Kardeşiz kızım biz kaktüs değiliz🧚🏽‍♀️👩🏽

137 5 6
                                    

Şaşkınlıkla ekrana bakakaldım. Lan sen engellemedin mi beni? Şimdi niye yazıyorsun? Hay  babanın süt çanağına sinek düşsün hemi!

Mesaj yazacaktım ki alacaklı gibi çalan kapı yüzünden oflayarak yataktan kalktım.

"Geldim geldim. " Ayağımın halıya takılmasıyla dahada sinir oldum. Ne işi varmış orda?

"Mayaaaa."

"Hay elin kırılmasın hemi. Gız geldim. " Birden kapıyı açınca kirişten içeri düştü.

Ayakkabıları çıkarıp ellerini göğsünde bağlayıp ayağını sürte sürte odama geçti.

"Ukala."

"Odun."

"Pislik."

Galiba sinirlenmiş. Aklımdaki tek soru?

ACABA... KİM?

"Yawrum noldu? Kime sövüyorsan söyle beraber sövelim. " Direk telefonu bana çevirdi. Postunun altına yazdığı şeyi gösterdi.

"Hayvan ya. Gıcık. "

Gülümsememi tutmaya çalıştım ama engel olamadım. Tutabilirim tutabilirim ay yok tutamıyorum. Anıra anıra gülmeye başladım. Kim demiş kadınar zarif gülmeli diye. İzleyin şimdi.AHAHAHAHAGRRJYUYKUI.

"Niye gülüyorsun balım ya? " Telefonu masaya bırakıp ellerini tuttum.

"Acaba sen Özgürden hoşlanmış olabilir misin hayatıııımmm? " Ellerini çekti. Hışımla kalktı yataktan. Odada depar atmaya başladı.

"Aldım ben cevabımı. " Sırıttım.

"Maya gülmesene ya. " Yastığı kafama geçirdi. Allah'ım yerim ben bu kızı.

"Sonunda şerefsiz sevmiyorsun bebeğim. Hayırlı bi insan çıktı sonunda. "

"Ay o mu hayırlı ayol? Orangutan ağızlı, beyinsiz deniz anası kılıklıkılıklı şey yaw. " Kahkahamı daha fazla tutamayıp saldım. Telefonundan resmini gösterdim.

"Allah çarpar kız seni. Yakışıklı mı yakışıklı aa. " Telefonu elimden aldı. Zoomladı. Artık neresine bakmak istediyse. Gözlerimi kapadım. Dürttü kolumu. Kızaran yanaklarına baka kaldım.

"Sende ne işi var kız bu mendeburun? " Gülümsedim. Ağzına dokundum.

"Akan salyalar öyle demiyor ama. Kuzenim olur kendisi. "

Şaşkınlıkla ağzı açıldı. Yutkundu. Ahaaa.

"Madem böyle kuzenlerin vardı niye göstermedin küpek! " Koluma vurmasıyla daha çok bastım kahkahayı. Yanaklarını sıktım. Sinir oluyordu.

"Oy benim minnak yawrum aşık mı olmuş? Ay ben seni ıstırırım hee. " Yanaklarını şişirdi. Salyalı salyalı kıstırdım yanaklarını. oh 

"Ya ne alaka ne alakaaa. " Birlikte gülmeye başladık. Telefonuma bildirim gelmesiyle hatırladım. Yazmıştı.

"Ne yapmaya çalışıyor bu şerefsiz. " Dememle tek kaşını kalktı.

"Dökül."

Direk telefonu veriverdim.

"Hiiii. Yanık bu sana. " Sinirle soludum. Kollarımı göğsümün altında birleştirdim. Mutfağa doğru ufak bi yolculuk...

"Madem öyleymiş niye engellemiş? " Dolaptan süt çıkardım. Cezveden kaynattım.

"Üzüntünü atmak için sinirleniyorsun. Bilmez miyim kızım ben seni? " Elimden cezveyi alıp bardağa döktü.

"Alakası yok. Tanımadığım birisi için üzülemem." Bardağı alırken elimden kaydı. Cam parçaları yere saçılırken üstüm kaynar süt oldu. Siktir! Yandık lan.

"Maya!" Korkan gözlerle üzerime baktı.  Bacağıma dokuncağı sırada elini tuttum. Altan alttan bir sıcaklık içime işliyor gibi yakıyordu ama korkutmamalıyım.

"Bir şey yok korkma. Acımadı. " Yalan söylüyorum. Acıyor.

Üzerime buz gibi su attı. Bı beni rahatlattı mı yoksa daha çok mu acıttı?

"Yalan söyleme. O zaman niye ağlıyorsun be kızım? " Elim refleksle yüzüme gitti. Islaktı.

" Fark etmedim. " Yanaklarımı sildim. Sırılsıklam olmuş yanaklarım.

Bazen yandın diye değil başka bir şeye ağlarsın. O hesap işte. Ellerimi havaya kaldırıp çırptım.

"Aman be!  Yeto bu kadar zırlama. Hayde pasta edeliiiiimmm. " Telefonumdan şarkı açtım.  Kremalı karıştırırken bir yandanda söylüyorduk.

Değişebilecek misin söyle,  değişebilecek misin zalim.
Zalim oyunbozan.
Sen de bu büyü de yalan.
Gelipte bir TANEM olmaya ne hakkın var.

"Kalçayı da salla ayol." Elimden aldı. Yaladı  kremalı manyak.

Yemekte yaparım salçayla göbekte atarımmm. Meyveleri dolaptan çıkardım.  Güzelce yıkadım çilekleri.

"Kız çileğin kilosu kaç olmuş. Sapını da yerim ben kesme. "

Gözlerimi belerterek döndüm.

"Şaka şaka gül diye. " Güldüm. Deli bu kız ya. Pastayı dolaba atınca odama geçtik.

Tıkandık işte. İkimizde telefonlara gömüldük.

Şimdi ben seni harcamaz mıyım e çocum? Hodrimeydan.

Mayahayatdincerr:  Sen hayırdır postlarımın altına yorum yazmalar falan?
                       🩷
Kestikkk
Bu hafta iki bölüm atmışem. Kıymet bilesiniz haa.

Veliyle Mayayı yapak mı ne diyonuz? ARIYLA VELİ İŞTE AAA

Antalya Kızı +18 Text Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin