Yeni bi aşk mı? 🐽💅🔥

162 6 52
                                    

Siz: Sen hayırdır?
Edebiyat bölüm mezunusun da haberim mi yok?

VeliŞanVeren: ses kaydı.

Siktir! Gülüşe bak.

Hayır Maya kendine gel. Gülüşü çok güzel diye ona düşmeyeceksin tabii ki.

Çok geç.

"Mayalişkommmm beeen geldiiiiğğğm. " Odadan Özgürün girmesiyle çığlık atarak yatağın üstüne çıktım. Gözlerim yuvasından çıkcak gibi açılmıştı. Oy kurban olduğum gelmiş. Ama bunu ona belli etmiyoruz.

"Sen nerden çıktın yaa? "

"Sürpriz yumurtadan. " Diyerek sırıttı. Sırıtışını bile özlemişim. Direk üzerine atladım. Atladığım gibi sıkıca tuttu bedenini sanki kırılacak bi fincanmışım gibi. "Çok özlemişim. Sen nerelerdesin hayta! " Yere atlayıp, geri çekilip özlediğim kuzenimi süzdüm. Zayıflamış sanki. Yeşilleri parlayarak özlemle bana baktı. Saçlarını karıştırdım.

"Kızlarlaydım. Bilirsin cazibeme katlanamıyorlar. " Sırıtarak koltuk altımdan tuttuğu gibi havaya kaldırdı. Sanki küçük ağırlık taşıyor. "Baya hafifsin kız sen. " Deyip indirdi kaldırdı. Tırnaklarımı geçirdiğimde el mecbur beni yere indirdi. Fena tırmalıcağımı bildiği için...

"Bu hallerini görseler aynı şeyi düşünürler mi acaba eşek sıpası? Sen özlemedin mi beni ? " Yanaklarımı sıktı. Sanki çiğköfteyi sıkıyor arkadaş. Biraz insan olalım pleaseeee.

"Özlemez olur muyum fıstık. " Yanağımı sulu sulu öptü. Elimin tersiyle sildim salyalarını.

"Iyy sümüklü seni. " Odamdan çıkmış salona gidiyorduk. İlk annemin yanına uğraşmıştı belliki annem bize meyve soymaya başlamıştı. Beni kolunun altına aldı koca aygır.

"Eeee yarın dışarı çıkıyor muyuz? Bana ayarlayacağın kızlar vardır demi? " Kolunu sertçe ittim. Sertçe yere düştü kolu bacağına çarptı. "Ne bu güç arkadaş. " Diye homurdandı.

"Hala büyüyemedin mi eşek sıpası. " Annem sert bakışlarını gönderince yerimde kıpırdandım. Tam yanına oturuyordum ki benden önce koşarak zıpladı koltuğa.

"Eeeee de bakalım kınalı kuzum. Aşk var mı aşk? Evlilik var mı evlilik? " Yüzünü buruşturdu. En sevmediği konuyu açmıştı annem. Özgür 27 yaşındaydı. Dolayısıyla da bu evlilik baskısına katlanıyordu.

"Ay kız boş ver evliliği. Bir kadınla ömür mü geçer kızzz. " Diyerek öptü beni öptüğü gibi sulu sulu. Annemde aynı benim gibi vurdu koluna yavaşça. Soyduğu elmayı agzına verdi.

"Bak altınlarım hazırdır haa. " Anında bakışları parladı. Bizim ailenin altın istemesi şaka mı?

"Ne zaman evleniyorum? " Kapının çalmasıyla yerimden kalktım. Annemle Özgür koyu sohbete girmişken fark etmediler.

Şaşırmadım. Evin ikinci kızı gelmiş bulunmakta.

"Ve evin ikinci kızı eve giriş yapar. " Yanağıma hızlıca bi öpücük bıraktıktan sonra koşa koşa salona girdi.

Antalya Kızı +18 Text Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin