18 - Regrete.

116 11 5
                                    


M-am trezit târziu în noapte, cu amintirile de acum câteva ore bântuindu-mă. Ieșind încet din strânsoarea lui Ryder, am intrat rapid în baie în timp ce senzația de rău s-a instalat în stomac.

Cazând în genunchi lângă toaletă, mi-am golit conținutul stomacului în timp ce lacrimile îmi curgeau din ochi.

A spune că regret ar fi un eufemism. O parte din mine nu poate înțelege ce s-a întâmplat aseară. Nu m-am așteptat niciodată să fiu capabilă de o furie și violență atât de neclintită.

Era aproape ca și cum aș fi fost posedată, pierzând tot controlul asupra mea. Un gând care mă sperie și mai tare, ar fi dacă nu mi-aș fii pierdut controlul. Dacă cine am fost aseară, este cine sunt cu adevărat.

Am impresia că se poartă un război în mintea mea, în timp ce încet-încet îmi pierd mințile. Două părți ale mele se luptă și eu nu știu care dintre ele sunt eu cu adevărat.

Mă transformă într-o persoană nouă sau doar scoate la iveală cine am fost mereu în adâncul sufletului? M-aș fi comportat așa dacă aș fi fost pusă în diferite situații înainte de a-l întâlni?

În același timp, simt că încerc să îndepărtez vina de la mine continuând să cred că nu sunt eu și doar cine devin. Că era ceva incontrolabil.

Aș fi putut să mă opresc. Doar că nu am vrut. Trebuie să accept asta. Nu există nicio scuză pentru acțiunile pe care le-am comis.

Ridicându-mă de pe podea, îmi clătesc gura, apoi mă sprijin de chiuvetă. Îmi iau câteva clipe să respir înainte de a mă aduna în cele din urmă și de a ieși din baie.

Privind spre pat, îl văd pe Ryder cum doarme adânc. Apoi mă întorc si ma uit la ușă. Chiar mi-ar plăcea puțin aer curat, iar el doarme. Voi ieși pentru două secunde, apoi voi reveni.

Mergând în vârful picioarelor spre uşă, simt că inima începe să-mi bată repede, iar transpiraţia mi se formează pe piele. Îmi aud respirațiile ieșind repede și superficial.

Întind o mână tremurândă în sus, deschizând încuietoarea, înainte de a mă întoarce repede să văd dacă încă doarme. Odată ce văd că o face, apuc mânerul, respir adânc și rotesc.

Trag ușa în liniște, în timp ce simt că briza mă lovește în față. Îmi iau o clipă să realizez , inspirând aerul curat, cu un zâmbet pe buze.

Când sunt pe cale să pun un picior înainte, părul meu este smuls de la spate și ușa este închisă. M-am lovit puternic de pământ, în timp ce mă uit la un Ryder furios.

Nările i s-au evazat, obrajii îi sunt roșii, pieptul i se ridică și coborând rapid.

Corpul meu începe să tremure până în punctul în care mă tem că aș putea leșina. Mă tem că aș putea chiar să fac un atac de cord și să mor, pentru că nu există nicio modalitate de a face corpul meu să suporte teroarea care îl traversează.

Deschid gura ca să explic, dar privirea pe care mi-o aruncă, de parcă ar vrea să mă omoare, mă face să tac repede și să las capul în jos.

Nu va crede niciodată că am vrut doar un moment să iau aer . Nu va avea niciodată încredere că nu încercam să plec. N-ar fi trebuit să fiu suficient de proastă încât să mă apropii vreodată de uşă. În mintea lui, l-am trădat la cel mai înalt nivel posibil.

Simt că umezeala începe să-mi picure pe față și apoi îmi dau seama că am început să plâng. În acest moment nici nu-mi pasă ce îmi face, sunt doar rușinată și supărată pe mine că l-am trădat.

"- Oh, nu plânge acum, Layla. Nici măcar nu te-am atins încă." Țipă la mine.

Face câțiva pași înceți spre mine și apoi începe să mă înconjoare, ca un animal care își anunță prada că este pe cale să moară. Nu există scăpare.

His ObsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum