Kami baru sahaja habis checkup. Nampaknya due date untuk aku bersalin tidak lama lagi. Lupa aku nak cakap yang aku sudah mengambil cuti bersalin selama tiga bulan.
"Ni last checkup kau? Kau Okayy tak?". Tanya mina yang memimpin aku masuk ke dalam kereta.
"Aku Okayy je, semalam aku tengok chat kat telegram dia. Aku rasa kecewa sangat lah". Kata aku. Air mata aku jatuh setitik demi setitik.
"Jom lah kita pergi makan, kau ada craving apa-apa tak?". Tanya haerin. Aku berfikir sebentar.
"Aku teringin pizza, jom pergi kedai depan tu". Cadang aku lalu menunjukkan restoran Pizza di sana.
Kami memesan beberapa keping pizza dan air laku menunggu sebentar.
"Korang, mingi cakap dengan aku malam ni dia balik lambat sikit". Kata aku.
"Huh enjoy dengan dayeon lah tu. Harap je nampak baik". Kata mina yang sudah geram.
"Boleh tak bawak aku pergi club tu? Aku nak cakap dengan dia depan-depan". Kata aku. Mereka berdua membulatkan mata kerana terkejut.
"Kau betul-betul ke nak pergi sana? Security sana ketat tau, yang ada access card je boleh pergi". Kata haerin.
"Tak apa, korang mesti ada access card. Bawak aku please". Pinta aku. Mereka berdua memandang sesama sendiri.
"Okay, kitaorang bawak kau ke sana, tapi bersabar tau". Kata mina dan mereka berdua membawa aku ke song empire selepas makan.
Aku disambut baik oleh pekerja disini memandangkan aku meruapakan isteri mingi. Kiranya semua pekerja tahu lah.
"Club tu kat mana?". Tanya aku. Yelah song empire ni nampak macam sebuah syarikat biasa di mata aku.
"Kat basement, jom". Ajak haerin dan kami turun ke tingkat bawah tanah.
Setibanya di sana, kami keluar dari lift dan ternampak dua orang pengawal keselamatan menjaga di sebuah pintu.
"Cik nak masuk? Tunjukkan access card". Kata pengawal itu. Haerin dan mina menunjukkan access card mereka berdua.
"Kawan saya eunji dengan kami berdua". Kata mina. Pengawal itu terus membuka pintu ke club.
Aku membulatkan mata kerana terkejut, terdapat ramai penari tiang tanya sexy dan ramai yang menontonnya.
"Eunji, kalau kau tak biasa, tutup mata kau". Kata haerin. Aku pun menutup mata, sebab aku tak pernah pergi tempat macam ni.
"Aku rasa mingi kat bilik ni, sebab dia je guna bilik vvip ni selain member ateez lah". Kata mina. Dengan keberanian yang tinggi, aku membuka pintu bilik itu dengan perlahan-lahan.
Alangkah terkejutnya aku melihat mingi sedang melakukan hubungan intim bersama dayeon. Tak sangkanya suami yang aku fikir baik perangainya macam ni.
"YAHH SONG MINGI". Jerit aku. Mereka berdua terperasan terus memakai pakaian masing-masing.
"S-sayang, macam mana tahu tempat ni? H-how did you-". Kata-katanya terhenti.
"So betul lah sangkaan saya selama ni, awak ada perempuan lain". Kata aku. Dia terus memegang bahu aku.
"Baby, dayeon is just she is nothing sayang. Kami cuma mabuk and tak sengaja je". Kata mingi. Aku tahu itu semua hanyalah alasan.
"Stop with your excuses mingi. Dah terang-terang awak curang dengan saya selama ni. Saya tahu dah lama awak suka kan dayeon. Divorce me mingi". Kata aku lalu mencampak cincin perkahwinan dihadapannya.
"No baby, i will not let you go. You are mine and always mine". Kaya mingi. Aku terus melepaskan bahunya.
Tiba-tiba perut aku terasa sangat sakit. Aku rasa sudah tiba masanya. Kawan-kawan aku terus mendapatkan aku.
"Eunji, biar saya-". Tindakannya dihalang oleh mina.
"Sudah lah mingi, kau enjoy je lah dengan dayeon tu, tak cukup puas kan lepas dapat member aku". Kata mina lalu memapah aku keluar dari club.
"Baby, just forget about eunji. She is gonna be fine with her friend. I know she cannot satisfy your needs". Kata dayeon lalu mengucup bibir aku.
"Should i divorce with her?". Kata aku lalu memeluk badannya.
"Of course, marry me mingi". Kata dayeon lagi lalu kami baring bersama-sama. Mungkin dia merupakan isteri yang baik buat aku.
"See you in court Jang eunji".
+++
To be continue...
YOU ARE READING
[✔️] Backstabber of Her || Song Mingi
Fanfic[ATEEZ SERIES] "You're cheater, why are you doing this to me? You have a mistress all this time?"- Jang Eunji- "Im sorry i cant endure it my dear, but im not gonna let you go"- Song Mingi- START: 21/3/2024 END: 4/4/2024 STATUS: COMPLETED ✅