KONSTANTİNOPOLİS SARAYI
PrensesFatma: "Neden bilmiyorum ama içimde çok kötü bir his var sanki çok kötü birşey olmuş gibi. Allahım sen yardım et."
PrensOrhan: Bacım sen iyimisin.Çok durgun ve endişeli görünürsün.
PrensesFatma: bilmiyorum abi. Sanki birşey olmuş gibi hissediyorum. Bilmiyorum amma gerçekten neden canım yanıyo anlamıyorum.
PrensAlaaddin: Canını sıkma bacım. Hiç birşey olmamış neden böyle his edersin anlamadım amma geçicek merak etme.
PrensesFatma: sağolun abilerim benim.
GERMİYAN SARAYI
PrensesGonca:Abi sen iyimisin eline noldu.
PrensMehmet: iyiyim bacım merak etme. Elimde küçük bir sıyrık. Boş verin
PrensesNilüfer: abi hiçde küçük sıyrığa benzemez yaran derin görünür. Gel biz onu ilaçlayıb saralım ha.
PrensMehmet: Yok bacım sağol.böyle iyiyim.
PrensesGonca: Abi bir defada inat etme de yaranı saralım hadi hadi gel.
"Mehmedi kolundan tutup ilaçların olduğu sağlık odasına getirdiler".PrensesNilüfer:Hadi abi ver elini.
"Mehmet elini verdi ve Gonca ilaçları getirdi. Nilüfer ilçları sürüp yarayı sardı."
Bak gördünmü inat edicek birşey yokdu bunda abi 2 dakikada bitdi.PrensMehmet:sağolsınız bacım.
Ben gidiyim Valideme akşam dönüceymi söylersiniz.PrensesGonca: abi nereye gidersin.
Validem sorduğunda ne diycezPrensMehmet: siz birşey söylemeyin akşam ben geldiyimde söylerim. Hadi selametle.
Mehmet saraydan çıktı ve doğru içkilerin içildiyi yere gitdi.
Tam o sırada Prenses Fatmada yardımcı kızlarla sarayda sıkıldıkları için dolaşmaya çıkmışdı. O sırada Fatma ve Mehmet yüz yüze geldi.PrensMehmet: Prenses sen ne ararsın buralarda.
PrensesFatma: sarayda sıkıldım. Bende dolaşmaya çıktım hemde kendime küçük hediyyeler alıcam.
"Fatma birden Mehmetin elini gördü ve hemen elini avuçlayıp"
Senin eline noldu. Neden sarılı.PrensMehmet:"öyle yapması, benim için endişelenmesi, gerçekten çok hoşuma gitmişdi."
Yok birşey sıyrık sadece.Bacımlar abartıkları için ilaçlayıp sardılar.PrensesFatma: Anladım. Lütfen bir dahakine daha dikkatli olasın.
Bide sanırım bu yara benim yüzümden oldu gibi hiss ediyorum. Çünki dün geceden beri içimde çok kötü bir his vardı. Demek buymuş.PrensMehmet: nasıl yani sen neden öyle his ediyordun ki,?
PrensesFatma:Bilmiyorum. Hiç bir fikrim yok neden böyle his etdiyimi kendim bile bilmezken sana nasıl söyliyim.
Amma şimdi o histen hiç birşey kalmadı. Hepsi yok oldu sanki.PrensMehmet: Bazen olur öyle hisler çok sevdiyin birinin başına birşey geliceni önceden his etmek gibi bişiy.
PrensesFatma: şey neyse ben gidiyim geç oldu Validem merak eder. Görüşürüz.
PrensMehmet: peki. Görüşürüz.
"Kaç bakalım Fatma sultan. Sende beni seviyosun amma kendine söyleyemiyorsun sadece.çünki yanlız seven bir insan sevdiyinin başına kötü birşey gelince hiss eder. Sende aynısını yaşamışsın sadece anlayamamışsın."KONSTANTİNOPOLİS SARAYI
PrensesFatma: "Ben neden böyle hiss ediyordum?, peki Mehmeti görünce neden bu duygu bir anda son buldu.
Yoksa yoksa ben onu sevmeyemi başladım. Hayır onu sevemem. Bunu yapamam. Ne ona ne kendime.
O benden büyük abim yaşında. Onu sevmem imkansız. Peki imkansızsa nasıl neden böyle his etdim. Neden.
Çünki yalnız seven biri sevdiyine kötü birşey olursa böyle hissedermiş.
Allahım bana yardım et. Nasıl neden his etdiyimi bilemiyorum. Lütfen bana yol göster.Allahım."AKŞAM
KralOsman: Evlatlar biz Yakup beyle bir karar aldık. Lakin Fatamam bu sana bağlı kızım.
PrensesFatma:Banamı?
KralOsman:Evet sana.
Biz 2krallığıda sonsuza kadar birleşdirmek için senin ve prens Mehmetin evlenmesini isteriz.
Lütfen düşün kızım 2 kralığın ebedi dostluğu sana bağlı.PrensesFatma: Ama Hünkarım.
Benim onu sevmediymi bilirsiniz hem o abilerimle yaşıt. Ben onunla nasıl evlenirim.KralOsman: bilirim kızım onu sevmediyni onun senden yaşca büyük olduğunuda bilirim amma krallığımız için bunu yapman gerek kızım .
PrensesFatma: Peki hünkarım. Amma sırf krallığımız için. Çünki ben onu asla sevmiycem.
KralOsman: teşekkür ederim kızım. Tabi bu senin kararın lakin asla asla demeyesin. Zaman öyle bir şey ki istemedin herşey başına gelir.
Bir bakmışsın asla dediyin şey başına gelmiş sende sevdalanmışsın.
Bunu için sakın asla deme.PrensesFatma: peki Hükarım.
KralOsman: O zaman ben Yakup beyle konuşayım. Balam sizde hazırlıklara başlayasınız.
KraliçeBala:Tabi Osmanın. Başlarız.
PrensesFatma:" Ben onunla nasıl evlenirim. Amma yapmak evlenmek zorundayım Krallığım için Babamın mahçup olmaması, sözünden dönmemesi için yapmak zorundayım."
GERMİYAN SARAYI
KralYakup: Biz Osman beyle bir karar aldık. 2krallığı sonsuza kadar birleşdirmek için güzel bir karar.
KraliçeSaadet: Ne kararı Yakup bey.
KralYakup: Mehmet ve prenses Fatmanın evlenmesine karar verdik.
PrensMehmet: Ne nasıl şimdi ben Fatma sultanlamı evleniyorum?
KralYakup: evet Evlat. Krallığımız için yapmak zorundasın
KraliçeSaadet:Beyim o zaten dünden razı Fatmayla evlenmeye
KralYakup: Nasıl?.
PrensMehmet: şey baba ben Fatma sultana sevdalandımda Validem onu der.
KralYakup: bu harika haber o zaman. Bende zorla olucak diye korkardım. Ama sen sevdalandınsa bu güzel bir haber.
PrensMehmet: ben sevdalandımda lakin o beni sevmez baba.
Beni abisi gibi görür. Sırf ondan yaşça büyüyüm diye.KralYakup:Bak bu kötü oldu. Amma canını sıkmayasın zaman herşeyin ilacıdır evlat. Belki zamamla oda seni sever sana alışır.
PrensMehmet: bilmiyorum. Umarım dediyin gibi olur baba.
KralYakup: O zaman ben Osman beyle konuşayım. Sizde hazırlıklara başlayın Saadet sultan.
KraliçeSaadet: peki beyim hemen başlarız. Heç merak etmeyesin.
PrensMehmet:
"Sonunda sevdiyim kadınla evleniyorum. Amma o beni sevmiyo ve benimle zorla evleniyo. Umarım babamın dediyi gibi olur Fatmama umarım sende beni seversin zamanla."------------------------------------------------------------
YENİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZRE 💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Aşkı
Historical Fictionya başka bir evrende tanışsalardı. Beylik diyilde. Bir krallıkda tanışsalardı. 2 farklı ülkenin 2farklı krallığı. bir birine aşık olan kralığın çocukları.Kavuşa biliceklermi yoksa kader onları başka planlarmı hazırlamış.