Satır arası yorum yapmayı unutmayınnn.
Yıldızımı aydınlatırsanız çoookkk mutlu olurum. 🥺🎀
Baysss turtalarım.
🧸
Veli'den
Doktorun geldiğini görmemle elini bırakmadan ayağı kalktım. "Durumu nasıl Doktor Bey? İyi mi kız arkadaşım. Bir şey söyleyin."
Doktor derin nefes verdi. Ve elindeki kağıtlara tekrar baktı. Bi ileri bi geri gidiyordum ama duramıyorum.
"Şu an durumu iyi fakat ağır stres nedeniyle epilepsi nöbeti geçirmiş. Bu gün gözlem altında tutacağız ve ilaç takibine başlamak istiyorum. Son zamanlarda yaşadığı kötü olumsuz veya stres olduğu anlar oldu mu?"
Olduğum yere çöktüm. Bizim kavgamız sebeple bayılmış. Beyaz tenine bakakaldım. Nasılda solmuştu. Kolunu morartmışlardı benim güzel kızımın.
"Veli Bey?" cevap vermediğimin farkına vardım. Hatçe kalktı zorlukla yanındaki koltuktan. Ağlamaktan helak olmuştu. Sesi cızırtılı çıkıyordu. Hepimiz dağılmıştık
"İlaçlarını aldı sandım Doktor Bey." ağlamaya devam etti. Gözümden akan yaşla kafamı çevirdim.
" Tetiklenmiş olmalı ama merak etmeyin durumu iyi. Sadece gözlem altında tutmak istiyorum. Geçmiş olsun."
Elindeki hasta dosyasını dört tekerlekli masaya koyup çıktı. Hepimiz harap olmuştuk. Özgür zorla hatçeyi kaldırmış kantine götürdü. Hemen baş ucuna oturdum. Dayanamadım. Ağlamaya başladım. Daha sıkı tuttum elini.
"Bir an önce uyan antalya kızı, seni özledim. Özür dilerim. Böyle etkileneceğini bilsem yapmazdım. Hemen uyanmalısın. Yapmamız gereken şeyler var güzelim." Ağlarken gülümsedim. Eminim aynı şeyi yapardık. Saçlarını sevdim usulca. Tuttuğum elini okşadım. Parmaklarını hareket ettirdi. Elimi, elimi sıktı!.
"Doktor!"
🏨
Gözlerimi açmaya çalıştım ama karanlık beni içine çekiyordu. Düştüğüm boşluktan kalkmaya çalıştım bana yaklaşan sevgilime gitmek istiyorum. Bana doğru koşuyordu, bende ona doğru koşmaya başladım ama koştukça uzaklaştım."Aşiret çocuk, gitme." olduğum yere yığıldım tekrar. Beyaz bir ışık geldi gözümün önüne.
"Öldüm mü?" Sesim oldukça kısık çıkmış, boğazım kurumuştu. Gözlerimi kırpıştırdım. Karşımda ki doktorla yerimde kıpırdandım. Gerekli şeyleri söyleyip odadan çıktı. Boynuma yapışan hatçeyle bende ona sarıldım.
"Ayol sanki öldüm. Valla bana böyle sarılın ben hep böyle olurum." Kafama gelen darbeyle başımı ovdum. "Aaa ayıp ama..."
"Bir daha böyle bir duymucam Arı Mayam." Başımın üstünden öptü ve odadan çıktılar. Kapının eşiğinden bana bakmasıyla yerimde gerildim.
"Neden gelmiyosun yanıma?" Yavaş adımlarla gelip oturdu yamacıma. Yüzüne bakmamla kızaran mavileri dikkatimi çekti.
Benim aşiret yawrum aglamış mı benim için. Elimi sakallarına götürdüm. Sevdim dudağının kenarını. "Çok mu korktun sevgilim?" Elimi alıp dudaklarına götürdü. Minicik öptü. Korktu. İncitmekten bir şey olmasından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antalya Kızı +18 Text
RomantizmSiz: Göğüslere bak be taş gibi. Senin yok ağla Hatiiiiceeee eheheh 🫀: Bu ne? ☁️ 🫀: Kamera şakası? Bu kadar gerçek olamaz. Siz: Ay sanki görmediğin şey Yağmur. Kaç kez spor salonunda değiştik üstümüzü. 🫀: Yağmur kim? Siz: Ne?