24.Bölüm (Sonsuza Dek Genç Kalacağız)

431 63 121
                                    


"Hayatımız boyunca bu cümleyi sana defalarca kurdum biliyorum ama, sen boku yemişsin kardeşim. Geçmiş olsun."

Yüksek müzik sesi yüzünden bağırarak konuşan Minho hyung'a göz devirip yarım saattir elimde döndürdüğüm kadehi dudaklarıma götürdüm.

"Felix'in 'endişelenme, her şey yoluna' girecek tesellisinden sonra sert bir geçiş oldu." diyen Jisung ile ise bu kez hyung göz devirdi.

"Bak çekirge, bu hayatta iki tip insan vardır; umutsuz romantikler ve gerçekçiler.

Ve sadece biri her zaman dürüsttür. Yani ben..
Her şeyin iyi olacağı ütopik bir umut."

"Her şeyi itiraf etmesini söyleyen sendin hyung."

"Hala bunun arkasındayım Yongbok-ah. Ama zaman geçtikçe bu zorlaşacak. Aylar oldu. Tam her şey yoluna girdi derken bu kez de böyle bir şeyle sınanmak Seungmin'i incitecek.

Ve her şekilde incineceğinden onu tam anlamıyla korumanın bir yolu yok."

Dün geceden beri ardı ardına yüzüme vuran gerçekler canımı çok sıkıyordu.

Seungminle konuşmamızdan sonra biraz daha nehirde vakit geçirip eve dönmüş ve diğerleriyle yemek yiyip hazırlandıktan sonra Chan hyung'un bahsettiği kulübe gelmiştik.

Seungmin, Chan hyung, Jeongin ve Changbin hyung sabah ismi geçen arkadaşlarının yanına gittiğinde ise dayanamayarak bizimkilere pek detaya girmeden her şeyi anlatmıştım.

Yaklaşık 1 saattir de bu konu hakkında konuşuyorduk.

"Sorun da bu. Seungmin'i kaybetmekten deli gibi korkuyorum. Ama daha çok korktuğum tek şey onu incitmek."

"Onu zaten incittin Hyunjin. Artık yapman gereken bununla yüzleşmek."

Minho Hyung'un realistliği giderek rahatsız edici bir hal alıyordu.

"Çok yardımcı oluyorsun hyung sağol."

"Bu evrede herhangi bir yardım bulabileceğini sanıyorsan, tanıdığımdan daha aptalsın demektir.

Yol belli Hyunjin. Yüzleş ve her şeyi yoluna koymaya çalış."

"Duygusuz biri gibi görünmek istemiyorum ama.. Biraz fazla abartmıyor musunuz?" diye araya giren Felixle hepimiz onaylamaz bakışlarımızı ona çevirdik.

"Bakın Hyunjin suçsuz demiyorum. Ama bir düşününce.. Onun yerinde, o psikolojide hangimiz olsak yanlış kararlar verebilirdik.

Nitekim verdik de. Yanlış mıyım? Minho hyung Chan hyung konusunda ben Changbin konusunda işi yokuşa sürdük. En basit çözümden kaçtık. Hyunjin'in geçmişte yaptığı da buydu.

Tamam,doğru değildi ama Tanrı aşkına! Adam öldürmedi ya bu çocuk!

Her şey üst üste gelmişti. Ailesini düşündü, beni düşündü, kariyerini düşündü.. "

" Ama Seungmin'i düşünmedi.. Sorun burada başlıyor. Herkesi her şeyi düşündü ama Seungmin'i inciteceğini bile bile geri durmadı.

Bunun sana yapıldığını düşün Felix.. Karşındakinin sevgisine güvenir miydin? "diye araya giren Minho hyung'u, arada sessizlik olmasına izin vermeden devam ettirdi Jisung;

" Üstelik bunlar bir yana, her şeyi Seungmin'den gizleyip kendisini perişan etmesini izledi.

En başından beri Hyunjin'in yanındayım. Ve buna devam edeceğim ama gerçekleri de konuşmam gerek.

Yaptıklarının bir açıklaması var evet. Bunlar kabul görebilecek şeyler de. Ama bunları ona anlatmayıp aylarca ikisine acı çektirmek.. Her şeyi mahveden bu. "

Opia (HyunMin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin