21. BaekHyun and Yongbok's secret

39 1 8
                                    

ChanYeol'u SeHun ve TaeHyung komutan tutarken Bangchan komutan da önüne geçip tuttu. Jongin ise yumruktan sonra kendine gelip ona vurunca ben delirecek gibi oldum. Jongin komutanı da JunMyeon, Namjoon ve Wonho komutan tutuyordu.

"Yeter!"

Diye bağırdım en sonunda. ChanYeol'un dudağının kenarı patlamış ve kanıyordu. Canım yandı onu bu halde görünce.

"Sizin itirazınızı kabul edemem çünkü ben zaten ChanYeol komutan ile birlikteyim."

"Ne zamandan beri?"

Diye şaşkınlıkla konuşan JunMyeon komutan'a karşılık TaeHyung komutan gülümsedi.

"Uzun zaman oldu komutanım ama önemli olan lütfen bu kavgayı bırakın. Komutanım Park ChanYeol ilk görüşte sizi beğendim ve ne kadar gıcık olsam da askeriye kişiliğinize sizi tanıdıkça kalbime ritim tutturan tek insan oldunuz. Sizi seviyorum ve lütfen sakin olun artık."

Dedim. Ben itirafımı yaparken bizimkiler şaşkınlıkla bakıyordu. ChanYeol sakinleşince kollarını açtı ve ben de gidip sarıldım ona. Jongin komutan sinirle baktı ve oradan çıkıp gitti.

"Çok acıdı mı? Onun o elini tutamadan vurdu güzel yüzüne."

Dedim. Saçlarımı öptü ve sarıldı sıkıca bana.

"Geçti gitti. Biz çadıra geçiyoruz dinlenmeye. Buralar sana emanet Bangchan."

Dedi. Biz çadıra geçince ona hemen pansuman yaptım ve üfledim canı acıyınca.

"Ben itiraf edecektim en havalı şekilde."

"SeHun komutan gibi silahla yapacaktın sen de aklından bile geçirme erkeğim."

Dedim. Bana şaşkınlıkla bakmış ve sonra kendine çekmişti.

"Ne dedin sen? Bir daha desene güzelim."

Dedi. Kıkırdadım ve kızıl saçlarını okşayıp öptüm.

"Şansını zorlama ChanYeol. Niye atlayıp yumruk atıyorsun hemen?"

Dedim kızarak ve kızaran eklemlerine krem sürdüm.

"Benim olanın elini tutup aşk itirafı yaparsa götüne sokarım onun o itirafını."

Dedi sinirle. Güldüm bu haline ve uzanıp öptüm onu yanağından.

"Çok tatlısın ama sen. Üstelik kavga ederken seksiydin."

"Demek etkilendin? O zaman hep birilerini dövebilirim sevgilim."

Dedi. Yüzünü ellerimle tutup onu öperken kucağına çıktım.

"Abartma sevgilim."

Dedim ona. Ardından da yanağını öperken yavaşça burnumu boynuna sürttüm.

"Bu gece beraber uyuyalım sonra ben gider LuHan ile uyurum."

Dedim. Bana sıkıca sarılıp üstümü örttü tulumun içindeyken.

"SeHun ile konuştum kavga bile etseler o çadırın önünde yatacak gerekirse ama sen benimle kalacaksın. Herkes sevgilisi ile kalır kural bu güzelim."

Dedi. Kıkırdadım ve onun elini tutup oynarken uyuya kaldım...

İki günlük kamptan sonra askeriyeye dönmüştük. O kampın ertesi günü ilişkimizi sakladığımız için JunMyeon komutan ve diğerleri bize cehenneme dönüştürmüştü. Yoğun bir kamp sonrası şimdi ise geri gelmiştik ki haberler iyi değildi.

"Tekrardan bizi destek için gönderebilirlermiş başka ekiplerin yanına."

"Şu düşmanları öldür öldür bitmediler ulan bunlar da."

Are you my soldier?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin