7 - Atât de frumos, dar atât de rău.

283 24 9
                                    

Mă trezesc, simțind o greutate grea care mă sufocă.

Deschizând ochii, îl văd adormit adânc, cu tot corpul deasupra mea. Oftez, dar îmi las capul pe spate, fără să mă obosesc să încerc să-l trezesc. Întins acolo, nu mă pot abține, în timp ce încep să-mi trec mâinile prin șuvițele lui moi, de ciocolată.

El este cu adevărat un bărbat frumos.

Șuvițe adânci de ciocolată, ochi ai celor mai albastre oceane, o linie a maxilarului care pare că te-ar tăia felii și piele netedă de caramel.

Atât de frumos, dar atât de rău.

În timp ce îmi trec mâinile prin părul lui, îl trezesc din greșeală. Îmi îngheață mâna imediat, îngrijorată că va fi supărat pe mine.

Dar, în schimb, mă apucă de mână, punând-o înapoi pe capul lui.

"- Nu te opri. Mă simt bine." Spune el liniştit.

Vocea lui răgușită de dimineața împletită de somn. O voce atât de profundă încât poți simți vibrațiile când vorbește.

Stăm acolo în tăcere o vreme, înainte ca el să se întindă, apoi să se ridice.

"- Hai să facem un duș." Spune el în timp ce îmi întinde mâna. Îl iau de mână, ridicându-mă în picioare.

"- O secundă." Pleacă, revenind cu cheia.

Deblocându-mi glezna, ne îndreptăm spre baie. Doar că de data asta nu pleacă.

Mă uit la el confuză.

"- M-am gândit că putem face duș împreună. Dacă e în regulă." El spune.

"- Adică, ne-am văzut deja goi. Presupun că nu este nicio problemă." Să facem duș împreună încă pare ciudat de personal decât ceea ce am făcut înainte. Dar îmi trec aceste gânduri în cap . Nu vreau să-l enervez. Așa că dau din cap și încep să mă dezbrac încet, în timp ce el face același lucru.

Odată dezbrăcați , intrăm sub duș.

Oftez de ușurare simțind cum apa fierbinte îmi lovește mușchii. Se simte mai bine decât aș putea descrie vreodată.

Mai ales după ce am dormit atât de mult timp pe cimentul dur. Da, există pături. Dar nu îl face mai moale.

Stând sub apă, îl aud punându-și gel de duș pe mână, apropiindu-se, începe să-mi spele ușor spatele. Îmi iau părul, mutându-l în față, ca să poată continua.

Odată ce termină cu spatele, el se întinde în jurul corpului meu, începând să-mi spele pieptul și stomacul.

Zaboveseste in jurul pieptului meu, punandu-si fața in curba gatului meu, lasand saruturi usoare. Îmi las capul pe pieptul lui, lăsându-l să continue.

Mă mușcă de gât, în timp ce un geamăt scăzut îmi scapă de pe buze. Îi aud respirația crescând în timp ce mi-a auzit geamătul, mâinile lui devenind mai aspre. Mă învârte, cu fața la el, în timp ce mă sărută cu nerăbdare. Îl sărut înapoi, în timp ce mă lipește de peretele dușului.

Despărțindu-se de buzele mele, îmi șoptește că mă iubește, înainte de a se întoarce la a mă săruta. . Îi simt mâinile călătorind pe tot corpul meu, parcă de fiecare dată când mă atinge, devine mai disperat să nu-mi dea drumul. Ceva s-a schimbat între noi.

Nu știu ce m-a cuprins când l-am lăsat prima dată să mă atingă, sărutându-l înapoi, dar parcă aș fi fost atrasă de el. O pânză invizibilă care ne țese împreună. O mică parte din creierul meu țipă că este greșit. Ar trebui să ne oprim. Practic, îl recompensez pentru că m-a răpit și abuzat. Dar, în timp ce mâinile lui călătoresc pe corpul meu, buzele lui lipite de ale mele, nu pot să nu simt o flacără aprinzându-se în mine. O nevoie ca el să mă atingă.

His ObsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum