10 - Iertare.

221 22 9
                                    

*o lună mai târziu*

Ultima lună a fost cel puțin interesantă. Ryder și cu mine ne-am apropiat, ai putea spune.

A început să intre în camera mea și ne petreceam ore întregi vorbind, în loc să plece, sau să stăm în tăcere. Am avut câteva discuții profunde, dar în principal o grămadă de discuții aleatorii.

Am vorbit despre trecutul meu, ce voiam să fac pentru o carieră, a spus câteva lucruri mici despre educația lui, dar nu multe, am vorbit despre mâncărurile preferate ale celuilalt, filme, muzică, orice cu adevărat.

Îi citeam, cu capul sprijinit în poală, în timp ce mă jucam cu părul lui.

M-a scos săptămâna trecută la plimbare.

Ei bine, eu și Honey.

Am petrecut două ore plimbându-ne prin pădure, înainte să stăm și să luăm prânzul, apoi ne-am întors înapoi. A fost cel mai bun timp pe care l-am petrecut de când sunt aici. Încrederea lui Ryder în mine pare să crească.

Un lucru care nu s-a schimbat este temperamentul lui și nevoia de control.

A doua săptămână a devenit destul de urâtă.

A venit acasă cu o dispoziție proastă și cred că am fost ținta ușoară pentru asta.

M-a lovit de două ori, m-a lovit cu piciorul, m-a aruncat în perete, apoi m-a sufocat până am leșinat.

Când mi-am revenit,  el era în genunchi, îmi legăna trupul, rugându-mă să mă trezesc.

Părea devastat.

Și-a cerut scuze fără oprire zile întregi.

Mi-a cumpărat cărți noi.

M-a lăsat să fac o baie lungă cu spumă.

Și am comandat mâncarea mea preferată.

A durat ceva până când nasul meu să se vindece, dar acum este în regulă.

L-am iertat pentru asta.

Înțeleg că are probleme în a-și controla temperamentul și încerc să-l simpatizez.

Cea mai mare schimbare care s-a întâmplat a fost ieri, Ryder m-a mutat în dormitorul lui.

Am voie să mă plimb liber în cea mai mare parte când este acasă și este treaz. Când dormim sau el pleacă, îmi legă glezna de stâlpul patului.

Totuși, sunt de acord cu asta, pentru că am mai multă libertate. Și înțeleg că este doar îngrijorat să nu mă piardă.

Înapoi la ziua de azi, el și cu mine tocmai ne-am trezit.

Și-a întins corpul, apoi s-a aplecat, deblocându-mi glezna și a început să o frece.

A început să facă asta recent când a observat că șchiopătam în majoritatea zilelor.

Odată ce se mișcă de la glezna mea, se târăște peste mine punându-mi sărutări pe toată fața.

"- Buna dimineata, iubire." El îmi spune.

Îi zâmbesc, spunându-i și eu bună dimineața.

Nu pot nega că mă bucur de aceste dimineți cu el.

"- Te iubesc", mormăie el înainte de a-mi planta mai multe sărutări pe buze.

Acesta este un lucru care nu s-a schimbat . Inca nu i-am spus ca il iubesc.

Sincer, nu pot spune dacă o fac sau nu.

Nu prea știu cum se simte dragostea.

Știu că am creat o legătură extremă cu el. Depind de el. Când pleacă, aștept cu nerăbdare să se întoarcă. Dar, aș pleca dacă aș avea ocazia? Nu știu..

His ObsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum