8. Let it be us

57 1 2
                                    

Günler yeniden rutine bağlamıştı ve ben iyileşmiştim bugün izin günü olduğu için biraz daha neşeliydim. ChanYeol ile konuşmayalı tam tamına iki hafta geçmişti. O konuşmak için adım atsa da bu sefer ben kaçar olmuştum ondan. LuHan yanımda dizime yatmış kitap okurken ben de saçlarını sevdim. JungKook yanımda bana bir şeyler anlatırken JongDae ona laf attı ve KyungSoo kafasına vurdu.

"Biri SeHun komutana aşık öbürü TaeHyung'a. BaekHyun sen de ChanYeol komutana aşığım de tam olsun."

Dedi KyungSoo. Bir an sustum sadece ki Hyunjin küfür etti.

"Hass... Sen ChanYeol komutana mı aşık oldun?"

"Baek canım, bebeğim neyini beğendin o ayva meyvesi kadar kuru ve suratsız adamın. Sen nutellalı dondurma o ise son tarihi geçmiş ekşi krema."

"Kanka Dae haklı bir yerde."

"Aşık değil zaten. BenimBaek parem ne yapsın o ipi çıkmış basketbol potasını? Daha iyilerine layık o. Mesela Jongin komutan o çok hoş."

"Saçma salak konuşma LuHan. Jongin komutan eşcinsel bile değil."

"Ah, ulan olsa var ya ilk ben verirdim."

"Hop! Senden önce ben veririm sırası var bunun."

"Neyin sırası varmış beyler? Biri söylesin."

Dedi. O anda MinSeok komutan hepimize bakmış ve ardından da Taemin ile Jimin'e kollarını atmıştı.

"Jongin komutana ne veriyorsunuz? Bu kadar düşünceli ve verici olduğunuzu bilmiyordum."

"Komutanım biz hediyelerden bahsettik. Jongin komutanın doğum günü geliyor ondan hediye almak istedik onu da sonuçta vermek gerek."

"Tabii Jongin komutanın doğum gününü bilin benim unutun."

"Komutanım sizin 26 mart 1990 daha 30 gün var."

Dedi JongDae. MinSeok komutan ona şaşkınlıkla bakmıştı ki boğazını temizleyerek teşekkür etti. Gitmeden JongDae ona 'en güzel hediyeyi size ben vereceğim' dedi. MinSeok komutan teşekkür edip gidince bizimkiler taklidini yaptı onun.

"Oğlum sen ona versen versen ya bir çorap verebilirsin ya da hazır kahve."

"Kanka deme öyle şimdi kendini de verebilir sonuçta."

"Kendimi verirsem veririm size ne? Hem bana diyene bak. Hyunjin sen Minho'yu kesiyorsun ve Changbin sen de Yongbok doktoru, KyungSoo da Jongin komutanı."

"Ulan o değil de gayler takımı olmuşuz birimiz de kız sevsin be."

"BangChan komutanın sevgilisi kız hem de avukat."

"O değil de bu komutanlar iyi para almalı. Geçenlerde ChanYeol komutanı gördüm siyah bir BMW jip ile gitti. MinSeok komutanın da Mercedes marka bir arabası var."

"ChanYeol komutan da bugün çok yakışıklı fark ettiniz mi? O değil de randevusu olmalı ki sabahtan beri ortada yok."

"Sabah gördüm Jisung onu adam ateş ediyordu adeta."

"Buz mavisi yırtık kot ve beyaz kısa kollu tişörtle dimi?"

"Yeter bu kadar hadi giyinin de aşağıya inin."

Dedim en sonunda. Jinki ve futbolcu Minho bana baktı ve ikisi de koluma girdi.

"BaekHyunnie~ bugün içmeye gidiyoruz komutanlarla."

"Azıcık hoş mu olsan? Mesela saç boyası var ben de gümüş rengi sana var ya acayip yakışır."

"İstemiyorum saçlarımı boyamak."

Are you my soldier?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin