6 - Nu pleca

293 22 3
                                    

POV Ryder

Simt schimbarea aerului în timp ce stăm împreună.

Este aproape ca și cum regretul se revarsă din ea, pătrunzând în aer. Pot să simt nevoia de scăpare, făcându-mă să fac singurul lucru pe care știu să-l fac. Mă prefac că dorm, chiar mormăi un "- nu pleca"

Și sunt răsplătit cu exact ceea ce îmi doresc. Îi simt ochii pe mine, în timp ce îi mormăi numele. Coborând vocea într-o șoaptă joasă. Știu că asta o va afecta.

Este exact ceea ce îmi doresc și îmi trebuie.

Simt că zidurile construite de ea se prăbușesc încet, până când în cele din urmă va fi exact unde o vreau eu.

Trebuie să arăt suficientă vulnerabilitate. Vreau să vadă o altă parte a mea.

Aceasta este partea pe care o va iubi.

Și odată ce va ajunge să iubească această parte,
va fi doar o chestiune de timp până când îi voi arăta  adevăratul eu. Va fi aproape imposibil pentru ea să nu mă accepte odată ce se formează această legătură.

Și sunt atât de aproape de a ajunge la asta.

Sincer, a făcut-o mai repede decât am crezut că o va face. Când m-a sărutat înapoi, am rămas cu adevărat uimit pentru o clipă. M-am gândit că va dura mult mai mult decât niște rugăminți disperate. Pentru cineva care a fost atât de împotriva mea la început, ea nu își dă seama cât de repede îmi cade în mână.

În curând, voi fi singurul care contează în lumea ei. Nu va vrea să trăiască sau să respire fără mine. Ea mă va accepta. Am știut că, când am văzut-o, că ea era cea potrivită. Ea ar fi cea care va învăța să mă iubească și să mă accepte.

Celelalte au fost simple greșeli.

Impulsuri pe care nu le puteam controla.

Dar Layla, ea a fost și este un plan bine construit.

Până la sfârșitul săptămânii, va fi aproape complet modelată.

Poate sună greșit, dar nu am alte opțiuni. O iubesc cu adevărat pe această femeie. Dar am și o dorință animală de a o poseda.

Am stat acolo până am auzit-o în sfârșit pe Layla adormită.

Deschizând ochii, îmi iau un moment să-mi admir femeia.

O femeie cu o asemenea frumusețe, alte femei ar ucide pentru asta. O asemenea frumusețe ar visa orice bărbat să dețină.

Gândul la asta mă înfurie și trebuie să-mi liniștesc respirația, încercând să mă calmez.

Ea este a ta, Ryder.

Doar a ta.

Îmi spun iar și iar până când îmi simt inima relaxată.

Îmi îndepărtez încet brațul de la ea, punând un sărut blând pe buzele ei frumoase, roz, înainte de a mă ridica să părăsesc camera.

Este încă devreme. Pe la amiază.

Și am lucruri care trebuie făcute astăzi.

Layla nu are familie.

Nu există nicio îngrijorare atunci când vine vorba de dispariția ei.

Cafeneaua este totuși o posibilitate.

Șeful Laylei avea o fascinație bolnavă pentru ea.

Plănuiesc să trec pe la cafenea să ascult cu urechea în caz că se menționează ceva despre ea.

His ObsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum