Jang eunji meruapakan seorang wanita yang sudah dididik oleh ibu bapanya dengan baik sekali. Dia sudah diberikan pendidikan hingga ke luar negara.
Kini, dia bekerja sebagai seorang peguam yang berjaya di mahkamah tinggi Seoul.
Pada suatu hari, ibu bapanya ingin eunji berkahwin dengan seseorang. Mereka sudah menetapkan calon yang sesuai untuknya.
"Ermm eunji, eomma dengan appa berharap sangat yang kamu jumpa pasangan hidup kamu secepat mungkin"- others.
"Ishh tak apa lah, eunji tak bersedia lagi"- Jang Eunji.
"Sebab tu lah eomma dengan appa sudah tetapkan someone untuk kamu"- others.
Ibu bapanya memperkenalkan seorang businessman yang terkenal, song mingi. Dia mewarisi sebuah hotel 5 bintang oleh bapanya.
"Hi eunji, saya mingi, nice to meet you"- Song Mingi.
"Its okayyy im not intrested"- Jang Eunji.
Walaupun eunji menolak mingi, tetapi dengan sikapnya yang baik dan gentleman, eunji jatuh dalam genggamannya.
"Mingi, saya akan berkahwin dengan awak. Saya tahu awak seorang lelaki yang terbaik untuk saya"- Jang Eunji.
"I love you eunji, saya janji saya akan jaga awak and sayang awak selalu. I promise rumah tangga kita akan berkekalan"- Song Mingi.
Maka, mereka berdua pun berkahwin. Mereka bahagia selama beberapa tahun sehingga eunji pun mengandung anak pertama mereka.
Walaupun begitu, eunji tidak tahu bahawa mingi mempunyai satu rahsia besar yang dia pendam.
Dia merupakan seorang playboy yang terkenal dan suka enjoy di club malam peribadinya. Dia mempunyai seorang perempuan simpanan sebelum dia berkahwin dengan eunji.
"Heyy baby i miss you. Sejak dua menjak ni, you asyik dengan eunji tu je kan"- others.
"Its okay, this is just a fake marriage my love"- Song Mingi.
Lama kelamaan, perbuatan mingi sudah diketahui oleh eunji.
"Mingi, sampai hati kau buat macam ni dekat aku kan. What is my fault this time?"- Jang Eunji.
"Shut up eunji. Salah you sebab tak jaga i dengan baik. Its your fault because you cant satisfy my needs"- Song Mingi.
"If thats so, divorce me mingi"- Jang Eunji.
"No, i will not divorce you and i will not let you go. You're mine and always mine"- Song Mingi.
Adakah eunji mampu melepaskan diri daripada kesulitan rumah tangganya? Mampukah eunji menghadapi dugaannya?
+++
Tags: BABYMINH0- xkrsvtz -ateez_shiber- -jaesaehi stamidztiny chanmalican- (Sorry tags)
YOU ARE READING
[✔️] Backstabber of Her || Song Mingi
Hayran Kurgu[ATEEZ SERIES] "You're cheater, why are you doing this to me? You have a mistress all this time?"- Jang Eunji- "Im sorry i cant endure it my dear, but im not gonna let you go"- Song Mingi- START: 21/3/2024 END: 4/4/2024 STATUS: COMPLETED ✅