Mayahayatdincerr: Sen hayırdır postlarımın altına yorum yazmalar falan?
Bunu sırıtarak demem normal mi? Anında görüldü olunca kalbim yerinden çıkacak gibi oldu. Hani hayırdır sen demi delirdin?
VeliŞanVeren: Ooo ağır abi. Tam benim karım.
Mayahayatdinçerr: Ay hoşt ulan!!!
Kapı gümbürtüyle açılınca telefonu sakladım.
"Sen kimle konuşuyon bakim? " Gülerek yanağımdan makas aldı. Lan ben napıyorum? "Fan fin fon mu yoksa? Ayy hazır değilim ben teyze adayı olmaya. " Utançla yastığı üzerine fırlattım. Telefonu elimden kaptı.
"Hatice versene kızım telefonu ya. " Yatagın üzerine çıktı.
"Ya manyak karııı. Versene. " Bi anda yüzü renkten renge girdi.
"Allah vallaha evlenme teklifi. " Zıplamaya başladı benimde elimden tutup yatakta zıplatmaya.
"Ya." Nefesim kesilir gibi oldu. Sertçe sırtıma vurunca yüzüne sertçe baktım.
"Ölme diye hayatım. Daha bana 7 tane yeğen getircen. " Gözlerim isteğiyle büyüdü. Makina mıyım lan ben.
"Oldu canım haydi selametle. " Kapıyı açıp dışarı koydum.
"Aman be sana mı kaldım. Nesrin teyzeeee kız dedikodu zamanı. "
Manyak.
Bir an düşündüm de... Boynumu sertçe öpmesini. Ellerinin bedenimden kayıp gitmesini...
Kendine gel azgın.
Mayahayatdinçerr: Başlatma lan. Niye yazdın?
VeliŞanVeren: Nedeni yok. İstedim.
Mayahayatdinçerr: Oldu o zaman. Bu seferde ben konuşmak istemiyorum.
Gönderdim. Bekledim. Bekledim. Telefonun başında bekledim. Dediğim şeye ters farkındayım ama içimden bir ses beklememi söyledi ve yanlış olduğunu bile bile o sese uydum. Ama en sonunda dayanamayıp yataktan kalktım. Aman be. Aynada kendime baktım. Bi sıcak basıyordu ama anlamış da değilim. Elinden bırakır bırakmaz bildirim sesi gelmesiyle yatağa zıpladım. Off klasik banka mesajları. Ben şimdi sizi şikayet etmez miyim?
En sonunda sinirle saçlarımı topuz yaptım. Neler oluyor bana. Kalbimde bu elektrik çarpmasıda ne. Yutkundum.
Aşık olmuyordum. Değil mi? Bir günde olamam. Bu bir saçmalık. NE AŞKI BEEE!
Kafamı dağıtabilirim. Böyle saçma şeyler düşünmeye gerek yok.
Görmediğin birisini sevmek saçmalık.
Siktir oradan! Neden sevemeyesin? O yürek olduktan sonra...
Galerimdeki resimlere bakarken buldum kendimi. Ay maşşallah taş gibi kızım.
Hayatmayadinçerr:
Siktir!
Sil sil sil. Silme tuşuna bastıgımda sadece kendimden sil oldu."Bu olmuş olamaz değil mi? Allah kahretsin! " Telefonu fırlatacaktım ki fakir olduğumu hatırladım. Yastığı ısırdım.
VeliŞanVeren: Seviyorsunnnn.
Mayahayatdinçerr: Çok beklersin.
VeliŞanVeren: Gelen sen olcaksan bekleyelim bakalım.
Noluyor lan.
🪅
Merhabaaaa.Evettt efendim. Bi bölümü daha bitirmiş bulunmaktayızzz.
🐦⬛Maya neler edecek?
🪿Velinin başka bi amacı mı var yoksa aşık mı sizce???
🫎 Hatçenin dedikodusu neydi ki acabaaaİlerleyen bölümlerde sürprizlerim olcakk. Takipte kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antalya Kızı +18 Text
RomanceSiz: Göğüslere bak be taş gibi. Senin yok ağla Hatiiiiceeee eheheh 🫀: Bu ne? ☁️ 🫀: Kamera şakası? Bu kadar gerçek olamaz. Siz: Ay sanki görmediğin şey Yağmur. Kaç kez spor salonunda değiştik üstümüzü. 🫀: Yağmur kim? Siz: Ne?