Bir sıçış hikayesi🫣🫤

575 10 23
                                    

"Hassiktir sen kimsin lan?!" Öksürme sesinin ardından kalın bir ses geldi. Galiba artık küfür etme demekti bu. İstemeden yutkundum. Lan kimle konuştum.

Enaaaayiiii.

"Kaç gündür ben derdimi anlatamıyor muyum derdimi kardeşim?"

Kardeş demeyelim ya lazım falan olur.

İç sesim yapma. Ortam kritik...

"Haklısınız... Bir dakika ya, tekrar engelleyedebilirdiniz ama yazdınız. Beni uyarabilirdiniz. "

Adamın konuşacağını anladığımda yüzüne kapattım ve numarayı engelledim.

"Ben neden bu kadar malım? " Kafama gelen terlikle kafamı ovuşturdum.

"Ne biçim gonuşuyon gı sen öyle. Getir terliğimi. " Ayaklarımı sürte sürte öfleyerek kalktım yataktan.

Aney benim yaptığım eşekliği bir bilsen.

"Hedefi tam ortadan vurdunuz sultanım. " Anacığımın alnından öptüm. "Helalim ya. " Ben kendi halinde kıkırdarken, seksi popişime gelen şaplakla yere yapıştım.  "Bana ayrılan zamanın sonuna geldik hatunum." Hemen yerden kalkıp. Koşmaya başladım.

"Bak düşeceksin. Koşma yawrum. "

Elimi salladım boş ver manasında. Halı kaydı ve yüz üstü yere yapıştım. Halı deseniyle yüzüm birleşti. "Ah! Of ya. " Alnımı ovuşturdum. İyice kızardığına eminim.

"Oy ben sana demedim mi düşecen diye. Sakar kızım benim. Manyak kızım. Bütün tozunu aldın yerin. " Ayakkabımı telaşla giymeye çalışırken tekrar dengemi kaybediyordum.

"Vallaha benim gızım sakattir. "

"Onu nerden öğrendin anne. " Halime kahkaha attı. Tam kapıdan çıkıyordum ki koşarak mutfağa gitti. Elime çöpü tıkıştıracak ya of. Ayakkabılarımı alır almaz merdivenlere döküldüm.

"Hayır ya. " Koşa koşa merdivenlerden inmeye başladım. Bir yandan da ayakkabımı giymeye çalışıyordum . Tam düşücekken kapıyapartmandan çıkar çıkmaz ayağımın dibine gelen tarçını sevdim. Annem balkona çıkmıştı.

"Kız o çöp atılacak. Nere gidiyon sen? " Öpücük attım. Kafama gelen sert şeyle arkamı döndüm. Hemen ayağımın yanına düşen pet şişeye tekmesini attım.

"İki gündür bana yazmıyorsun. "

Gız Hatçe değil mi o. Gız Hatçeeee.

"Yaktın beni hatçe. " Sinirle yumuşacık saçını doladım elime.

"Nabıyon kız. Bırak saçlarımı." Yoldan geçenler bize bakıyordu. Mahallelide alışmıştı. "Zerrin Teyzeeeee." Annem balkona çıkmıştı. Ağzını kapatıp öptüm. Şanslıyım ki uzak gözlüğünü takmamıştı.

"Seni çok özlemiş ondan. "

Annemin gözleri yaşlı gururla bakıyor bize. Saçının dibini okşadım.

"Sakın renk verme. Yoksa...! " Elimi yavaşça boynunda gezdirdim. "Yürü." Bir elimle arkasına bastırdım.

"Noluyor arkadaş. Polisiye dizisi mi çekiyoruz? Sonra da sikicen mi beni? " Boşluğuma geldi.

"MSMSNSJSMA."

"Ağzınla random atma bana. ''

Mahalleyi atlatmıştık. Olası tehlikeler atlatıldı. Belinden yakaladığım gibi bir merdiven arasına sıkıştırdım onu.

Antalya Kızı +18 Text Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin