VeliŞanveren: e aşiretiz biz.
Mayahayatdinçer: Aşiretinizde amınagorum seninde kapat amk.
Engelledim. Lan-
"Neler oluyor lan bu aşağılık evde. Ne dedin çocuga. " Telefonu elimden kaptı. Okumasıyla ağzı o harfini aldı. Kafama yediğim yastıkla ana döndüm.
Naptım lan ben
Sıçtın ve sıvadın.
"Yine yalnız öleeeceeğğzzz. " Diye hayıflandı hatçe. Kasap et derdinde koyun can derdinde. Elimin tersindesin hayatım da neyse. Kırmızı alarm
"Ben az önce aşiret çocuguna mı dedim bunları. Yürek yemişim anacım. " Engellendi yazışı gözümün önünde duruyor vallahi.
"Allah kurtarsın bacım. "
Sarıldık birbirimize. Yatakta inen boşlukla duraksadım. Elini havada yakaladım. "Nereye? ""Su içecem geliyorum yavrum. Eve gitmeye üşendim. " Güldüm. Ne olursa olsun beya Seviyorum bu kızı.
Cidden engelledim demi ben bunu şimdi?
VeliŞanveren: Küçük bir engeli kaldıramayacağımı düşünmedin değil mi Antalya kızı.
Düştüm. Yani düşündüm canım.
Biri beni kaldırsın!
Denemeyelim mi? Madem boka batacaz bari tam batalım.
Amaaan hayata bir kere geliyoruz be. Aynadan kendime baktım. Maşallah güzelliğime diyerek kendime öpücük yolladım. İyice sarındım battaniyeye ama yanıyorum.
Elim titredi. Heyecanla bastım klayvedeki tuşlara. Kalbim 250+
Mayahayatdinçer: Bir anlaşma yapalım mı?
VeliŞanveren: Ne anlaşması?
Bu testi geçerse bu çocuk benim kaderimdir arkadaşlar.
Mayahayatdinçer: Elini böyle yap.
parmagımı büktüm denebilir. Düzgün çek şu resmi. Ayıcığımda olmasa yalnızım.
VeliŞanveren: Tamam.
"Hatçeee. Nerdesin hatçe. Kardeşim elden gideyeh aen ne edirsen Hatçee? "
İçeriden bir böğürtü cidden bir böğürtü sesi geldi.
"Sus kız. Dedikodu dinliyom. Eeee sonra nasıl kaçmış annem. Bide bize der evlenip kocaya kaçmayın diye. Gencken ilkten vermiş demekki. "
Evin ikinci kızı olduğundan anne demeyede başladı yavrum.
Beş dakikadır görüldü mü? Ayıpp.Mayahayatdinçer: Sen bana kitap alıcaksın bende sana sarma saracağım.
Okey midur?VeliŞanveren: Okeydir. Kitabı sen mi seçiyorsun ben mi?
GOOOOLLLL. Allahım buda mı gol beee. BUDA MI BEE
Mayahayatdinçer: Sen tabikiside. Ama mafya kitabı olursa sevinirim.
Birde istek belirtiyorum ha.
VeliŞanveren: O zaman mafya kitabı aramaya koyulayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antalya Kızı +18 Text
RomanceSiz: Göğüslere bak be taş gibi. Senin yok ağla Hatiiiiceeee eheheh 🫀: Bu ne? ☁️ 🫀: Kamera şakası? Bu kadar gerçek olamaz. Siz: Ay sanki görmediğin şey Yağmur. Kaç kez spor salonunda değiştik üstümüzü. 🫀: Yağmur kim? Siz: Ne?