25.Bölüm (Perdeyi Aralamak)

426 64 125
                                    

14.04.2023

    '........kendi ayaklarımla girdiğim bir çıkmaz sokağın ortasındayım şimdi. Ne ileri gidebiliyorum, ne geri dönebiliyorum ne de benimle birlikte sürüklediklerimi çıkarabiliyorum bu çıkmazdan.

   Hayatımda ilk kez gençliğimden nefret ediyorum. Bencilliğimin,korkularımın getirdiği hatalardan ve bunları nasıl telafi edeceğimi bilmemenin verdiği cahilliğimden nefret ediyorum.

     Göğsümde büyüyen iki ayrı hissin savaşı beni bir gün delirtecek. Ona çok aşığım. Ve onu çok incitiyorum.

Tanrım! Bir çıkış yoluna ihtiyacım var. Kaybetme düşüncesi beni dehşete düşürüyor. '

26.10.2023

' Merhaba günlük!

Buralara uğramayalı uzun zaman oldu. Hayatım öylesine yoğun ve saçma bir hâl aldı ki, zaman zaman kendi varlığımı bile unutuyormuşum gibi geliyor.

Ama ilk kez, - bu defteri yazmaya başladığımdan beri ilk kez yani- güzel haberlerle geldim buraya!

Hayatım aylardır yapım aşamasında gibiydi. Ve artık bitti!

Beni delirten, bizi mahveden her şeyi bir bir yoluna koyuyorum.

Aylar önce, Felixle yüzleşmeye karar verdiğim gün, hiç beklemediğim bir şekilde Changbin hyung'tan hoşlandığını öğrenmiştim!

Ve bu beni kötü bir arkadaş yapar mı bilmiyorum ama, asıl sevindiğim şey, bana karşı hislerinin bitmiş olmasıydı.

   Hoş, başından beri bu hislerin gerçek olmadığını düşünüyordum. Ve civcivimin de bunu fark etmesi omzumdaki ağırlığın büyük ölçüde hafiflemesini sağladı.

    Sadece bu da değil üstelik! Dün akşamki aile yemeğinde, babam işlerinin düzelmeye başladığını ve kısa bir zaman içinde rahatça toparlanabileceğimizi söyledi.

  Bunu duyar duymaz  modellik sözleşmesi hakkında konuşmak için ajansa gittim. En başından beri hiç bir konuda beni zorlamıyorlardı. Yine de artık ilişkimi gizli tutmak istemediğimi söylediğimde alacağım tepkiden çekiniyordum.

Ve ne oldu tahmin et! Bunun bir sorun olmadığını, aksine kitlelerinin bu tarz ilişkilere ilgi duyduklarını söylediler. Hatta belki erkek arkadaşımla bir çekim yapabileceğimizi..

Gerçi buna pek sıcak bakmıyorum. Seungmin'i bu yamyamlara sunma fikri hoşuma gitmiyor.

Ah! Ve malum konu.. Bunda pek ilerleme kaydedebildiğim söylenemez. Ama artık göz ardı etmeye karar verdim. Bu beni bencil biri yapıyor sanırım.

Yine de her şey öylesine yoluna girmeye başladı ki, şuan bunu kafama takamayacak kadar mutlu hissediyorum.

O gün geldi! Her şeyi düzelteceğim, Seungmin'i daha fazla üzmek zorunda kalmayacağım gün..

Bu gece her şeyi ona anlatıp, herkese açılmak istediğimi söyleyeceğim.

Felix'in bizi zorla götürdüğü parti biter bitmez..

Görüşmek üzere günlük! Bir dahaki gelişimde bambaşka bir Hyunjin olacağım.. '

***

26 Ekim..
Kazanın yaşandığı gece..
Günlüğün son sayfası..

Opia (HyunMin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin