EKSTRA 3 ULANM WUAA

62 10 7
                                    

Ayh yazasım geldi diğer kitaplara #bakudeku da 20 bu 200 aq bu nası şey wattynin bana hiç saygısı yok


Cidden inanamıyordum, hamileydim. Eve döner dönmez Ochaco'nun yardımıyla hamile olduğumu doğrulamış olduk.
Aslında ilk başta cidden heyecanım kadar korkum da vardı. Yani ya hamile olmasaydım?
Bütün neşem bir anda sönecekti, sadece benim neşem de değil tatlı sevgiliminde öyle.
Neyse bu olmadığı için mutluyum.

Kacchan biraz aşırı tepki göstermişti ve beni hemen bir battaniyeyele sarıp sarmalayıp yatağa fırlatmıştı. Ayrıca yemeğimi o yedirecekmiş, bunun neden olduğunu hâlâ anlamış değilim. Sanırım baba rolü için hazırlanıyor. Böyle yapması cidden çok tatlı. Şuandaki görünüşüyle hiç uyuşmuyor. Çok tedirgin görünüyor. Hatta şimdiden sırf hastalık kaparım diye odaya kimsenin girmesine izin vermiyor. Kendi hariçmiş. Benim için de hava hoş, dinlenmek hiçbir zaman kötü değildir.

Gerçi benim endişelendiğim şeylerden bir taneside hamilelik sürecindeki sancılar. Çok ağrır mı ki?
Bunun hakkındaki tek motivem ise yine Kacchan. Yanımda olacağından bahsedip duruyor. Bir yere gideceğini hiç sanmıyorum da. Ona karşı bu konuda güvenim tam. Zaten omegalar alfalarının yanında olmalarından hoşlanırlar ve bu hamilelik döneminde daha da baskın bir duyguya dönüşür.
Yani bende diğer omegalar gibi alfam hep yanımda olsun istiyorum..

°°°

-Nasıl hissediyorsun?

-Kacchan, iyi hissettiğimi zaten söylemiştim. Ayrıca eğer bir şey olursa söylerim.

-Öyle olsun, aç mısın?

-Pek değil. Yani sanırım.

-Ben yinede gidip bir şey getireceğim o zaman.

-Tabii, olur.

Çok düşünceli bir insana dönüştü bir anda. Yaparken bile bana hiç acımamıştı. Beni değil bebeği düşünüyor. (!)

-Geldim. Çorba getirdim.

-Ahh, canım hiç istemiyor gibi sanki.

-Ah, tamam o zaman yemezsin canın çekerse söyle ama.

Diyip hemen odadan çıktı. (Oda dediğime bakmayın aslında bir çadır.)

Canım daha çok tatlımsı bir şey çekiyordu aslında ama bebek için zararlı olur mu bilmiyorum.
Odaya geri döndüğünde Kacchan'a soracaktım.

-Kacchan?

-Benimm, Ocahco! Nasılsın Izuku-kun?
Girebilir miyim?

-Evet, evet tabii.

-İyi dinleniyor musun?

-Evet..

Tam kişisi gelmişti aslında ama sormaya çekiniyordum.

-Bakugou seni hiç yalnız bırakmıyor galiba.
Onunla nasıl gidiyor?

-Şey, iyi, yani o çok düşünceli davranıyor..

-Ne güzel! Bu arada bana sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin.

-A-Aslında var.

-Ne?

-Şey, canım hiçbir şey yemek istemiyor yani istiyorum ama tatlı. Zararlı olur mu? Yani eğer öyleyse yemem.

-Normal yediğinden biraz daha az yersen sorun olmaz. Hamilelik süreci boyunca insan ne istediğini bir türlü bulamaz, süreklü karar değiştirisin. Yani canının bir şey istememesi gayrt normal, bundan çekinme. Bakugou-kun'a ilk günden söylediğim şeylerden biriydi bu biliyor musun?

°°°

Şimdi neden öyle davrandığını anlayabiliyorum sanırım. Ama bu sadece yemekle ilgiliydi başka konularda da aynı davranır mı ki?

Muhtemelen Ochaco öyle bir şey de söylemiş olabilir.

Biz omegalar hakkında bildiğim bir şey daha var. O da kırılgan bir yapımız olduğu. Yani Kacchan bu konuyu kendi bilse daha iyi olur bunu başkaları ona öğretse hiç hoşuma gitmez.

Bölüm daha çok bi kesit gibi oldu.
O kadar şey kısmım var
'Okuma, pişman olursun, sonu yok'
Kendi kitabımı oraya koymak istemiyom bu yüzden bi bölümcük daha merak etmeyin daha bitmedi.
Daha bebişi doğurcaz👌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kokuna Bağlandım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin