40 GÜN SONRA.
PrensesFatma: "Bu gün Muradın 40 çıkıyordu. Evet Murat. Orhan abim oğlunun ismini Murat koymuşlardı. Murat gerçekten çok tatlıydı, çokta huysuz. Her gece ağlıyordu. Sabahsa hiç birşey olmamış gibi sakin ve sesizce uyuyordu. Bazen bizimde bebeyimiz böylemi olucak diye düşünmeden edemiyorum. Bebeyim bu gün tam 6 aylıktı. Bazen Zamamnın nekadar çabuk geçdiyini ne ara 6 aylık oldu diye kendi kendime söyleniyordum."
PrensMehmet: Fatmam acaba bizimde bebemiz böyle huyzuz ve çokmu ağlıycak.
"Elimi karnına koyup"
Sen böyle olma benim prensesim sen çok uslu bir kız olucaksın. Ha yok daha inatçı daha huysuz olucam dersen o zaman ben seni hep kucağımda uyuturum.
"Bebeyim böyle söylememle sanki beni anlıyormuş gibi bana cevap olarak yine tekme atdı. Fatmaya baktığımda baha yine kızgınlıkla bakıyordu."
Fatmam neden bana sinirlendin sen.PrensesFatma: demek kucağında uyutucaksın öylemi Mehmet bey.
PrensMehmet: Mehmet bey?
Bey olduğma göre sen beni kıskandın. Hemde kendi bebeyimizden.PrensesFatma: kız olup olacağı belli diyil amma sen onu benden daha çok sevmeye başladın.
PrensMehmet : o nasıl söz Fatmam.
Seni çok sevdiyimi bilirsin lakim bebeyimizide seviyorum. Ben ikinizide seviyorum ama seni daha fazla seviyorum."dememle bebeyim de kızmış olucakki tekme atdı". Prensesiç sen yapma bari. Senide seviyorum dedimya benim meleyim.
"Bu defa Fatmam bana tersters baktı."
Ben sizinle napıcam şimdiden böyleysemiz ben bir vakit sonra napıcam acaba.PrensesFatma: beni daha çok seviceksin. Bebeyimizide seviceksin amam benden fazla diyil.
PrensMehmet: Zamanla bakıcam.
PrensesFatma: Mehmett!
PrensMehmet: hiç boşu boşuna bana kızma ben ikinizede aşık bir adamım. Birinizi fazla birinizi az sevemem ikinizde eşit.
SARAYIN BAHÇESİ
Kraliçe Bala ve prensesler bahçede oturmuş konuşuyorlardı. Bir az vakit geçtikten sonra Kral ve prenslerde onların yanlarına geldiler. Bakıcılardan biri Nilüfere Muradın ağladığnı haber edince Nilüfer izn isteyip gidince Goncada izin isteyip Nilüferin yanına gidiyordu ki birden Başı dönmedü biraz durdu tam o sırada gözleri karardı bayıldı. Bunu gören Alaaddin Goncanın yanına koşarak geldi.
PrensAlaaddin: Goncam, Goncam açasın gözlerini. Hadi ceylan gözlüm.
Kraliçe Bala :oğlum hemen odaya götür . Haberci sende tez gidip hekime haber edesin.
Alaaddin Goncayı odalarına götürdü. Daha sonra hekim gelip prenslerin dışarı çıkmasını istedi Alaaddin istemese bile Mehmet ve Orhan onu zorla çıkardılar.
Bir zaman sonra doktor çıktı .PrensAlaaddin: Gonca. Goncam nasıl kötü birşeyi yok dimi.
Hekim: kötü birşey yok prensim. İkiside gayet iyiler. Sadece çok yorulmamasş gereklidir.
PrensAlaaddin ikisimi?
Alaaddinden başka herkes haberi anlamışdı. Alaaddin şaşkın halde hiç kimseyi dinlemeden direk içeri girdi.
Goncası gözlerini açmış eli karnında onu bekliyordu. Alaaddin ne oldunu anlamaz bir şekilde Goncanın yanına gidib oturdu.PrensAlaaddin: Ceylangözlüm. İyimisin hekim kötü birşeyi yok dedi. Amma ben birşeyi anlamadım. 2side iyidir dedi. Neden dedi onu anlamadım.
PrensesGonca: "Alaaddinin elini alıp karnının üzerine koydu.". Alaaddin Alim. Aslında şey....
PrensAlaaddin: söyle Ceylangözlüm. Ne
PrensesGonca:Alaaddinim ben gebeyim baba olucaksı.
PrensAlaaddin: N-Ne?
Ben şimdi B-Ba-Babamı olyuorum.PrensesGonca: Hıhı. Baba oluyorsun. Medreselim.
PrensAlaaddin: ALLAH BABA OLUYORUM BABA. DUYAN DUYMAYAN KALMASIN BABA OLUYORUMMM.
Ceylan gözlüm teşekkür ederim. Bana bu duyguyu yaşattığın için.TÜM AYLE ALAADDİN VE GONCAYI TEBRİK ETDİKTEN SONRA HABERCİYE BU HABERİ KRAL YAKUP VE KRALİÇE SAADETE HABER VERMESİNİ SÖYLEDİLER. BUNU DUYAN YAKUP BEY VE OSMAN BEY BU HABER İÇİN DAVET VERECEKLERİNİ SÖYLEDİLER.
_________________________________________YENİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Aşkı
Historical Fictionya başka bir evrende tanışsalardı. Beylik diyilde. Bir krallıkda tanışsalardı. 2 farklı ülkenin 2farklı krallığı. bir birine aşık olan kralığın çocukları.Kavuşa biliceklermi yoksa kader onları başka planlarmı hazırlamış.