Ryder și cu mine am ieșit în siguranță. Conducea de șapte ore nenorocite și habar n-am unde suntem.Am încetat să mai vorbim acum patru ore.
Nici măcar pentru că vreau asta , ci pentru că cu cât ne depărtăm, cu atât devine mai stresat.
Am încercat să-l țin de mână la un moment dat, dar mi-a îndepărtat mâna, oftând tare.
Așa că am rămas în tăcere.
Sincer, îmi este foarte frică că am plecat. Nu știu dacă aceasta a fost alegerea corectă.
Dacă totul ar fi fost bine?
Dacă asta a fost o greșeală?
Dacă l-am lăsa pe Honey fără motiv?
Probabil că îi este frică și foame. Gândindu-mă la el mă doare inima și îmi vine să plâng.
Dar nu pot să plâng sau să-mi spun părerea fără să-l enervez.
Așa că, în schimb, îmi sprijin capul de fereastră, și mă rog să adorm.
__________________________________Bănuiesc că am adormit, deoarece sunt trezită de ușa șoferului care se închide brusc și tare.
Mă uit curioasă în jur, ca să văd un hotel la câțiva metri depărtare.
Ryder vine la ușa mea, trăgând-o.
"- Iată ce ai de gând să faci, Layla. Nu ai fost niciodată dată dispărută. Trebuie să intri și să iei o camera de hotel." Îmi spune.
Dau din cap, în timp ce el îmi pune niște banii în palmă, îndepărtându-se din calea mea.
Îmi fac drum înăuntru, văzând o fată tânără în spatele tejghelei cu părul blond ondulat și ochi mari, albaștri.
"- Buna, cu ce te pot ajuta?" Întreabă ea cu o voce subțire.
Îi zâmbesc amabil și îi răspund că am nevoie de o cameră.
Trecem prin procesul de înregistrare, iar ea îmi întinde cheia, arătând în ce direcție este camera mea.
"- Dacă ai nevoie de prosoape sau săpunuri de duș, poți suna aici și îți va fi adus. Micul dejun este de la 6 la 9." Ea îmi spune.
Îi mulțumesc, apoi mă îndrept spre Ryder, dându-i cheia împreună cu restul banilor.
Mi le smulge din mână, făcându-mă să tresar, și face repede doi pași înapoi.
"- A durat cam mult" El mormăie.
"- Îmi pare rău..." răspund eu, cu capul plecat.
Pufăie, deschizând portbagajul, ia valiza și pleacă spre cameră.
Îl urmăresc, încercând să nu plâng.
Nu știu ce am făcut sau de ce este atât de supărat pe mine...
După ce ajungem în camer, mă împinge înăuntru, apoi trântește și încuie ușa.
El pleacă în baie și aud apa curgând.
Iese din nou fără cămașă, doar ca să-mi spună să mă așez pe pat și să nu mă mișc, apoi se întoarce în baie.
Ma supun.
Mă așez pe pat, sprijinindu-mă cu spatele de tăblia patului.
Acum că am câteva minute singură, nu mă pot abține să nu plâng.
Mi-e frică.
Sunt tristă.
Și confuză.
Nu știu de ce este supărat pe mine și nu vreau să fiu rănită.
CITEȘTI
His Obsession
Romance"- Uhm... Domnule? Pot să vă ajut?" mormăi în timp ce mă uit la el. El izbucnește într-un rânjet uriaș, genul de rânjet pe care îl vezi la copiii mici când își primesc jucăria preferată. El se întinde spre mine și încep să fac pași în spate încercân...