5 yıl sonra
'... Geçtiğimiz günlerde medya tepki çeken bir haberle sarsıldı.3 yıl önce sektöre atılıp kısa sürede gerek ekibiyle gerek de yaptığı işlerle hızla adını duyuran SKZ Ent. Kurucusu Bang Christopher Chan, haklarında çıkan haberler hakkında konuştu.
Genç yapımcı, uzun zamandır mercek altındaydı ve bir çok söylentinin de odağı haline gelmişti.
Söz yazarlığı, yapımcılık ve aranjörlük kariyerine şirket yöneticiliği de ekleyen Bang ve ekibi kısa sürede sektörde sağlam bir yer edinmişti.
Defileden defileye koşan Lee Felix, son jenerasyonun en iyi dansçılarını eğiten Lee Minho, aynı şekilde vokal camiasına yeni bir tarz getiren Yang Jeongin, lüks markaların elçiliğinin yanı sıra 'özgür dansçı' lakabıyla adını duyuran Hwang Hyunjin, sektöre girdikleri andan itibaren başarıdan başarıya koşan ve isimlerini rap piyasasına altın harflerle yazdıran 3Racha, eşsiz ses rengiyle ülkemizi yurtdışında dahi başarıyla temsil eden Kim Seungmin'den oluşan ekip gerek yetenekleriyle gerek de kamera önündeki eğlenceli ve samimi halleriyle nesil ayırt etmeksizin herkesin sevgisini toplamıştı.
Bu büyük ilginin getirisi olarak her daim gözleri üzerlerine çekmeleri ise haklarında epeyce söylenti yayılmasına neden oluyordu.
Ve bu söylentilerden biri yapımcı Bang ve kareograf Lee arasında, toplum tarafından pek de doğru bulunmayan bir ilişki olduğu yönündeydi.
Son 2 yıldır bu söylenti hiç eskimeden devam ederken geçtiğimiz günlerde Jeju'da el ele görünmeleri çiftin sessizliğini bozmasına neden oldu.
Şirketlerini dünyaya açmak isteyen genç ekip başlangıç olarak ikinci vatanları sayılan Avustralya'ya açılacaklarını duyurmak adına onlarca idolün davetli olduğu ve internette canlı olarak yayınlanan bir parti vermişlerdi.
Dün gece gerçekleşen törene damga vuran ise yapımcı Bang'in sahne konuşması oldu.
Genç adam korkusuzca söylentilerin doğru olduğunu kabul ederken,
'Bir adamı seviyorum. Ve bu gizlemek zorunda olduğum bir günah değil. Aşk, aşktır millet. Dili, dini, ırkı, cinsiyeti olmaz.
Bir çoğunuz bundan hoşlanmayacak biliyorum. Yıllar boyunca yaşanan şeyleri gözlerimle gördüm. Fakat bu beni korkutmuyor.
Her zaman sevginize layık olmaya çalıştım. Ama bu sözlerim hoşunuza gitmeyecek olsa bile; size hiç bir zaman hayatımı sunmadım. Sevginizi yaptıklarımızla, başarılarımızla, ortaya koyduğumuz sanatımızla kazanmaya çalıştık.
Biz hala aynı adamlarız. Şarkılarımızla, samimiyetimizle hayatınıza girmeye çalışan adamlar. Ama tüm bunların yanında hala birer insanız. Duyguları ve keyif alarak, mutlu olarak sürdürmek istediği hayatları olan insanlar.
Bu yüzden sevgimizi, aşkımızı gizlemeyeceğiz. Umarım bizi böyle kabul edersiniz. ' cümlelerini kullandı.
Sosyal medya geceden sonra ikiye ayrılsa da, dünya çapında ' love is love, sizinle gurur duyuyoruz, SKZ World Domination' etiketleri trendlerin başına yerleşti.
Destekleyenlerin sayısının linçleri üçe katlaması beklenmeyen bir gelişme olurken ekibin Kore'deki şirketlerini duayen sanatçı Kang Young-hyun - namı diğer Young K-a devredip hayatlarına Avusturalya'da devam edecekleri haberi ise hem sektörü hem de yerel hayranlarını derinden sarstı. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia (HyunMin)
Fanfiction'Anılar, onları hatırladığın sürece sana aittir..' Hwang Hyunjin, bir hastane odasında gözlerini açtığında hayatının son 2 yılı öylece elinden alınmıştı. *Tanıtım, bölüm olarak yayınlanmıştır. *