Lotte's Pov
We komen terug aan bij het hotel. Wat een geweldige avond was dit geweest. Het eten was heerlijk, en na het kleine incident was het toch wel heel gezellig. En nu zijn we terug en loop ik mijn kamer binnen. "Heb jij nog wat anders mee voor vanavond, het thema is glitter." Vraag ik rob. "Ik heb alleen een dom hoedje met glitters." Antwoord hij lachend. "Maakt niet uit, het past tenminste hij het thema." Zeg ik een beetje lachend terwijl rob de hoed uit onze kast pak. Het is een dom glitter hoedje, je weet wel zo een die je bij de solow haalt. "Nou ik denk wel dat we ons allebei even moeten omkleden aangezien we nu een feestje hebben en geen chic diner." Stel ik voor. Rob stemt gelukkig mee in. Dus ik pak snel mijn jurkje uit de kast en loop naar de badkamer. Het is een kort jurkje met spaghetti bandjes. En het is helemaal van zilveren palletjes. Het ziet er zo leuk uit. Verder werk ik nog even mijn make-up bij en spray ik nog wat extra haarlak in mijn haar. Dan looping de badkamer uitDaar staat rob, hij ziet er goed uit. Hij heeft een zwarte korte broek met een wit bloesje erboven, en natuurlijk zijn glitterhoedje. Als schoenen heeft hij zijn airforces. "En hoe zie ik er uit?" Vraagt hij. "Je ziet er prachtig uit schat." "Ik had nog wel een vraagje." Zeg ik er achteraan." "En wat is dat Lot?" "Nou welke schoenen ik zou aandoen." Vraag ik. Rob kijkt nu met een extra serieus gezicht naar de twee paren die ik vast heb. "Je airforce, dan kn je tenminste ene beetje dansen." Zegt hij. Daar heeft Rob wel gelijk in. Dus gooi ik het paar hakken in de hoek en trek ik mijn hakken aan. "Kom dan gaan we naar beneden." Zeg ik tegen rob als ik al de deur uit loop.
Eenmaal beneden staan net zoals eerder op de avond alle leerlingen beneden te wachten. Alleen deze keer zonder de docenten. Ze wisten dat we een feestje gaven en vinden dit een leuk idee. Het enige wat ze niet weten is dat er ook veel drank gaat zijn. Maar dat zijn allemaal zorgen voor later. Dus lopen we met de grote groep naar buiten.Na een kleine tien minuutjes lopen zijn we aangekomen bij de zaal die we hadden geregeld. Het was een klein zaaltje helemaal afgehuurd voor ons. Dat werd dus top. Snel loop ik hand in hand met Janne naar binnen. Ze zie tv er zelf ook prachtig uit. Ze heeft een zelfde kleur jurk als bij het diner aan maar dan veel korter, en met glitters erin. En ze had een paar hakken aan waar ook glitters in zaten. Ik weet nu al dat die meid door dr enkels heen gaat zakken. Zeg ik in mezelf.
Het is nu een uurtje later en ik, Janne en Charlotte zijn samen een drankje aan het doen aan een staantafel. Het is echt heel gezellig. En Charlotte is ook een heel aardige meid. De jongens staan ergens sukkelachtig te dansen met elkaar en Raoul staat een paar meter verder op met Lieke te kletsen. Ik hoop wegje datvhun twee wat worden, maar ik weet het eigenlijk al zeker Het was zo gezellig. Ik kijk een beetje rond terwijl ik aan mijn Safari sinaasappelsap zit. Ik zie opeens Matt in een hoekje staan met een meid. Ik zie hem glimlachen en praten met haar. En wat ik heb geleerd van de korte tijd dat ik deze jongens ken singer dat Matt soms moeite heeft met zomaar mensen aanspreken. Dus om hem zo te zien kletsen met een meid doet me goed, ik hoop echt dat die twee een match worden. Ook al ken ik het meisje niet eens.
Opeens zie ik rob rennen naar de kant waar Raoul stond. Ik kijk en zie Raoul zoenen met Lieke. Zie je wel ik wist het. Rob gaat er voor staan en maakt een heel blije selfie. Ik moet lachen en leg mijn aandacht maar weer snel hij mijn drankje.
Ik word uit mijn gedachtes gehaald door de rest van de jongens die opeens vij ons aan tafel staan. "Hey lot, zo dansen?" Vraagt een duidelijk al wat aangeschoten Robbie. "Is goed rob, maar dan drink ik eerst even mijn drinken op. Hij knikt en begint met praten Koen die aan de andere kant naast hem stond. Maar dan opeens zie ik dan Jasmijn hem op zijn schouder tikt. "Heyyy robje, wil je samen dansen?" Vraagt Jasmijn. "Nee laat me met rust, ik ben hier met de mensen die ik wel mag." Zegt Rob als hij zich weer omdraait. Ik kijk jasmijn nog een keer vies aan en wil me omdraaien. "Wat zit je nou vies te kijken man?" Vraagt Jasmijn in een duidelijk geïrriteerde stem. "Nou ik kijk je vies aangezien jij niet snapt dat als iemand ene vriendin heeft dat het dan geen zin heeft om te blijven flirten." Antwoord ik terug. "Je weet toch dat ik hem meer verdien dan jou." Jezus deze chick insect geobsedeerd. "Tuurlijk jasmijn droom verder." Zeg ik en ik wil haar weer negeren en omdraaien.
Dit lukt alleen niet aangezien ze opeen heel dicht tegen me aan gaat staan. "Blijf nou godverdomme van en af." Zeg ik terwijl ik haar een duw naar achteren geef. Maar dan opeens voel ik een harde klap tegen me neus. Alles word wazig en mijn hoofd doet pijn. Ik hoor allemaal stemmen om mij heen en mensen die me proberen te helpen. "Nee nee ga weg, ik wil rob." Zeg ik nu bijna huilend. Als ik weer een beetje beter kan zien haal ik mijn handen weg van mijn gezicht, alles zit onder het bloed.
JE LEEST
Het schoolreisje
FanfictionLotte zit in haar examenjaar, dus dat betekent een schoolreisje naar Spanje!! Ze heeft er super veel zin in tot dat ze erachter komt dat ze een kamer moet delen met de Populairtste jongen van de school, Robbie vd graaf. TW 🚨 - zelfbeschadeging ...