Öncelikle bu kitabı eğlencesine yazıyorum. Ve bu hikaye omegaverse olucak.
Ve bu bölümden sonrasını nasıl devam ettireceğimide bilimiyorum ama aklıma bir şeyler geldikçe yazıcam
Beni okuyacak kişiye ve bana bu hikaye ile ilgili fikir verene yani elwinyazarrrçok teşekkürlerimi sunuyorum ve Allah ne verdiyse yazıyorum.{Katsuki Bakugou}
Şu anda koca balo salonu ortasında annemin bana verdiği şokla bağırıp çağırıyorum.
-Ne demek evleniyorsun!? Bundan benim niye şimdi haberim oluyor!?
-Doğru duydunya Katsuki ne dediysem o işte, bağırıp durma ve sakinleş adam akıllı her şeyi anlatıcam.Ne diyordu bu koca karı?
Aklımda bir sürü soru oluşmuştu şimdi.
Neden evlenmem gerekiyordu?
Neden bu bana şimdi söyleniyordu?
Başkalarının haberi var mıydı?
Fakat en önemlisi..
Kiminle evlenecektim..?Annem beni arkasından sürükleye sürükleye özel bir odaya getirdi.Bu benim için daha iyiydi çünkü sandalye çekiştirmeleri benim daha da sinirlenmeme sebep oluyordu. Annem söze gireceğini belli ederek boğazını temizledi.
-Evet Katsuki dediğim gibi evleneceksin
Etrafa sinirimin ne kadar büyük olduğunu belli eden feromonlar yaymaya başladığımda annemin az da olsa etkilendiğini fark ettim.O da baskın ama yaşlandıkça güçlerini yavaş yavaş kaybediyorlar. Annem söze devam etti.
-İşte tam da bu yüzden Katsuki, benim artık emeklilik vaktim geldi. Bu yüzden artık sen evlendirmek zorundayım.
Her ne kadar her yeri yıkmak istesemde kendimi kontrol etmeye çalıştım ve feromonlarımı yaymayı bıraktım. Haklı olduğunu kabullenip sakin olduktan sonra bende söze girdim.
-Üzgünüm koca karı fakat evlenemem. En azından senin seçtiğin herhangi biriyle. Eğer evlenmemi istiyorsan benim seçmem gerekiyor.
-Bu bir anlaşma mı Katsuki?
-Sayılır.
-Peki sen bilirsin fakat bana sırf gıcıklık olsun diye saçma sapan kızlar getirme.Annem saçma sapan sırıtırken zar-zor yatıştırdığım sinirim son hızla geri dönmüştü. Tam tekrar bağıracaktım ki içeri muhafızlardan biri girdi.
-Size daha kaç kere kapıyı tıklamadan girmeyin demem gerekiyor?
-Özür dilerim efendim ama harika bir haber aldık.Annem ve ben merakla muhafızı diyeceği bekliyorduk
-Sonunda kraliyetin yeni şifacısı geldi!
Annemin yüzündeki bütün gerginlik gitmişti bir anda, sebebi ise arada sırada olsa da farklı kraliyetler bize saldırıyordu ve çoğu kişi yaralanıyordu. Annemde halk daha fazla sinirlenmesin diye en yakın sürede bir tane bulacağını söylemişti. Zaten annem sözlerini tutmayan birisi de değildi.
-Onunla hemen görüşmek istediğimi söyle ve onu buraya yönlendirin. Bir tatlı tabağında hazırlayın, uzun yoldan geldi ne de olsa.
-Emredersiniz.
Bende kim olacağını merak ettiğim için kalmayı tercih ettim. Ne de olsa şuanda çok gergindim. Bu olayları unutmayı umuyorum. Muhafız biraz sonra yeniden içeri girdi.
-Efendim işte yeni şifacımız..
Kimse bunun kim olduğumu tahmin edemez ya zaten, acaba kim :o
Bu kadar yeterli bence ilk bölümlük için daha uzunda yazıcam ama ilk bölümlerde değil
Umarım beğenmişsindir/beğenmişsinizdir :>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokuna Bağlandım~
FanfictionHerkse yardımını dokunuşuyla yapan bir Deku ve çok yakında evlenecek olan fakat henüz hoşlandığı kişiye açılmamış bir Katsuki. -Açıklama eski, kurgu bambaşka oldu :D