{Şimdiki Zaman}
{Izuku Midoriya}
Uyandığımda Kacchan yanımdaki sandalyede oturmuş, kolyesiyle oynuyordu.
(Yazmamışım ama bu ikisi arkadaştı ya, Katsuki önceden bulduğum taşlar falan diyordu, işte o taşlardan bi kolye yapıp Izukı'ya vermiş gibi düşünün.)-Ah.. Uyandın mı?
Sesinde hiçbir sertlik yoktu, çok tatlıydı.
-Evet efendim, özür dilerim elimden geleni yaptım ama.. Belki biliyorsunuzdur, benim özgünlüğüm çok büyük yaralarla karşılaştığı zaman beni de etkiliyor.
-Özür dilemene gerek yok annemin dediği gibi daha önce bu adamı iyileştirebilen kimse olmadı, bu konuda kendine yüklenme.
-Nasıl isterseniz.. Efendim.Ayağa kalktı ve yatağıma oturdu.
-S-Seninle birşey hakkında konuşmalıyım De- Izuku..
-Evet efendim..?Bana daha da yaklaştı ve elimi tuttu.
-Ben..
Mitsuki teyze tam o sırada içeri girdi.
-Oh.. Bir şeyimi bölüyorum acaba?
-Ahh efendim, biz şey uhh sadece k-konuşuyorduk..Kızarmış yanaklarım daha da kızarırken Kacchan araya girmişti.
-Evet birşeyleri bölüyorsun koca karı.
-Hıh, ben daha sonra gelirim o zaman.Ne olmuştu az önce? Kafam karışıyordu.
-Efendim, neden elimi tutuyorsunuz?
-Ah, üzgünüm.
-Önemli değil..Bunu demiştim ama yanaklarım aynısını söylemiyordu.
-Ben seni hatırladım..
-Ne demek istiyorsunuz?
-Deku ben seni hatırlıyorum..Bu sefer kafasını boynuma gömdüğünde yayılan feromonları beni mayıştırmaya başlamıştı bile. Mayıştığım için bende kafamı daha çok yastığa gömdüm. Oturur pozisyonda olduğum için Kacchan'ın kafası da boynuma daha çok bastırmıştı, bu da odaya küçük bir inleme bırakmama sebep olmuştu. Gözlerim yeniden kapanmaya başlamıştı ki Kacchan'ın sesini yeniden duydum.
-Özür dilerim.. Deku.
-Kacchan..Sadece Kacchan diyebilmiştim hemen sonrasında da uyuya kalmıştım. Feromonlarının bu kadar etkili olması gayet normaldi aslında. İçim bir garip olmuştu ne olduğunu tam kavrayamadan gözlerim kapanmıştı.
°°°
Tekrar uyandığımda Kacchan'ında yanımda uyuya kalmış olduğunu gördüm. Aslında içinde dışında çok tatlıydı.
Acaba niçin özür dilemişti? Hangi birine..
Onu uyandırmamaya çalışarak yataktan çıktım.
Odadan dışarı çıkardım başımı, birleri var mı diye. Ama kimsecikler görünmüyordu. Odaya geri girdim. Kapıyı kapattıktan sonra arkamı döndüğümde Kacchan'ında uyandığını gördüm.-Feromonlarım o kadar etkili ha?
Uykulu ve ciddi sesine odaklandığım için ne dediğini anlamamıştım bile.
-Evet..
Onu gerçekten çok özlemişim,kokusunu bu kadar uzun zaman sonra yeniden alabilmek beni çok mutlu ediyordu. Gözlerimi yakutlarından ayırmadan ona doğru yürümeye başlamıştım. Sanki kontrol bende değil gibiydi. Dalmıştım o koyu yakutlara, beni içine çekiyordu.
{Dram mı yapsam yoksa smut gibi Bişey mi bilmiyorum o yüzden ikisini karıştırarak yazıcam.}
Ben ona doğru yürüken o sadece hareketlerimi izliyordu. İyice yaklaştıktan sonra ona sarılmaya başladım fakat oturduğu içinde bir yandan da kucağına oturmuş oldum.
-Seni çok özledim, Kacchan'ım.
-Bende seni çok özledim güzelim..Ben Kacchan'ın boynuna yapışmışken o ise belimi elleriyle hiç boşluk kalmayacak şekilde sarmıştı.
-Nasıl hissediyorsun Kacchan..?
-Sayende kendimden geçiyorum güzelim.Ne dediğini anlamayan bakışlar yapınca, gözleriyle oturduğum yeri gösterdi. Utanıp hızlıca ayağa kalktım.
-Ah! Üzgünüm Kacchan..
-Önemli değil hatta tekrar gelirsen çok memnun kalırım.
-N-Ne..?Beni çekmişti ve malum yere yeniden oturtmuştu. Alınını alnıma yasladı ve mırıldanmaya başladı.
-Özür dilerim çileğim.. O gün sana söylediklerim için.
-Önemi yok Kacchan, geçmişi geçmişte bıraktım bence seninde öyle yapman lazım.
-Tatlı olduğun kadar zekisin de çileğim.Yine kızarmaya başlamıştım. Bilerek yapıyormuş gibi geliyordu. Herşey altımda sertleşen aleti hissedene kadar çok tatlı gitmişti.
-K-Kachhan!
-Demek sonunda hissettin ha? Biraz yardımına ihtiyacım var güzelim~Bu çok utanç vericiydi. Bir anda kendimi Kacchan'a sürterken bulmuştum.. Söylediğini hemen yapmaya başlamıştım resmen.
-Aferin sana çileğim~ Çok iyi bir başlangıç yaptın.
-Nmhh..Hafif hafif sürtünürken bir yandan da minik inlemeler çıkartıyordum. Nasıl bu kadar güzel hissettirmişti?
-Biraz hızlanmaya ne dersin Deku?
Belimi iyice sıkarken istemsizce dediğini yapıyor, gittikçe daha da hızlanıyordum.
-Nasıl hissediyorsun çileğim?
-Ah! Harika hissediyorum Kacchan!Şu anda hiç yalan söyleyemezdim, bu gerçekten harika hissettiriyordu.
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Çok heyecanlanmıştım, ne yaptığımı ben bile anlamıyordum.-Öpebilirmiyim güzelim~?
-Evet!Bir anda dudaklarıma yapışmıştı. Algılamıyorum sanki. Gözlerimi kapatıp iyice hızlanmaya başladım. Geleceğimi hissediyordum.
Öpüşmemiz bittiğinde ikimizde derin nefesler almaya başladık.-Kacchan geleceğim!
-Bende çileğim, rahat ol..Gelmiştim, derin derin birlaç nefes daha aldım sonrasında ise gözlerim kararmaya başladı, kendimi Kacchan'ın kollarına bırakmıştım.
(Yazarken utandım aq :'> ayrıca ilk defa böyle bir şey yazıyorum garip olmuş olabilir)
°°°
Uyandığımda (Izuku çok uyandı yaw) Kacchan ellerini belime sarmış ve bana iyice sokulmuş bir şekilde uyuyordu. Bir elimi yanağına koydum ve baş parmağımla ovmaya başladım.
Annesinin bu olanlardan haberi var mıydı?
Kacchan beni gerçekten seviyor muydu?
Yarın ne yapacaktık?Bu 3 soru beni uyutmayacak anlaşılan. Neler olacağını bilmiyordum. Kendimi Kacchan'a iyice yasladım ve kafamı göğüsüne gömdüm. Bunları düşünmeyi hiç istemiyordum.
Aklıma bugün yaşananlar geldikçe Kacchan'a daha daha çok yapıştım. Neden böyle birşey yapmıştım..?
Düşünmesi bile çok bunaltıcı gelmişti.
Aslında çok hoştu, verdiği hissiyat çok güzeldi ama sadece çocukluğumda çok az bir süre tanıştığım biriyle böyle birşey yapmak..
Ayrıca ailesinin bunu nasıl karşılayacağını hiç bilemiyorum.-Sakin ol güzelim, bu kadar streslenirsen nasıl uyuyacaksın?
-Ah Kacchan, u-uyandırdım mı?
-Feromonların benimki kadar var sanırım.
-Öyle mi düşünüyorsun.. Kacchan biz nasıl-
-Şimdi değil, bugün biliyorsun çok yoruldun.Saçlarımı karıştırmaya başladı.
-Yarın herşey teker teker konuşuruz söz, şimdi uyumaya çalış.
-T-tamam. Nmhh iyi geceler..
-İyi geceler çileğim.°°°
Bu bölüm kısa ve kötü oldu ama olsun.
Nasıl devam ettireceğimide tam bilmiyorum ama bireyler bulunca.
Umarım beğenirsiniz/beğenirsin :>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokuna Bağlandım~
Hayran KurguHerkse yardımını dokunuşuyla yapan bir Deku ve çok yakında evlenecek olan fakat henüz hoşlandığı kişiye açılmamış bir Katsuki. -Açıklama eski, kurgu bambaşka oldu :D