Özgürden
Burnuma gelen kokuyla derince soludum. Meyve ve çiçeksi çok kibar bi koku geliyordu burnuma. Cennete mi düştüm lan? Gözlerimi yavaşça açtım. Dudakları ve burnu pembeleşmiş kolunu boynuma atmış bir tanrıça gördüm. O... Sıradışı güzel.
Bir dakika ya?
Ben cennete düşemem. Benim günahlarım çok. Gözlerimi ovuşturdum. Yatakta doğrulmaya çalışsam da üzerime atılan bacakla kıpırdayamadım.
Ağzıma giren saçlara baktım. Allahım bataklığa mı düştüm ne bu saç?
"Bu ne yaw? Kalksana kızım üstümden?! " Üzerimden ittim. Mırıltılar çıkarsada sarılmaya devam etti. "Lan ahtapot bırak beni. " Kahve gözlerini açtı. Bir an, ben nereye geldim amk, der gibi baktı.
"Ne bağırıyorsun be sabah sabah? " Yatakta yayıldı. Kızdaki slaylik şaka mı.
Gözleri kocaman açıldı. Üzerimdeki yorganı çekti.
"Hiiii. Namusuma göz mü diktin? " Kafasına kadar çekti yorganı. Elim ayağım dolaştı. Yorganı üzerinden çekmeye çalıştım."Asıl sen göz diktin. Ahtapot gibi sarılmışsın. " Üstündeki battaniyeyi üstünden çekip, her yerimi kapadım.
"Yalana bak. Bana bak oğlum. " Yüzüne yaklaştım. Gözleri anlık bir gidip gelsede "He baktım. " Sinirle soludu. Tam kavgaya gidiyordum ki maya uyandı.
"Sabah sabah ya... İyi ki yer yatağında yatalım dedik. "
Mayadan
Oflayarak kalktım yataktan. Yesinler birbirlerini. Zaten hoşlanıyorlar. Mutfağa girmemle burnuma gelen enfes kokularla kendimden geçtim."Annemm." Sıcak pişiyi ağzıma attım. "Kız kaç kere dedim masada yenicek diye. "
"Kızma kızz. Gidiyorum. " Banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Güneş kremimi sürüp mutfağa geri döndüm. Hâlâ tartışıyorlardı.
Özgür kalkıp anamı öptü. "Oh be sultanım. Nasıl lezzetli olmuş. "
"Senn yaparsın da lezzetsiz olur mu sultanımm. " Ay bunlar birbirlerine çok benziyor haa. Annem ikisi arasında ki elektriği hissetti.
"Eee çocuklar hayırlı kısmetinizi buldunuz mu? " İmayla sırıttı. Ağzımı oynattım. 'Sende az değilsin haa'
Ağzına attığı salatalığı hızla yuttu Hatçem.
"Ay yok be nesroş. Erkeklerle olmaz. Hepsi aynı bok. "
"Kızım deme öyle. Son ilişkin kötü bitti ama umudunu kesme annem. Bi anda çıkar karşına. Kör olma." Kafasıyla bizimkini işaret etti. Özgür yerinde dikleşti. Kaşlarını çattı. Bu eski mevzudan pek hoşlanmadı anırım. Aha attı bombayı ortaya.
"Gayet düzgün seven erkeklerde var. " Sesi eskisinin aksine oldukça ciddiydi.
"Evet var ama gerçek hayatta değil. Kitaplarda filmlerde... "
"Sen öyle san... " Bundan sonra bir konuşma geçmedi. Herkes kahvaltısını sakince yaptı. Sonra da biz odama geçtik. Yüzüme allık dağıtırken hatçenin laflarına yetişmeye çalışıyordum. Elindeki eyelineri bıraktı heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antalya Kızı +18 Text
RomanceSiz: Göğüslere bak be taş gibi. Senin yok ağla Hatiiiiceeee eheheh 🫀: Bu ne? ☁️ 🫀: Kamera şakası? Bu kadar gerçek olamaz. Siz: Ay sanki görmediğin şey Yağmur. Kaç kez spor salonunda değiştik üstümüzü. 🫀: Yağmur kim? Siz: Ne?