terk

154 9 15
                                    

VeliŞenVeren: Görmediğin birisini sevmek saçmalıktır.

Görüldü?
Ve ınstagram kullanıcısı.
Ne yani engellendim mı?

Lan profil gitti amına koyayım.

Telefonu bıraktım. Neden engel yedim şu an?

"Hatçe." Ona seslenmemle sütlacı rahat bıraktı.  Telefonu verdim.

"Enişte dedik bağrımıza bastık ama biliydim böyle olacağını. Yakışıklı piçler hep terk eder güzelleri görmeden. " Saç diplerim ağrımaya başladı. İstemeden çekiştirdim daldırdım ellerimi saçlarıma. Gözlerim doldu. Neden birisine tam güvenmek üzereyken böyle oluyor?

"Daha bir gün oldu. İlişki mi vardı ki terk etsin..? " Yumuşak parmakları yanağımı sildi. Neden ağladığımı bilmeden dökülüyordu inci tanelerim. Bağdaş kurup başımı bacaklarımın arasına sakladım. Lanet olmasın hemi. Bu kadar çabuk bir şeyler hissetmiş olamam ,tamam mı. O sadece küçük bir hoşlantıydı.

"O zaman neden ağlıyorsun güzelim? " Tavana baktım. Hakketen neden ağlıyorum şu an. Birisi bana bunun cevabını verebilir mi?

"Sadece... Sinirlendim. " Telefonumu masanın üzerini bıraktım. Bir süre bakmak falan istemiyorum. Mutfağa girdim. Annemin elindeki bulaşıkları aldım. Yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.

"Başımıza taş mı yağacak? Noluyur gız? " Sarı elbeziye sildi elini. Devraldım elindeki tabağı. Bulaşıkları durulamaya koyuldum. Temizlik eşittir terapi. Bulaşık yıkamaksa eşittir onu bu suda boğmak.

"Aşk olsun sultanım. Ben sanki hiç yardım etmiyor muyum sana? " kuru eline sırtıma koyup sıvazladı.

"Bir derdin varsa söyle emi kızım. "

Deme ana deme. Ağlamaya yer arayan gözlerime sebep verme aney. Annem tintin çıktı mutfaktan. Etrafı tertemiz ettim. Arkamdan sarılan kolları tuttum. Gülümsedim hzurla. Kim olduğu belli benim hatçem.

"Yawru...? " Ona taraf döndüm. Gülümsemeye zorladım kendimi. Boş ver manasında salladım elimi. Geri sarıldım. Boynunu öptüm minicik. O da sevdi saçlarımı. Köpek miyim len ben.

"Benim dersim var ama seni bırakmak istemiyorum. " Yanaklarını sıktım. Normalde olsa döverdi beni. En nefret ettiği şeydi yanaklarının sıkılması. 

"Ben iyiyim bebeğim. Hadi git. " Omzuma vurdu.

"Hadi ordan. Gözlere bak dolu dolu. Kahvelerin mezar gibi. " Çayın içindeki kaşığı koluna değdirdim. "Aaa-h! "

"Dersi asma salak kız. Yallah. Sonra kalırsın malırsın bide ona ağlarız" Kolumun altına aldım bedenini. Kapıya kadar sürüklendik yamuk yürüyerek.

"Lan yavaş. " Ayakkabılarını giydi.

"Geç kaldın zaten. Koş. " Hızlıca merdivenlerden inmeye koyuldu. Mutfağa geri döndüm. Bol köpüklü şekerli bir Türk kahvesi yapıp annemin yanına salona girdim. Hemen önündeki sehpaya bıraktım fincanı.

"Sultanım ben vizelere çalışcam. Odama geçiyorum. Bir şey istersen seslenmen yeterli. " Öptüm koca gıdığını.

"Tamam dünyam. " Telefonumu uçak moduna aldım. Şarkılar bile küsmüştü sanki. Ayaklarım bir yavaş gidiyordu odama. Pembik odam bir renksiz geldi. Renklerde kayboldu sanki. Telefonumu fırlattım yatağın bir kenarına. Siktirsin gitsin. Çalışma masama oturdum. Derince bir nefes aldım. Ayağımın altında dolanan sütlacı kucağıma aldım. Başından öptüm.

Antalya Kızı +18 Text Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin