Yumuşacık yataktan gerinerek kalktım. Mırıltılarla elimi yüzümü yıkayıp geri yatağıma girdim. Yumuşacık yatağım varken tatilde neymiş?
KOCAMIZ NERDE?
Ne kocası be? Aklıma düşmesiyle içime kurt düştü. Acaba eve döndüler mi?
"Selam." Veli. Veli... Nasıl ve neden benim odamda? Çığlık atıyordum ki ağzımı kapattı. "Sakin ol. Ağzını açacağım ama bağırma. Bütün pansiyonu başımıza toplama Antalya kızı. " Dediklerinden pek bir şeye odaklanamadım. Çünkü hedefim dudakları! Kendine gel Maya kendine gel. Gözleri anlık dudaklarıma kaydı. Benim ona yaptığım gibi. Ben başlattım!
Seni anan benim için doğurmuş. Analar neler doğuruyor. Maşallah. Nasibimsin inşallah.
İç sesimde pek bi imanlıymış maşalah.
Bir mıknatıs gibi birbirimize çekiliyorduk. Daha çok erken...
Ya da boş versene. Belkide bu bizim kaderimizdir.
Git gide yaklaştık. Dudakları dudaklarıma temas eder gibi oldu ama bu öpme değildi. Sadece onu hissettim. Aniden açılan kapıyla onu yere fırlattım. Ihım ıhım.
"Noluyo oğlum? Nezarethanede yerde bol bol yattık zaten. Kalk lan. "
Ulan özgür iki dakika daha bekleyemedin mi canım kuzenim! Aynı şeyi o dışından homurdanınca yutkundum. İnşallah duymamıştır. Ellerimi kızaran yanaklarımı bastırdım. Yelpaze yaptım. Kendine gel. İkisi birlikte odadan çıktılar ama çıkarken imalı bakışlaRa mağruz kaldım.
Anlamasın nolur. Küçük salona girdiğimde dipdibe koltukta klimanın önünde oturuyordular. Herkes Antalya sıcağına katlanamaz işte. Özgür yüzüme dikkatlice baktı. Renk verme kıızm renk verme.
"Haaa anladıııımmm. "
Yok yok anlama askim. "Kız biz geceyi sabah zor ettik. Sen nasıl uyudun fosur fosur. Beni kandırmaya çalışma Maya. Beni beni Behlülünü. Don bile getirmedin. " Dedikleriyle kahkaha attım. Bana deli gibi baktı. Eğilip tekrar baktı. Anlamadı ya. Oh buna da şükür.Odaya Hatçemin girmesiyle erkekleri kış kışladık. Ve hemen hazırlanıp sahile indik. Hadi bunuda atlattık lennn.
"Sen hayırdır. Yanakların al al. Dökül. " Tam dudaklarımı araladım anlatıyordum ki görüş açıma girmeleriyle sustum.
"Sonra anlatırım balım. " Gelip kolumu sıktırdı.
"Sen böyle gül de ne olursa olsun balııımmm. Ama anlatacaksın ona göre ayol
Çatlarım vallahi. " Diyip sandaletlerini çıkardı. Özgürün elinden tutup denize koştu."İki çocuk bir arada ha? " Şezlongun hemen ucuna oturdu. Gülümsedim. Hakikaten çok yakışıyorlardı. Birbirlerine su atıp kaçıyorlardı.
"Maya? " Daldığım yerden çıktım-gerçek dünyaya-
"Efendim? " Gözlerine bakmamak için resmen savaş veriyorum. Bu kadar utanmasana kızım. Normal şeyler bunlar... Her yerime sürsemde tekrar omzuma geçtiğim güneş kremini elimden aldı. Ellerimi tuttu ve ayağı kalktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antalya Kızı +18 Text
RomanceSiz: Göğüslere bak be taş gibi. Senin yok ağla Hatiiiiceeee eheheh 🫀: Bu ne? ☁️ 🫀: Kamera şakası? Bu kadar gerçek olamaz. Siz: Ay sanki görmediğin şey Yağmur. Kaç kez spor salonunda değiştik üstümüzü. 🫀: Yağmur kim? Siz: Ne?