beri hala haber yokdu. Lakin savaşa gitdiyinden  1hafta sonra Yanmış birinin cesedini getirmişdiler. Krala Mehmet bey
Savaşda düşmanın hayin planı yüzünden yakılarak şehit olduğunu söylediler. İlk inanmak istemesemde. Pramağındaki kraliyyet yüzüyü ona aitdi. Adeta kendimden geçmiş hiç birşey hiss etmiyordun. Ben onsuz nasıl yaşıycam. En büyük hayali olan bebeyimizi doğmunu görmeden şehit olmuşdu.Ogünün üzerinden tam 3ay geçdi alışmaya çalışsamda kalbim onun ölmediyni yaşadığna inanıyordu. Bunu kral ve kraliçeye söylediyimde alışıcağmı kabullenemediymi söylemişdiler. Amma ben his ediyorum.Mehmedim yaşıyo."
"Bahçeye çıktım
Elimi karnıma koyup konuşmaya başladım"
Annecim. Sende özledinmi babayı ben çok özledim. Onlar öldüyünü söylüyor lakin ben onun yaşadığnı nefes aldığını hiss ediyorum. İnanıyorum baba bizi brakmadı nerde bilmiyorum ama geri gelicek.

Şatonun kapısı açılınca atın üzerinde bana doğru gelen her yeri yara bere içerisinde Mehmet girdi. Fatma ilk  şok olsada sonra həmən Mehmedin yanına gitdi. Lakin Mehmet yaraları yüzünden baygın haldeydi. Fatma haberciye kral ve kraliçeye haber vermesini söyledi. Askerlerden birineyse hemen hekimi çağırmasını söyledi. Fatma dizlerinde uzanan Mehmedin hayatda olmasınamı sevinsin yoksa onun bu halde olmasınamı üzülsün bilemedi. Kral ve Kraliçe oğullarını gördükte sevinselerde. Halini görende bir o kadar üzülmüşdü.
Askerlerin yardımıyla Mehmeti oda götürülmüş hekim ise yaralarına bakmaya başlamışdı. Hekim işini bitirip dışarı çıktığında"

Hekim: Prens gerçekten çok güçlü. Onun yerinde kim olsaydı çoktan ölmüşdü. Karnına ve göğsünündek yaralar derindi fazla kanaması olmasına rağmen durdurmayı başardım. Bir kaç vakte uyanır. Lakin fazla hareket etmemeli. Yoksa yaralar yeniden daha kötü ola bilir.

KralYakup: Teşekürler. Fatma kızım istersen sen Mehmetin yanında kal uyanınca bize haber edersin biz geliriz. Hepimiz odaya girip sıkmıyalım. Rahat rahat uyusun. Uyanınca ben onla konuşucam ona bunu yapanın cezasını kendi elimle öldürücem. Neyse iyi akşamlar kızım.

PrensesFatma: peki kralım. İyi akşamalar.

Gece boyu Fatmanın gözüne gram uyku giremişdi. Uyanır, birşey olur diye hep gözü açıktı.

Sabah

PrensesFatma: "Mehmetin saçlarını okşuyup konuşmaya başladım"
Ah be Mehmedim hadi uyan aç gözlerini bak gözlerime. Uyandığını benimle konuşduğunu işiteyim başka hiç birşey istemem Allahtan.
"Birden Mehmet yavaş yavaş uyanmaya başladı"

PrensMehmet:Fatmam... Fatmam.
"Gözlerimi açtıkta Fatman yanımda dolu gözlerle bana bakıyordu.Hemen yavaşça kalkmaya çalışdım lakin karnıma giren ağrıyla durdum"

PrensesFatma: Mehmet dikkat et ani haraketler yapma. Yaraların kanıycak.
Gel yarım ediyim.
"Yardım ede bildiyim kadar Mehmete kalkması için yardım etdim.oda hemen göz yaşlarımı sildi."

PrensMehmet: Fatmam artık ağlamayasın. Ben eyiyim. Bebeyimiz sen eyimisiniz.
"Karnına baktığımda karnı büyümüşdü"
Fatmam karnın büyümeye başlamış.

PrensesFatma: biz eyiyiz Mehmedim.Evet büyümeye başladı. Çünki yavaş yavaş bize gelmek için sabırsızlanıyor.

PrensMehmet: "elini karnına koymamla. Karnında his etdiyim şeyle Fatmaya döndüm. Fatma bana hem seviç hemde dolu gözlerle bakıyordu."
Fatmam bu haraket eder.

PrensesFatma: harket etmez. Tekem atdı. Bebeyimiz seni his etdiyi için seninde onu his etmen için sana bir sana karşılık veriyo Mehmedim.

PrensMehmet: Bu çok güzel bir duygu. Teşekkür ederim Fatmam.Tektar teşekkür ederim Kadınım. Bana bu duyguyu yaşatığın bu sevinci bana bahş etdiyin için.

PrensesFatma:asıl ben teşekkür ederim sözünü tutup beni, bizi, bebeyimizi yanlız koymadıöın için.

PrensMehemet: sizi asla yalnız koymuycam Fatmam asla.

PrensesFatma: Seni Seviyorum Mehmedim.

PrensMehmet: Bende seni seviyorum. Kadınım.

_________________________________________
YENİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE💙😊


Krallık AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin