Eun
Şuan polislerle yarım saattir oturuyorum. Kapıdaki arabaların gittiğini görebiliyorum ama bunlar neden gitmiyor? Şuan oturup dizi izlemek varken şu gergin ortamda olmam beni şaşırtıyor.
"Yumruk atsam bayılırlar mı?"
"Ha? Yeon şimdi sırası mı?"
"Ama sıkıldım."
"Zevkine hayranım, Yeon"
"Kendine hayran ol, aptal. Senin hayranlığına ihtiyacım yok."Sanırım bu kadar beklemek yeterli.
Eun: Ne zaman gelecek, o tanıdığım konuklar?
Kadın polis kafasını gömdüğü belgelerden kafasını hafif kaldırarak bana baktı. Yüzünde bir tebessüm oluşurken kafasını tekrardan belgelere gömdü.
Kadın polis: Biraz bekle Eun'cuğum. Bende bu kadar uzun süreceğini düşünmüyordum.
"Düşünmüyorsan neden polis oldun ki?"
"Sevgili Yeon. Bunun polislikle ne alakası var?"
"Bana laf sokmaya falan mı çalışıyorsun?"
"Kim öyle bir yürek yer ki?"
"Ben gidiyorum. Ne bok yersen ye."
"Anlaşıldı, sevgili Yeon"
"Lütfen bana öyle seslenmeyin, Sevgili Eun. Tabi gece rahat uyumak istiyorsanız."
"Tamam, anladım."Kızın saygısı bile tehtit etmek için ya!
Kapının çalmasıyla daldığım koltuğun ayağından kafamı kaldırdım. Yavaş adımlarla yaylak yaylak kapıyı açtığımda karşımda bir sürü vardı. Hyunjin, Felix, Minho, Jisung, Chan, Changbin, Jeongin, Seungmin kapıda bana bakıyorlardı.Hyunjin: Karakola falan götürürler diye düşünmüştüm. Değil mi, sevgilim olan kocacığım?
Koluyla Felix'i dürtüğünde Felix göz devirerek içeriye girmişti.
Felix: Kocanı siksinler.
Söylenmesiyle gülümsedim. Diğerleri içeriye girerken gözüme Jisung çarptı. Sendeleyerek yürüyordu. Jisung'un koluna girerek "İyi misin?" dedim. Başıyla onayladı beni. Jisung'un yanına oturduğumda az hareketlendi sonrada kafasını, kafasını belgelere gömmüş olan kadın polise dikti.
Jisung'un yanında Minho -bir dakika, o sırıtıyor mu? Her neyse sorun bu değil.- Minho'nun yanında ise Jeongbin. Felix ve Hyunjin ikilisi Jisung ve Minho'nun karşısında, Hyunjin Felix'le uğraşıyor. Felix ise ona sövüyordu. Onların birlikte olduğunu düşünemiyorum. Benim karşımda kadın polis onun yanında ise erkek polis vardı. Chan ve Seungmin ise karşılıklı duran tekli koltuklara oturmuştu. Changbin kendisine yer kalmadığından Minho ve Jeongin'in ayak ucunda oturuyordu.
Chan: Bu eziklerinde burda olması durumunda neden bizi çağırdınız?
Seungmin: Ezik falan ayıp oluyor ama.
Chan: O ayıplığı sana gece yatağımda gösterebilirim.
Seungmin: Zorbalığı bıraktı. Şimdide yavşamaya başladı. Başka ne var? Beni evine falan mı atacaksın?
Chan: Atabilirim. Evine baskın yapan birinden herşeyi bekle.Resmen önümde flörtleşiyorlar lan.
Kadın: Evet, çocuklar.
Kadının neşeli çıkan sesiyle dalgın olan kişiler ona dönmüştü.
Kadın: Ben Ha-rin. Tabii ki bu benim gerçek adım değil ama siz bana böyle sesleneceksiniz. Yanımdaki polis ise Aren. Onun ismide bu değil güvenlik amacıyla bize bu isimlerimizle sesleneceksiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyi iş // Straykids
RandomBir grup düşünün. Arkalarında iz bırakmayan bir suç ortakları lakin yüzlerini hatta gerçek adlarını bile bilmiyorlar. Tabi o gruptaki arkadaş grupları dışında. Diğer arkadaş grubu suç ortaklarının yüzünü öğrenmeleriyle en fazla başlarına ne gelebili...