POV Ryder
După ce m-am ghemuit în pădure aproape o oră, eram pe cale să renunț.
Furia mea ajungea la un punct de fierbere.
Am nevoie de asta chiar acum.
Îmi trântesc pumnul într-un copac, simțind imediat cum se deschid rănile pe degetele.
Îmi retrag mâna, ștergându-mi sângele pe pantaloni.
Nici măcar nu simt durerea, deși știu că o voi face mai târziu. Nici măcar nu pot să merg acasă până nu termin asta.
Nu puteam avea încredere că nu aș răni-o pe Layla, deoarece ar fi o pradă ușoară. Așa că stau ghemuit, așteptând.
După alte 20 de minute, în sfârșit aud pașii cuiva. Mă uit și văd două femei.
La naiba.
Ei bine... stai.
Aceasta ar putea fi o provocare.
Îmi pun masca pe față, încercând să-mi fac un plan.
Una dintre femei este scundă, mai scundă decât iubirea mea. Celălalt este mai mult pe dimensiunea medie. Nu se potrivește pentru mine.
Dar trebuie să fie eliminate rapid amândouă.
Aștept până când ajung puțin înaintea mea, înainte de a alerga în spatele lor.
Încep să-mi țin pasul, mă apropii din ce în ce mai mult.
Odată ce ajung chiar în spatele lor, dau direct peste o femeie de mărime medie, iar ea cade la pământ.
"- Oh, la naiba, îmi pare atât de rău. Nu am fost atent", spun, răsucindu-mi fața în sus pentru a părea vinovat.
Întind mâna către femeia de pe pământ, în timp ce ea merge să mă ia de mână, o lovesc cu piciorul în cap, leșinând imediat.
Cealaltă femeie uluită, nu se mișcă suficient de repede.
Întind mâna, apucând-o de gât, apăsând punctele de presiune făcând-o inconștientă în câteva secunde.
Zâmbesc în sinea mea.
Felicitându-mă.
Acum să le scot de pe acest traseu.
Le ridic pe amândouă, fiecare peste un umăr, făcându-mi drum spre pădure.
Când ajung la magazie, le arunc pe amândouă la pământ, înainte de a le lega mâinile și picioarele.
Este timpul ca distracția să înceapă cu adevărat.
__________
Când am terminat cu ambele femei, eram plin de sânge.
Cea mică era foarte vocală , dar am rezolvat asta îndepărtându-i limba.
Cealaltă părea să fie într-o asemenea stare de șoc, era înghețată solid.
Nu era atât de distractivă.
Dar ceea ce este important este că mă simt mai bine acum și dragostea mea este în siguranță.
Ies din magazie, sapand un loc suficient de adanc pentru amândouă.
Ar vrea să rămână împreună, nu?
Da, asa cred.
După ce am săpat mult prea mult, le arunc, apoi încep să le acopăr.
Când în sfârșit termin de săpat, mă las o secundă în genunchi pentru a-mi trage sufletul.
A fost multă muncă.
Am stat acolo zece minute bune, relaxându-mă.
Până când mă decid în sfârșit să intru înăuntru.
Sunt al naibii de murdar.
Mă îndrept spre baie, să scap de sângele de pe mine.
Probabil ar trebui să o verific pe Layla după asta.
_______________________________
Layla povDupă ce am stat ghemuită cine știe cât timp, am luat una dintre cărți, încercând să mă înec într-o realitate falsă mai bună decât a mea.
Și făceam o treabă bună până când am auzit ușa deschizându-se.
Îmi ridic privirea, să-l privesc. Pare relaxat, poate chiar fericit.
Mă întreb ce l-a adus într-o dispoziție atât de bună și de ce mă ține aici dacă nu e niciodată așa în preajma mea.
Se pare că nu fac decât să-l enervez.
Fără să-mi dau seama, mi-au lacrimat ochii.
S-a repezit lângă mine, întrebându-mă ce e în neregulă în timp ce mă ținea într-o îmbrățișare.
Serios? Ce s-a întâmplat?
Ceea ce nu este în neregulă ar fi întrebarea mai bună.
Voiam doar o evadare de realitate.
Dar a trebuit să vină el aici, și să distrugă tot.
"- Layla..iubire..vorbește cu mine." Spune el liniştit.
Nu îi pot spune niciodată gândurile mele.
L-ar înfuria doar și, din anumite motive, asta mă face să plâng mai tare.
Sentimentul de confort pe care l-am găsit la acest bărbat a fost o minciună construită cu grijă.
O falsa realitate.
El poate să-și înfășoare brațele în jurul meu, dar eu nu mă pot deschide față de el.
Și de ce să vreau să mă deschid față de el?
Încep să cred că eu sunt cea mai afectată psihic dintre noi.
"- Nu-i lăsa să te înece." Spune el la întâmplare.
Mă uit la el confuză.
"- Gândurile tale. Cunosc sentimentul. Nu-i lăsa să învingă." Spune el în timp ce mă ține mai strâns.
Îmi înconjor și eu brațele în jurul lui în acest moment.
Chiar dacă este o minciună, am nevoie de acest moment.
Am nevoie de el chiar acum.
Îl țin de parcă viața mea depinde de asta.
"- Te iubesc. Voi fi mereu aici. Înțeleg. Încearcă să mă înece și pe mine." El spune.
Simt cum cad în falsa realitate cu capul înainte.
Pecetluiesc acest moment în mintea și inima mea, fără să vreau să se termine.
Încep să trăiesc mai degrabă această minciună.
Cred că poate înțelege.
Cred că și gândurile lui încearcă să-l înece.
Dar el este mult mai puternic decât mine, încât trebuie să mă sprijin de el pentru susținere, disperată după cea mai mică cantitate din puterea pe care o posedă acest om.
Forța lui mentală mă uimește.
Mi-aș dori să mă pot stăpânii așa cum face el.
Timpul se scurge în timp ce ne ținem în brațe.
Niciunul dintre noi nu pare să vrea să se despartă.
"- Mulțumesc Ryder." Îi spun.
Niciodată nu am vrut să spun acele cuvinte mai mult decât o fac acum.
"- Nu trebuie să-mi mulțumești. Voi fi mereu aici pentru tine." El spune.
Apoi mă trage în jos și ne întindem împreună pe saltea.
Sfârșitul capitolului nouă
CITEȘTI
His Obsession
Romans"- Uhm... Domnule? Pot să vă ajut?" mormăi în timp ce mă uit la el. El izbucnește într-un rânjet uriaș, genul de rânjet pe care îl vezi la copiii mici când își primesc jucăria preferată. El se întinde spre mine și încep să fac pași în spate încercân...