Ne demek teyze olamam🧔

94 6 33
                                    

Kitabı okunması 6 bin olduuu.
🧸🙃
Her ne kadar betimleme yapamasamda orta derecede yazabildiğimi düşünüyorum ve hoşunuza gittinizi umuyorum. Umarım nice 6 binler görür, geliştireceğim kitaplarla birlikte büyür...

Keyifli okumalarr . Bu bölümde Özgürün saçmalıklarını (tatlılığını)okuyacazz 🎀💅🏽

                     🐚
"Lannn! Oğlum aile var lan burada." kuzenime yakalandık ama şöyle bir sorunumuz var ki üstümüz giyinikti.  Yani aslında basılmadık. Hatçe Özgür'ün elinden kurtulmaya çalışıyordu. Gözlerini sımsıkı kapatıyor, görmesini engellemek için. Ama biz basılmadık yahu!

"Özgür..."

Kafasını iki yana salladı.

"Hayır ben buna hazır değilim. Ayrıca bu kadar genç yaşta teyze olamam." Hepimiz gülerek ona baktık. Hala gözleri kapalıydı. Israrla gözlerini açmadı ve Hatçeninde gözünden çekmedi elini.Hatçe kulağına bir şey fısıldadı ve gözleri kocaman açıldı. Hemen yanından benim yanıma gelip sarıldı karnıma.

"Ne demek teyze olamam Hetoş. Ya ben baba tarafı olmak istemiyorum." 

"Olmuyorsun zaten." Anında kalakaldı bir anda yere devrildi. Veli ayağıyla Özgürü karnında dürttü. Nazikçe (!) ittirdi de denebilir.

"Öldün mü lan?"

"Yok abi içim geçmiş. " Yerden kalkıp üstüne silkti.

Taburcu işlemlerini hallediyorduk ki bir anda bize döndü. Çatık kaşlarla sekreterin masasına yaslandı.

"Ama bi dakka ya ben teyze olmak istiyorum. "
Gelip dizime yapıştı. Allahım cidden çocuk gibi. Bölüm başlarında böyle değildi bu çocuk.

"Ya nolur teyze olsam. "

"Geçmiş olsun. " Hemşire gülerek uzaklaştı ama oturan hastalar bize bakıp bakıp gülüyordu. Dayanamayıp videoya alan bile vardı. Yere eğilip kaldırdım. Sonunda çıktık hastaneden. Bizden uzaklaştı ve kollarını göğsünde birleştirdi.

"Amcayı kim sever ki. Çocuk ilk teyzeye gider. "

Ay bu baya baya ciddi. Koluna girmeye çalıştım ama dışarda kaldım.

"E hayatım döngüyü kır o zaman. Senin teyze olman teknik olarak pek mümkün değil. "

Hafif ağlamaya başlar gibi olunca. Elimle parkı gösterdim.

"Tamam tamam sokağa çıkalım ve amcasını seven bir çocık bulalım. " Koşa koşa yolunu parkın içi yaptı.

Parka gelmiş çocuklara teyze mi amca mı diye soruyorduk. Evet cidden bu. Arada kaydıraktan çocuklarla kayıyor onları sallıyorduk. Yalan yok eğleniyordum.

Çocugu sallarken onların kahkahalarıyla bende gülüyordum.

"Abla bu abi neden hep sana bakıyor. " Eliyle gösterdiği yere baktım. Veli bizi izliyordu. Elindeki poşeti havaya salladı. Ve bütün çocuklar ona koştu. Hepsine birer çikolata dağıttı.

"Teşekkür ederiz Veli abi. Maya ablayla bu kadar yakışıyorsunuz. " Elini açabildiği kadar çok açtı. Utanıp salıncaklara arkadaşlarının yanına döndü. Poşetten son çıkardığı çikolatayı bana uzattı.

"Bunu çok sevdiğimi nerden biliyorsuuuunn. Şaka mısın be adam? " Elindeki çikolatayı kapar kapmaz paketten çıkardım ve kocaman ısırdım. Dayanamadım. Koccccaaman öptüm yanağını. Yanağı aşırı çikolata olmuştu. Tekrar bir ısırık aldım. Sanırım birazcık vahşice yiyorum ki bana böyle bir bakış attı.

"Ben mi o çikolata mı Maya? "

"Tabii ki sen. " Yüzünde kocaman bir gülümseme oldu. Hınzırca gülümsedim. Hazır mısınız bir ü dönüşüne. Heheheh.

"Çünkü sen bana istediğim kadar çikolata alabilirsin sevgilim. Ihmm... Çok güzel. "

"Bende bakabilir miyim tadına. " Elimdeki çikolatayı uzattım dudaklarına. Bir anda belimden kendine çekip dudaklarıma kapandı. Dudağımı emdi. Nefessiz kalana kadar öptü beni. Ayrılınca da dudagının kenarını yaladı.

"Çok güzelmiş. " Dedi göz kırparak. İstemeden oluyor arkadaşlar. Böyle salak salak sırıtasınız geliyor ve kendinizi asla tutamıyorsunuz. Parmağım dudağıma gitti. O ana tekrar dalıyor gibi hissediyorum her seferinde. Gözüm yere düşürdüğüm çikolatama baktım. "Veli! Ya çikolatam gitti Veli ya. "

"Ben sana istediğin kadar alırım yawrum. " Böyle olunca da insan kızamıyor ki. Bir anda öpsem napabilirsin ki. Tam öpücektim ki bize doğru koşan danayı görmemle kendimi toparladım.

"Allah be! " Koşa koşa yanımıza geldi Özgür. "Bakın bakın bu velete. Söyle tekrar lo. "

"Ben amcamı seviyorum, amca." Dedi elindeki çikolatayı yerken. Böyle yüzünü buruşturarak baktı çocuga.

"Oğlum bu insan olmayabilir mi? Kim baba tarafını sever lan! "

Hatçe araya girdi "Gel ablacım. Sen bakma buna. Deli o."  Erkek çocuğunu salıncağa götürdü.

"Lan karımı da aldı elimden. Hem amca düşkünü hemde karımı kaptı lan! Hatçeeee. " Diyerek peşlerine koştu. Bizde katıla katıla gülmeye başladık.

Elim karnıma gitti. "Allahım ölücem ya. " Biraz nefes aldık.

"Çok güzel gülüyorsun be Antalya kızı. Sanırım dayanamayacağım. "
Gerisini sizde biliyorsunuz... 👄💋

Bir sonraki bölüm üç ay sonrası olucak gençlerr. Ve birazcık ❤‍🔥💅🏽❤
Şöyle küçük spoiler vereyim. Veli Urfa da yaşıyor evet ama Antalyada da şubeleri var ve şimdilik orda kalıyor.

Antalya Kızı +18 Text Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin